AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Hei, jeg har aldri vært på Tinder, og tenkte jeg skulle lage meg en profil. Jeg er i midten av 40 årene og mann, så med andre ord...er jeg ikke ung lengre🫣. Hva er det du som kvinne ønsker å vite ut fra en profil? Og hvilke type bilder er det man bør ha med synes du? Ellers noen gode råd til hva man bør\ikke bør ha\skrive etc? Anonymkode: 2cf1b...235
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Kommer helt an på hvem du vil tiltrekke… finn ut det først, så er det lettere å hjelpe. Anonymkode: c3dd4...684 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei, jeg har aldri vært på Tinder, og tenkte jeg skulle lage meg en profil. Jeg er i midten av 40 årene og mann, så med andre ord...er jeg ikke ung lengre🫣. Hva er det du som kvinne ønsker å vite ut fra en profil? Og hvilke type bilder er det man bør ha med synes du? Ellers noen gode råd til hva man bør\ikke bør ha\skrive etc? Anonymkode: 2cf1b...235 Vær for guds skyld ærlig med alder og ikke minst intensjoner. Ha med flere bilder og skriv en profiltekst. Ser mange har fokus på aktiviteter, men vit at det kan bli avskrekkende dersom man får inntrykk av at du er supersporty 24/7 og også forventer det samme fra en eventuell partner , da helst i form av at hun skal følge dine interesser 24/7. Jeg sveiper raskt vekk alle de som gir inntrykk av sistnevnte, og de er det mange av. Og sjekk skrivefeil hvis du har lett for å slurve. Ikke så imponerende med menn som ikke engang kan stave eget navn riktig. Anonymkode: 3b4a8...7e2 1
Humas Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 Men hvem er du? Hvilke verdier har du? Er du hjemmekjær og klar til å satse masse tid til å få til et forhold, så vil du møte en tilsvarende. Har du et veldig opptatt liv pleier forhold ofte bli raskt slutt. Er du god på å kommunisere og hevde grenser på en sunn måte?. Hvilke kvaliteter har du og hvem ønsker du å møte. Det er jo ingen mal. Ordentlige bilder er must. Kjenner du deg selv godt nok?(tips: vær ærlig overfor deg selv ihvertfall, hvorfor har tidligere forhold tatt slutt og hva slags oppvekst har du hatt osv). Faller du eller hun pladask har det gjerne bare med ‘seksuell tiltrekning’, det holder sjelden forbi forelskelsesperioden 6mnd-2år. Å få et skikkelig forhold krever mer vennskap og evne til tilgivelse fra begge parter. Ble mye annet enn du spurte om.. Men vær ærlig (men hold igjen de aller minst tiltalende sidene, alle har det. Men, vi scroller forbi om det skrives om). Jeg har aldri hatt langt forhold. Første møte på Tinder har jeg vært sammen med i 9 år. Det er mulig, men kjenner få som får varig forhold på Tinder. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #5 Skrevet 18. desember 2025 Takk for svar:) Er en kjæreste jeg er på utikk etter. Ser det nevnes at sporty kan trekkes ned, men jeg trener 3-4 ganger i uken, og vil jo gjerne ha en partner som trener litt\tar vare på seg selv for helsen og for at hun liker å trene, overvektig sofagris er ikke noe for meg. Men vil gjerne ha litt tips på hvilke typer bilder jeg bør ha. Er det nok med et bilde i helfigur, og et ansiktsnært? Anonymkode: 2cf1b...235
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #6 Skrevet 18. desember 2025 Som et seriøst forhold, alt… Navn, alder, jobb, interesser, ønsker osv Anonymkode: b6ab0...1e3
late_argument Skrevet 18. desember 2025 #7 Skrevet 18. desember 2025 Bilde på et fjell, bilde mer et dyr, bilde av bilen din. "Livets harde skole"
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #8 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar:) Er en kjæreste jeg er på utikk etter. Ser det nevnes at sporty kan trekkes ned, men jeg trener 3-4 ganger i uken, og vil jo gjerne ha en partner som trener litt\tar vare på seg selv for helsen og for at hun liker å trene, overvektig sofagris er ikke noe for meg. Men vil gjerne ha litt tips på hvilke typer bilder jeg bør ha. Er det nok med et bilde i helfigur, og et ansiktsnært? Anonymkode: 2cf1b...235 Bryr du deg om helse eller utseendet? Ha så mange bilder som mulig. Anonymkode: b6ab0...1e3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #9 Skrevet 18. desember 2025 Sporty trekker absolutt ikke ned for mange, det er jo mange som også er glade i å være aktive så jeg tror nok flere ser på det som et pluss enn noe negativt, med mindre det er slik at du trener flere timer hver dag og følger en veldig streng diett. Da blir det nok litt kjedelig for en del i lengden. For å svare på spørsmålet ditt - det holder ikke med et bilde i full lengde og et nærbilde. Du bør ha 4-5 bilder slik at folk får et godt inntrykk av hvordan du ser ut og hva du liker å holde på med. Gjerne et bilde på tur eller ute i fin natur, kanskje et på restaurant/ved middagsbord, kanskje et bilde fra ferie eller en hobby du liker, gjerne et bilde med en hund hvis du har det. Fine bilder starter også samtaler, kanskje lurer hun på hvilket fjell du var på toppen av eller hvor det feriebildet ble tatt. Pass på at bildene er tatt i nyere tid og fremstiller deg på en god måte. Mange menn har utelukkende selfier tatt fra en uflatterende vinkel der de ser litt sure ut på profilen sin, og det tror jeg ikke tiltrekker mange kvinner. Sørg for å skrive en god bio. Del litt om deg selv, vær vennlig og høflig, ikke for kort men ikke for langt, unngå å skrive noe passiv aggressivt ("er her fortsatt fordi det er umulig å finne bra damer", "jeg er 190 cm, det er visst viktig for dere å vite", "vil ikke ha overvektige sofagriser) Anonymkode: dc41d...227 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #10 Skrevet 18. desember 2025 late_argument skrev (13 minutter siden): Bilde på et fjell, bilde mer et dyr, bilde av bilen din. "Livets harde skole" Dette håper jeg er kødd 😆 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bryr du deg om helse eller utseendet? Ha så mange bilder som mulig. Anonymkode: b6ab0...1e3 Helt klart helsen! At man får en sunnere kropp er en bonus (som kanskje en partner setter pris på og? ) Anonymkode: 2cf1b...235 1
Vera-77 Skrevet 18. desember 2025 #11 Skrevet 18. desember 2025 Dropp bilder tatt liggende i sofaen og bilder med bar overkropp, ta bilder som viser helprofil og nærbilde UTEN solbriller.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #12 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar:) Er en kjæreste jeg er på utikk etter. Ser det nevnes at sporty kan trekkes ned, men jeg trener 3-4 ganger i uken, og vil jo gjerne ha en partner som trener litt\tar vare på seg selv for helsen og for at hun liker å trene, overvektig sofagris er ikke noe for meg. Men vil gjerne ha litt tips på hvilke typer bilder jeg bør ha. Er det nok med et bilde i helfigur, og et ansiktsnært? Anonymkode: 2cf1b...235 Jeg tenker at dersom noe er viktig for deg, så bør du ta det med uansett. Om det «trekker ned» for noen spiller jo ikke noen rolle, for det er jo ikke de du vil ha kontakt med heller 😊 Anonymkode: ee11f...747 2
Påskelilja Skrevet 18. desember 2025 #13 Skrevet 18. desember 2025 Hvis jeg var mann, ville jeg tatt med høyden. Har forstått at mange synes det er viktig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #14 Skrevet 18. desember 2025 Ta bilder av deg i fritidssysler som du liker å holde på med, ingen speilselfier med filter, ta genuine ekte bilder av deg og prøv å fremstille deg som den du faktisk er 😊 hvis du er ute etter en kjæreste og ikke et onenight stand-så er dette det way to go. Hold beskrivelsen kort og grei, skriv hva du jobber som, om du har barn, hobbyer, kjæledyr, hva du ser etter i en kvinne og hva du liker å gjøre for å slappe av, liker du hiking, trening, reiser, matlaging, sport, dyr, humor, fortell en fun-fact om degselv, hva tenker du om barn generelt- greit å vite om du er ferdig med barn, ønsker barn, antall barn du har osv. Anonymkode: 1a19b...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #15 Skrevet 18. desember 2025 Manualen ska hjälpa killar att dejta: Tvätta håret och ställ följdfrågor | SVT Nyheter TIPS PÅ HUR DU GÖR EN BRA DEJTINGPROFIL BILD Gärna flera olika bilder på dig själv, och under någon aktivitet, men skippa fisken! Minst en ansiktsbild – inte en spegelselfie. TEXT Vem är du? Kort enkel beskrivning om vem du är (snarare än vad du söker hos någon annan). Vad gillar du? Hobby, intressen, vad du gör på fritiden. Vilken typ av relation söker du? Vänner, casual, seriöst? Anonymkode: b2176...0c4
Runnah Skrevet 19. desember 2025 #16 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vær for guds skyld ærlig med alder og ikke minst intensjoner. Ha med flere bilder og skriv en profiltekst. Ser mange har fokus på aktiviteter, men vit at det kan bli avskrekkende dersom man får inntrykk av at du er supersporty 24/7 og også forventer det samme fra en eventuell partner , da helst i form av at hun skal følge dine interesser 24/7. Jeg sveiper raskt vekk alle de som gir inntrykk av sistnevnte, og de er det mange av. Og sjekk skrivefeil hvis du har lett for å slurve. Ikke så imponerende med menn som ikke engang kan stave eget navn riktig. Anonymkode: 3b4a8...7e2 Du vil bomme i svært mange tilfeller. Aktivitetsbilder sier hovedsakelig at man ikke er en sofagris og så er det umulig å vite noe om omfanget med mindre det er nevnt. Trenger heller ikke å være forventinger om at dama skal være like aktiv, like å trene osv. Ikke rart det er vanskelig å finne noen med alle mulige antakelser blant folk.
Runnah Skrevet 19. desember 2025 #17 Skrevet 19. desember 2025 Påskelilja skrev (3 timer siden): Hvis jeg var mann, ville jeg tatt med høyden. Har forstått at mange synes det er viktig. Samtidig kan det være viktig for menn å ikke ta med høyden for å sile vekk de som mener at det er viktig. Jeg er over gjennomsnittet høy selv, men det er helt utelukket å få inn høyden i en datingprofil. Jeg blir også betenkt om jeg blir spurt, men ble spurt av en dame på 180 cm og svarte, for henne var det bare viktig at jeg er høyere. Dame på 180 cm er helt uproblematisk og jeg er under 185 cm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå