Thyra Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Til dere som har begge deler. Blir dere mest glad i barna deres eller barnebarna deres? Jeg har aldri følt sterkere kjærlighet for noen enn for sønnen min. Blir det like sterkt, eller eventuelt sterkere den dagen jeg eventuelt får barnebarn?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #2 Skrevet 19. desember 2025 Det er håpløst å gradere kjærlighet til dem man er veldig glad i. Likevel tror jeg at jeg ville savnet mine barn mer enn barnebarna hvis noe skjedde. Jeg kan også innrømme at det nok er forskjell på hvor mye jeg hadde savnet barna. Noen av dem har jeg oftere kontakt med, oc ville merket savnet. Anonymkode: 86641...810 1
Thyra Skrevet 19. desember 2025 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er håpløst å gradere kjærlighet til dem man er veldig glad i. Likevel tror jeg at jeg ville savnet mine barn mer enn barnebarna hvis noe skjedde. Jeg kan også innrømme at det nok er forskjell på hvor mye jeg hadde savnet barna. Noen av dem har jeg oftere kontakt med, oc ville merket savnet. Anonymkode: 86641...810 Samtidig hadde det vel vært enda mer tragisk å miste et barnebarn enn å miste et barn? Jeg har kun ett barn selv. Men har tenkt mye på om jeg hadde blitt like glad i alle om jeg hadde flere. Jeg hadde jo ønsket å være det, men følelser styrer man jo ikke. Hadde føltes veldig vondt om jeg ikke klarte å elske alle like mye. Ellers så er det vel ikke 100 % sammenheng mellom hvor høyt man elsker noen og hvor mye man vil savne dem.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #4 Skrevet 19. desember 2025 Føler jeg opplever samme, nesten intense, lykkefølelse og glede av å se å være med mitt barnebarn, som jeg før opplevde med mitt barn. Jeg elsker dem begge. Anonymkode: 8699c...614 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #5 Skrevet 19. desember 2025 Thyra skrev (2 timer siden): Samtidig hadde det vel vært enda mer tragisk å miste et barnebarn enn å miste et barn? Jeg har kun ett barn selv. Men har tenkt mye på om jeg hadde blitt like glad i alle om jeg hadde flere. Jeg hadde jo ønsket å være det, men følelser styrer man jo ikke. Hadde føltes veldig vondt om jeg ikke klarte å elske alle like mye. Ellers så er det vel ikke 100 % sammenheng mellom hvor høyt man elsker noen og hvor mye man vil savne dem.. Det er mer tragisk når barn som har hele livet foran seg dør enn når voksne dør. Så igjen, det har ikke noen direkte sammenheng med hvor høyt man elsker dem å gjøre. Så jeg holder på mitt opprinnelige svar. Jeg elsker dem alle høyt, og rangering gir ingen mening. Anonymkode: 86641...810
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #6 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler jeg opplever samme, nesten intense, lykkefølelse og glede av å se å være med mitt barnebarn, som jeg før opplevde med mitt barn. Jeg elsker dem begge. Anonymkode: 8699c...614 Det var fint sagt. Anonymkode: e9973...b6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå