AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Flere her som har greid seg gjennom alkoholmisbruk på skolen eller evt jobb? Jeg greide meg gjennom de siste to åra på videregående med alkoholmisbruk. Fikk vitnemål. 😀 Anonymkode: a90e1...d7f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere her som har greid seg gjennom alkoholmisbruk på skolen eller evt jobb? Jeg greide meg gjennom de siste to åra på videregående med alkoholmisbruk. Fikk vitnemål. 😀 Anonymkode: a90e1...d7f Hva mener du med alkoholmisbruk? Er det et par øl hver dag eller mye vodka? Anonymkode: 20ff0...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 Ok vil ikke skrytt så mye av det 🤦♀️ Anonymkode: d24db...869 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 Det er ikke så mye å skryte av om det er det du tror Anonymkode: bd378...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #5 Skrevet 18. desember 2025 Hvis du mener russetiden, så kom alle på mitt kull seg igjennom den. Ifølge KG så er jeg alkoholiker fordi jeg drikker en halv flaske vin stort sett hver dag. Null problemer i hverken studietiden eller i arbeidslivet. Anonymkode: 2c494...08c
Mezzosoprena Skrevet 18. desember 2025 #6 Skrevet 18. desember 2025 Det er jo først når det går ut over arbeidslivet/hverdagen/helsa at vi snakker om et reelt alkoholmisbruk - hvis alkoholen ikke har spesielt negative konsekvenser, så er det strengt tatt bare alkoholbruk? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #7 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med alkoholmisbruk? Er det et par øl hver dag eller mye vodka? Anonymkode: 20ff0...b0c Hver gang jeg måtte fremføre noe i klassen så drakk jeg alkohol for å roe nervene. Og de dagene jeg ellers fikk mye angst. Synes det var en prestasjon at jeg kom meg gjennom det hele med vitnemål. Anonymkode: a90e1...d7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå