AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #1 Skrevet 17. desember 2025 Hei! har begynt å få interesse for praktiske ting, og driver å pusser opp hjemme. Kjenner dog ingen håndverkere eller andre som har erfaring. Er det innafor å sende e-post til et firma for bare spørsmål om ting man lurer på?😅 fks. Har fått noen råd som jeg er skeptisk til og vil snakke med en fagperson… Anonymkode: e18af...e19
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Noen firmaer kan svare på spørsmål, mens andre vil nok ha betalt for det. I noen byggevareforettninger så er de gode til å svare på spørsmål også! Dra i ordentlige butikker, ikke de billigste kjedene. Lykke til! Anonymkode: d960f...5ab
Mezzosoprena Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! har begynt å få interesse for praktiske ting, og driver å pusser opp hjemme. Kjenner dog ingen håndverkere eller andre som har erfaring. Er det innafor å sende e-post til et firma for bare spørsmål om ting man lurer på?😅 fks. Har fått noen råd som jeg er skeptisk til og vil snakke med en fagperson… Anonymkode: e18af...e19 Jeg synes ikke det er innafor å spørre en håndtverker om dette uten at man benytter seg av tjenestene deres. Men du kan ta kontakt med en byggevareforretning. 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 Hva med å søke opp og lese på «gjør det selv?». Fantastisk side! Koster en liten sum i måneden så får du tilgang til alle artiklene og «hvordan gjøre…» Anonymkode: 2184a...e52
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #5 Skrevet 19. desember 2025 Tror du kan finne mye gode svar på Reddit og YouTube. Ellers ville jeg spurt der du handler utstyr. Anonymkode: c355a...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #6 Skrevet 19. desember 2025 Helt enige med de andre her, enten søk det opp online eller hos foretninger du handler hos. Fagfolk fortjener og trenger betalt for arbeidet sitt, man ringer ikke tannlegen å ber om tips for rotfylling eller tanntrekking gjort hjemme noe mer enn man ringer en snekker for råd om gjør det selv. Anonymkode: 7e063...c74 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå