Gå til innhold

Ny på snekring og sånt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
har begynt å få interesse for praktiske ting, og driver å pusser opp hjemme. Kjenner dog ingen håndverkere eller andre som har erfaring. Er det innafor å sende e-post til et firma for bare spørsmål om ting man lurer på?😅 fks. Har fått noen råd som jeg er skeptisk til og vil snakke med en fagperson…

Anonymkode: e18af...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen firmaer kan svare på spørsmål, mens andre vil nok ha betalt for det.

I noen byggevareforettninger så er de gode til å svare på spørsmål også! Dra i ordentlige butikker, ikke de billigste kjedene. Lykke til!

Anonymkode: d960f...5ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei! 
har begynt å få interesse for praktiske ting, og driver å pusser opp hjemme. Kjenner dog ingen håndverkere eller andre som har erfaring. Er det innafor å sende e-post til et firma for bare spørsmål om ting man lurer på?😅 fks. Har fått noen råd som jeg er skeptisk til og vil snakke med en fagperson…

Anonymkode: e18af...e19

Jeg synes ikke det er innafor å spørre en håndtverker om dette uten at man benytter seg av tjenestene deres. Men du kan ta kontakt med en byggevareforretning. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva med å søke opp og lese på «gjør det selv?». Fantastisk side! Koster en liten sum i måneden så får du tilgang til alle artiklene og «hvordan gjøre…» 

Anonymkode: 2184a...e52

Skrevet

Tror du kan finne mye gode svar på Reddit og YouTube. :) Ellers ville jeg spurt der du handler utstyr.

Anonymkode: c355a...6f1

• Liker 2
Skrevet

Helt enige med de andre her, enten søk det opp online eller hos foretninger du handler hos. Fagfolk fortjener og trenger betalt for arbeidet sitt, man ringer ikke tannlegen å ber om tips for rotfylling eller tanntrekking gjort hjemme noe mer enn man ringer en snekker for råd om gjør det selv.

Anonymkode: 7e063...c74

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...