AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Hei. Jeg har to katter på 3 år. Jeg har lest mye om disse «hop in»-kassene, og har lyst til å få inn en sånn her hjemme. Men vil det kreve «opptrening» på kattene mine for å få de til å bruke den? De har hatt vanlig med inngang foran i alle år. Det er på tide å bytte ut den ene, og vurderer da sterkt en med inngang oppe 😅 Anonymkode: 4b82b...cd1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #2 Skrevet 22. desember 2025 hva er en hop in kasse? Anonymkode: 8d86e...7f5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hva er en hop in kasse? Anonymkode: 8d86e...7f5 Åpning på toppen av kassen i stedet for foran! Skal visst gi kattene mer plass og hindre at de drar med seg så mye sand ut 🫣 Anonymkode: 4b82b...cd1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 Holder nok med å vise de det en gang, tenker jeg. Anonymkode: 5c930...1f5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åpning på toppen av kassen i stedet for foran! Skal visst gi kattene mer plass og hindre at de drar med seg så mye sand ut 🫣 Anonymkode: 4b82b...cd1 ok. det kommer nok ann på katten tenker jeg, min katt har hatt forskjellige doer uten noen problem Anonymkode: 8d86e...7f5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ok. det kommer nok ann på katten tenker jeg, min katt har hatt forskjellige doer uten noen problem Anonymkode: 8d86e...7f5 Den jeg ser på har en åpning på sida og, så har jo fortsatt den muligheten. Bare litt kjedelig å bruke penger på noe de kanskje ikke vil bruke - men det har jo gått litt penger på leker de ikke er interessert i i løpet av åra og. Kanskje jeg bare prøver. De var uten lokk en periode da den ene hadde krage og ikke kom seg inn i kassen, så da at de krøker seg veldig sammen når lokket er på. Så kan hende de trives bedre med den som er litt høyere. ts Anonymkode: 4b82b...cd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå