Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen er borte når jeg har eggløsning, er det noen som vet at de har blitt gravid med samleie et par dager før eggløsning? Er det veldig dårlige odds når en ikke får klaffet det helt? Godt voksen så hver måned teller.

Anonymkode: c2054...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd mange ganger. Lykke til!

Anonymkode: fca85...7a9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, tre ganger. Samleie to-tre dager før eggløsning. 

Bedre med 1-3 dager før enn samme dag som eggløsning. Egget lever maks 24 timer, mens svømmerne lever i mange dager. Ved sex et par dager før eggløsning står svømmerne på plass og klare når egget slippes 😊

Lykke til! ❤️

Endret av Stjertmeis
  • Liker 1
Skrevet

Ja det er perfekt det! Da får spermiene tid til å svømme hele veien opp egglederen og er klar for å hive seg over egget i det det løsner. 
Jeg ble gravid med samleie 5 dager før eggløsning. 

Anonymkode: 8783a...91f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det er perfekt det! Da får spermiene tid til å svømme hele veien opp egglederen og er klar for å hive seg over egget i det det løsner. 
Jeg ble gravid med samleie 5 dager før eggløsning. 

Blir det ikke større sjanse for jente om man gjør det på den måten? Mulig det er myte men hørt at jentecellene lever lenger men svømmer saktere. Derfor har vi alltid prøvd å treffe på eksakt dato.

Anonymkode: 10e7a...70f

Skrevet
Stjertmeis skrev (På 22.12.2025 den 19.55):

Ja, tre ganger. Samleie to-tre dager før eggløsning. 

Bedre med 1-3 dager før enn samme dag som eggløsning. Egget lever maks 24 timer, mens svømmerne lever i mange dager. Ved sex et par dager før eggløsning står svømmerne på plass og klare når egget slippes 😊

Lykke til! ❤️

Av nysgjerrighet- hvilke kjønn har du fått på de 3? Har også hørt at det er større sannsynlighet for jente om man har samleie flere dager før eggløsning 😃

Anonymkode: 96809...6fc

Skrevet

Ja, denne gangen hadde vi samleie én gang 3-4 dager før eggløsning. Satt som et skudd😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av nysgjerrighet- hvilke kjønn har du fått på de 3? Har også hørt at det er større sannsynlighet for jente om man har samleie flere dager før eggløsning 😃

Jente og gutt. Tredje vet jeg dessverre ikke 💔

Skrevet

man bør ha det før og etter eggløsning 

Anonymkode: 944dc...3e8

Skrevet

Ja, men ligg på rygg med musa godt opp etterpå...så de svømmer godt innover ❤️

Anonymkode: d57d0...2fa

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2025 den 23.04):

Blir det ikke større sjanse for jente om man gjør det på den måten? Mulig det er myte men hørt at jentecellene lever lenger men svømmer saktere. Derfor har vi alltid prøvd å treffe på eksakt dato.

Anonymkode: 10e7a...70f

Fikk gutt😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...