Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg har lyst å begynne å studere, og prøver å finne noen passende nettstudier. Nå er det jo veldig mye å velge i. Og alle har vel ikke like god kvalitet heller. Kan du anbefale noen skoler? Det er snakk om høyskole/universitet. Hører gjerne om dine erfaringer. På forhånd takk!
Gjest Benedikte Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Hei du! Vet du noe om hvilke fag du har lyst på, da? Er der noen retninger som er mer interessante enn andre, og noe du absolutt ikke kunne tenke deg? Selv har jeg ikke noen erfaring med høyskoleutdanning via nettet (eller deltid, hvis du også er interessert i det... ), men jeg har nå holdt på med VK1 Helseservice via nettet og syns det funker fint for meg... Men det er jo som sagt videregående, det var kanskje ikke akkurat det du var ute etter? Å: jeg har forresten også tatt humanbiologi på NKI i år, de er jeg superfornøyd med!! Min svigerfar tok for en del år siden økonomiutdannelse på BI via nettet, han var vel på helgesamlinger et par ganger i året. Han var meget fornøyd med det, og anbefaler det gjerne til alle som ønsker en slik utdannelse. Men det er jo noen år siden, da, i den tid da datamaskin ikke var noe alle hadde! En venninne av meg har gått lærerutdanningen deltid, dette er på Høyskolen i Sogn og Fjordane. Hun er superfornøyd! Det har vært lagt opp som på BI, med helgesamlinger og levering av besvarelser via nettet, og hun er ferdig nå i juni. Så hun vil anbefale det... En annen har gått på den samme skolen på sykepleier deltid, også hun er fornøyd. Jeg tror det første du bør gjøre er å finne noe ut om hvilke retninger du kan tenke deg, og kanskje litt om hvor du vil være..? Lykke til med valget, håper du finner noe for deg! Mvh Benedikte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå