Gå til innhold

Så innmari varm hele tiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen andre som er varme hele tiden og som har funnet ut hvorfor/ fått legehjelp til å regulere kroppstemperaturen?

Har vært varm i årevis uten at legen tar det noe på alvor, og blir avfeid med at det er normalt at noen er varme og noen er kalde. Føler det tærer på humør og går ut over livskvaliteten når jeg koker året rundt.

Anonymkode: f01e1...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en privat lege... eventuelt en gynekolog. Nærliggende at det er hormonelt betinget. Om du er kvinne iaf.

Anonymkode: 6a77f...da7

Skrevet

Kan være høy stoffskifte? 

Anonymkode: c9ebe...ebc

Skrevet

Har stoffskiftesykdom og er mye varm. Jeg hater denne såkalte vinteren her fordi det er sommertemperatur.

Anonymkode: a7140...e8c

Skrevet

Kan det være at du er overvektig? Mener ikke å tråkke noen på tærne her, men det er en kjent sak at overvektige ofte har utfordringer med at de blir veldig varme. 

Anonymkode: 0d59c...5a2

Skrevet

Ts her, er ca 10 kg overvektig men denne varmen har pågått i mange år før jeg ble overvektig så ingen forskjell. Har gått ned 10 kg det siste året(med vilje) og det er ingen endring i kroppstemperatur.  Jeg er over overgangsalder og det er ingen endring i kroppstemperatur i forhold til hormoner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har stoffskiftesykdom og er mye varm. Jeg hater denne såkalte vinteren her fordi det er sommertemperatur.

Anonymkode: a7140...e8c

Ts her, 

Får du noe hjelp til å regulere stoffskiftet og evt har det noe å si for hvor varm du føler deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...