Gå til innhold

Tips til lyspynt inne til etter jul?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teit spørsmål å stille nå like før jul, men jeg har laget meg en lyspynteting (type krans med granbar og lysslynge som jeg har hatt på veggen nå i adventstida som jeg har vært så fornøyd med. Den har gitt litt julestemning.

Så jeg har lyst å finne på noe som kan være mer vinter/allround/vår til over jul når jeg må fjerne den jeg har nå. 

Er det noen som har noe tips til noe som kan lages med lysslynge osv som er nøytralt og ikke juleaktig? 😃

Jeg har sett litt på denne, men den blir gjerne for sommerslig og må vente litt tror jeg: https://www.bygghjemme.no/innredning-och-belysning/belysning/lamper/lysslynge/girlander-star-trading-blomst/p-1770672?utm_source=prisjakt&utm_medium=pa&utm_campaign=

Og så disse til et eller annet: https://blomsterhagen.no/products/glassdraper-klar-5-stykk?variant=51149266387264&country=NO&currency=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&tw_source=google&tw_adid=&tw_campaign=23326325263&tw_kwdid=&gad_source=1&gad_campaignid=23317202388&gbraid=0AAAABCNsm32g5pvxMuf8R_8wzeYIc-B_2&gclid=Cj0KCQiAjJTKBhCjARIsAIMC449s4ogKKDA8AJ_ib569ju9nZfa2P7hF37SAzzvNgAtsDPwn71HrS3kaAsVmEALw_wcB

Men jeg vet ikke helt hva jeg ser etter egentlig, så jeg tar imotnalt av tips! 

Anonymkode: 2a91e...2f6

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jotex har noen muligheter som ikke er typisk årstidsavhengige. F.eks. dennedenne og denne (Bruk et nøytralt bånd eller ingenting). Denne er også en mulighet. Eller du kan tvinne denne rundt en nøytral gren/krans (Men den er ganske kort). Evt. bare henge den på en pen krok på veggen i all sin enkelhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...