Gå til innhold

Romerdusj på hotell, innafor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve romerdusj med kjæresten, men helst ikke i senga hjemme, så tenkte kanskje å leie hotellrom en natt slik at vi kan prøve det der. Noen andre som har erfaring med det?

Anonymkode: a6d39...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er romerdusj? Tilogmed google melder pass, og det nærmeste er "En romersk dusj er en dusj uten dør eller fortrekk", men det gir jo ikke mening ifht trådstarten..

• Liker 11
Skrevet

Vel, ut fra forumet tråden ligger på, og referanse til senga, så kan jeg bare si: Nei. Det er absolutt ikke innafor. Kjøp en brukt madrass og rigg dere til i garasjen eller noe slikt. 

Anonymkode: 49a74...0b2

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det golden shower eller andre kroppsvæsker du tenker på? I såfall nei. 

Anonymkode: 55061...d04

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Gå heller for et roman candle.

Anonymkode: 42ab6...50b

Skrevet

Etter å ha googlet begrepet, og hvis jeg kan stole på svaret, så er så utrolig ikke innafor! Kjøp heller ei stor presenning og bruk den som underlag på passende sted hjemme. 

Tenk deg selv: hvordan ville du stilt deg dersom du hadde visst at forrige par i hotellrommet hadde gjort det samme? Og hva tenker du om å utsette renholdspersonalet for resultatene av denne aktiviteten? 

Anonymkode: abb35...ab4

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter å ha googlet begrepet, og hvis jeg kan stole på svaret, så er så utrolig ikke innafor! Kjøp heller ei stor presenning og bruk den som underlag på passende sted hjemme. 

Tenk deg selv: hvordan ville du stilt deg dersom du hadde visst at forrige par i hotellrommet hadde gjort det samme? Og hva tenker du om å utsette renholdspersonalet for resultatene av denne aktiviteten? 

Hadde du ant hva som forgikk i hotellsenger, hadde du aldri ligget der noensinne lengre. Sengene er ofte flere år gamle og det eneste som skiller deg og gammel moro er et flortynt laken.

Anonymkode: 42ab6...50b

• Nyttig 1
Skrevet

Utrolig uspiselig holdning i spørsmålet. Når man leier eller låner andres ting (f.eks hotellets senger eller andre av hotellets gjenstander), behandler man det pent fordi det tilhører andre.

Andres behov og ønsker og eiendeler er like viktige og skal behandles like pent som dine egne.

Anonymkode: 65133...c36

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Men hvorfor tenker du at det er ok å gjøre på hotell? Hvis man først skal gjøre så ekle ting så vil man vel i det minste ikke at folk skal få vite om det? Og til info: jeg har venner som har jobbet i hotellbransjen, og ja, skitne folk blir snakket om. Jeg har hørt flere historier (MED navn) på besøkende som har grist avføring og blod på hotellrom, disse blir selvsagt søkt opp på nett og ledd av. Gjør det hjemme du. 

Anonymkode: d9c70...435

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor tenker du at det er ok å gjøre på hotell? Hvis man først skal gjøre så ekle ting så vil man vel i det minste ikke at folk skal få vite om det? Og til info: jeg har venner som har jobbet i hotellbransjen, og ja, skitne folk blir snakket om. Jeg har hørt flere historier (MED navn) på besøkende som har grist avføring og blod på hotellrom, disse blir selvsagt søkt opp på nett og ledd av. Gjør det hjemme du. 

Anonymkode: d9c70...435

Jeg har også fått historier fra venner i bransjen, og det forundrer meg hvor jævlige enkelte hotellgjester synes de har rett til å være! 

• Liker 10
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hva romerdusj er (og har ikke noe behov for å bli opplyst), men hvis man ikke ønsker å gjøre noe hjemme på grunn av hva det innebærer av vask og opprydding i ettertid og/eller potensiell skade på inventar og omgivelser, er det selvfølgelig ikke greit å heller gjøre det et sted hvor andre må ta seg av følgene. Det er vel helt grunnleggende folkeskikk og normal oppdragelse?

Anonymkode: d89c0...f55

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Kan noen fortelle hva det er!?!??? Evt mwd emojier dersom det ikke er lov å skrive.

Anonymkode: cef15...cd9

• Liker 2
Skrevet

Nei fy faen

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan noen fortelle hva det er!?!??? Evt mwd emojier dersom det ikke er lov å skrive.

🤢🤮

• Liker 2
Skrevet

Nei, absolutt ikke innafor. Og jeg har også hørt historier fra ansatte om hotellgjester, blant annet fra svigerinne som jobber på et stort og populært hotell i Oslo. Det blir oppdaget, og dere blir snakket om. Helt ubegripelig at det i det hele tatt er mulig å tenke i disse baner. 

Invester i et vanntett laken til senga hjemme, og gjør det der.

https://www.sparkjop.no/hygienisk-vanntett-laken_524971?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19858763187&gbraid=0AAAAADnKDQeA5uvqZf40IuHpwgRyij5H6&gclid=Cj0KCQiAjJTKBhCjARIsAIMC44_akdgm10mDKWcj3Uh3wgFAasyqB44cLEz1RNdLDFue8f-CxADAG-gaAk0eEALw_wcB

Anonymkode: 62950...b5f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sex der :🍆🤮...rett og slett...

Anonymkode: 354fb...4e2

Skrevet

Ikke bare blir det selvfølgelig oppdaget og snakket om, men dere kan fint bli utestengt ikke bare fra det hotellet, men fleste hotell. Ja, selv om det ikke er samme kjede så snakker dem sammen.

Anonymkode: f9658...abf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sex der :🍆🤮...rett og slett...

Anonymkode: 354fb...4e2

Oralsex til man spyr altså? 

Anonymkode: 632bb...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oralsex til man spyr altså? 

Anonymkode: 632bb...788

Nei. Man tisser på hverandre. Av en eller annen grunn blir folk tent av å gjøre det. Noen driver også med bæsjegreier. 

Anonymkode: 5a0e6...578

Skrevet

Dere får vel kjøpe dere plast som dere tar over deres egen seng om dere absolutt skal drite og tisse på hverandre! 

Anonymkode: c26df...2f4

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...