Gipetto Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Hei, jeg har jobbet som medhjelper for et meglerfirma nå i noen år og kunne tenkt meg å ta utdanning for å selv kunne selge bolig. Jeg har derimot ikke mulighet til å flytte på grunn av familie, og nærmeste studiested er flere timer unna. Noen som har tatt dette som nettstudie, eller vet om noen skoler som tilbyr dette?
Christina82 Skrevet 21. desember 2025 #2 Skrevet 21. desember 2025 Ryddet for avsporing. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 Gipetto skrev (På 18.12.2025 den 15.22): Hei, jeg har jobbet som medhjelper for et meglerfirma nå i noen år og kunne tenkt meg å ta utdanning for å selv kunne selge bolig. Jeg har derimot ikke mulighet til å flytte på grunn av familie, og nærmeste studiested er flere timer unna. Noen som har tatt dette som nettstudie, eller vet om noen skoler som tilbyr dette? Tror BI har eiendomsmegling som nettkurs? Evt høyskolen i Ås? Har du sjekket på nett? Anonymkode: 058d8...1b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå