Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi fikk til jul en felles gave fra foreldregruppen i barnehagen. Dette var en pose med konfekt, sjokolade og diverse, ment for alle ansatte. Styrer har valgt å legge dette bort og informert om at det skal brukes på planleggingsdagen i midten av januar. Begrunnelsen var at det allerede var gitt en blomst til jul, og at det kan bli mye sukker i desember.

For meg personlig er dette helt greit. Samtidig har jeg fått høre fra flere kollegaer som har jobbet her over lengre tid at dette er et mønster. Gaver som er ment for ansatte blir ofte spart til planleggingsdager og kveldsmøter, noe som også innebærer at det da ikke kjøpes inn noe ekstra fra arbeidsgiver.

Jeg er også kjent med at det tidligere har blitt frosset ned matrester fra arrangementer (blant annet FN dagen) for senere bruk på planleggingsdager. I slike tilfeller kan det nesten oppleves mer ryddig å be ansatte ta med egen niste.

Ikke opplevd eller hørt om noe lignende før..

Anonymkode: 94fa6...b59

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sikkert betale for kaffe selv og får klestillegg på 200kr i måneden også? 😂 Altså det der er jo bare latterlig og vanvittig gjerrig av eier (kommunen?) og også styrer som går i samme sporet. 

Anonymkode: f9645...d7b

• Liker 1
Skrevet

Styrer bestemmer hvor mye sukker dere som er voksne skal spise ? 

• Liker 1
Skrevet

Er styreren hun kommandoran fra fattighuset i Emil?

njZ1MO.gif.17b1f88a6c0f155d8892f699ff136a58.gif

Anonymkode: cd87e...dea

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er styreren hun kommandoran fra fattighuset i Emil?

njZ1MO.gif.17b1f88a6c0f155d8892f699ff136a58.gif

Anonymkode: cd87e...dea

Skal ikke se bort fra det 😀

Skrevet (endret)

Har vi samme sjef? Hun som tok knekkebrød fra skapet og en boks leverpostei og satte på bordet og sa værsågod da hun på gjort oppmerksom om at det var vanlig kotyme og at man har rett på overtidsmat ved møter på et planleggingsmøte. Sjefer flest ville tenkt pizza og tatt den telefonen til pizzabakwren, men ikke hu der nei. Stjele knekkebrødpakker og kneippbrød fra ungene i barnehagen og sette fram leverpostei for å svare pizzapenger. Haha, hva skal man si? 🤣 Jeg velger å se det absurde i det. Tror vi har samme barnehagediktator ,jeg.

Endret av Laraa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...