Stjerne009 Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Noen som har hørt på den podcasten? Jeg syns egentlig den er veldig bra, men klarer ikke høre på de siste sesongene fordi hun psykologen høres så sykt nedlatende ut mot den andre verten. Hun snakker som om han er fullstendig inkompetent og bruker hersketeknikker. Får grøsninger... De første sesongene er hun ikke like ille. Er det noen flere som har tenkt over dette?
Marihønepøne Skrevet 23. desember 2025 #2 Skrevet 23. desember 2025 Kan ikke si jeg har reagert på det, men jeg mangler å høre på de siste episodene.
parmanoia Skrevet 23. desember 2025 #3 Skrevet 23. desember 2025 Hørt alle episodene. Har ikke reagert på det samme, nei. 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. desember 2025 #5 Skrevet 23. desember 2025 Har ikke reagert på det. Nå er hun jo psykiater da, mens han er skuespiller? 1
parmanoia Skrevet 25. desember 2025 #6 Skrevet 25. desember 2025 CrazyCatLady2500 skrev (På 23.12.2025 den 16.24): Har ikke reagert på det. Nå er hun jo psykiater da, mens han er skuespiller? Hun er nevropsykolog. 1
Mei88 Skrevet 25. desember 2025 #7 Skrevet 25. desember 2025 Ikke reagert på det. Digger podcasten og nye episoder kommer ikke fort nok 1
however Skrevet 25. desember 2025 #8 Skrevet 25. desember 2025 Oi, så ulikt vi tolker henne. Jeg elsker podcasten, og jeg synes de har en artig, humoristisk tone - men de er også ærlige når de er uenige eller tenker ulike ting. Han legger ofte frem teoriene sine, og hun bekrefter eller avkrefter/ gjør sin analyse og deler den. Og så høres de engasjerte ut når de mener ulike ting feks. 3 1
Nettrollet Skrevet 25. desember 2025 #9 Skrevet 25. desember 2025 Har tenkt det samme. Hun er veldig krass, kald og nedlatende. Men han er så trygg på seg selv at han ikke reagerer på det. 1
refill Skrevet 26. desember 2025 #10 Skrevet 26. desember 2025 Har hørt alle episoder. Jeg tolker ikke henne som nedlatende nødvendigvis, men jeg skjønner hva du mener. Det jeg der i mot reagerer på, og det gjelder ikke bare henne, er at psykologer/psykiatere som jobber aktivt som sakkyndige, fagdommere el sitter og lager underholdning av svært alvorlige saker - og enda verre; spekulerer over en lav sko i diagnoser. Det er vel noe av det mest useriøse du kan gjøre som fagperson. Jeg hadde blitt skeptisk om hun var sakkyndig i min sak 😅🫣 2 2
Marihønepøne Skrevet 26. desember 2025 #11 Skrevet 26. desember 2025 refill skrev (3 timer siden): Har hørt alle episoder. Jeg tolker ikke henne som nedlatende nødvendigvis, men jeg skjønner hva du mener. Det jeg der i mot reagerer på, og det gjelder ikke bare henne, er at psykologer/psykiatere som jobber aktivt som sakkyndige, fagdommere el sitter og lager underholdning av svært alvorlige saker - og enda verre; spekulerer over en lav sko i diagnoser. Det er vel noe av det mest useriøse du kan gjøre som fagperson. Jeg hadde blitt skeptisk om hun var sakkyndig i min sak 😅🫣 Jeg reagerer ikke så mye på spekuleringa i relativt gamle saker fra andre deler av verden, men relativt ferske og også pågående saker i Norge, Sverige etc blir annerledes og der har jeg også reagert. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå