AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #21 Skrevet 18. desember 2025 Det er bra at han har fortalt deg om sin fetisj, men har du noen gang fortalt ham hva du synes om det? Hvis du ikke har gjort det, så er det på tide å gjøre det. Hvorfor ønsker han seg plutselig din venninnes brukte truse? Er det for å ha dem på eller for å bruke dem på en annen måte? Uansett så bør han godta et nei og ikke kontre med at du ikke vil ha sex. Anonymkode: 88ced...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #22 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Min man ba meg stjele en brukt truse fra en venninne av meg. Noe som for meg selvfølgelig er uaktuelt. Det tenner meg ikke, og gir meg heller avsmak. Han har en fetisj med å gå med dametøy. Så ble han sur, og sa at jeg ikke ville ha sex.. og jeg sa at jeg er i overgangsalderen, har ikke sexlyst, og at han bør ta vare på helsen sin. ( Jeg tenner ikke på han etter at han ble overvektig, tenner heller ikke på hans fetisj). Dette i parentes sa jeg ikke. Fetisjen han visste jeg ikke om de første årene i forholdet, oppdaget kvinneklær som var gjemt. Måtte bare få det ut! Har ingen jeg kan snakke med om dette😂 Anonymkode: 81d56...77f Dårlig trolling 2/10 Anonymkode: d8609...2cf
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #23 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare kjøpe en sexy truse og dynke den i rekelake. Si den er fra din venninne og gi den til mannen din. Anonymkode: aded2...f24 😂😂😂😂😂takk for tips. Alt etter hva man mener er sexy så bruker hun mindre sexy undertøy til meg. Anonymkode: 81d56...77f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #24 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eller enda bedre. Kjøp en dametruse. Gi den til en kompis og be han bruke den i 5 dager. Så gi den til mannen og du det er fra venninnen. Anonymkode: 9ff60...0f3 🤣🤣🤣 Anonymkode: 81d56...77f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #25 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dårlig trolling 2/10 Anonymkode: d8609...2cf Det er dessverre ikke trolling. Anonymkode: 81d56...77f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #26 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er bra at han har fortalt deg om sin fetisj, men har du noen gang fortalt ham hva du synes om det? Hvis du ikke har gjort det, så er det på tide å gjøre det. Hvorfor ønsker han seg plutselig din venninnes brukte truse? Er det for å ha dem på eller for å bruke dem på en annen måte? Uansett så bør han godta et nei og ikke kontre med at du ikke vil ha sex. Anonymkode: 88ced...5d7 Jeg oppdaget det først ved en tilfeldighet og så har han gitt meg bruddstykker/ hint. Jeg har aldri sagt at det byr meg imot. Selv om det er sannheten. Har jeg ytret meg negativt så har han klaget på at jeg har en liten vibrator. Akkurat som at det er samme greia. Han kom med en sånn keitete forklaring med at det hadde vært sexy, men at han ikke var forelsket i venninnen min😂😂😂 Anonymkode: 81d56...77f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #27 Skrevet 19. desember 2025 Han kan kjøpe en brukt truse av meg. Anonymkode: ed46c...6e2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #28 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg oppdaget det først ved en tilfeldighet og så har han gitt meg bruddstykker/ hint. Jeg har aldri sagt at det byr meg imot. Selv om det er sannheten. Har jeg ytret meg negativt så har han klaget på at jeg har en liten vibrator. Akkurat som at det er samme greia. Han kom med en sånn keitete forklaring med at det hadde vært sexy, men at han ikke var forelsket i venninnen min😂😂😂 Anonymkode: 81d56...77f Han har ikke vært så åpen for å lytte med andre ord. Det er spesielt at unnskyldningen hans går rett til at han ikke er forelsket i venninnen din. Anonymkode: 88ced...5d7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #29 Skrevet 19. desember 2025 Å benytte en brukt truse til seksuelle formål uten tidligere eiers samtykke, er et alvorlig overtramp! Anonymkode: 351b1...9ee 1
Hulderen Skrevet 19. desember 2025 #30 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du høres ut som en utrolig kjip dame. Noe så uskyldig som ville glede ham. Hva har vel det å gjøre med din sexlyst? Skjønner hans frustrasjon godt. Anonymkode: 63b52...95f Æsj! Det er ikke uskyldig å ønske å stjele fra andre! Enda verre at det er snakk om fra en venninne og snakk om en brukt truse. Syns du virkelig det er uskyldig at han sexualiserer TS sine venninner? At han trenger deres brukte truser for å tenne? Hvem tror du er i tankene hans da, TS eller venninnen hennes? Bare kunnskapen om at en venninnes mann ønsket seg mine brukte truser, ville være grunn nok for meg til å kutte ham ut fra min vennekrets! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå