AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #1 Skrevet 17. desember 2025 Hei, Er det noen som vet hva man tjener som daglig leder av restauranter i Kompis-kjeden? Evt hvilket spenn det ligger i? Lenge siden jeg var i restaurantbransjen... Anonymkode: 82602...8e6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #2 Skrevet 17. desember 2025 Vel, antagelig så mye man klarer? Antar de får en del av overskuddet minus franchise avgiften, samt en bonus ved oppnåelse av budsjett. Så jo mer man jobber og mindre man betaler arbeidstakerne. Jo mer sitter man igjen med. Anonymkode: adf46...2db
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #3 Skrevet 19. desember 2025 De er ikke franschise, det er ansettelse som daglig leder. Ingen som vet hva stillingen er lønnet som grunnlønn? Anonymkode: 82602...8e6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #4 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er ikke franschise, det er ansettelse som daglig leder. Ingen som vet hva stillingen er lønnet som grunnlønn? Anonymkode: 82602...8e6 Og når slutta kompis-kjeden med franchise? Så da antar jeg at "daglig leder" som du kaller det er under franchise eieren. Så vil anta en 250-300 kr timen. Skjønner heller ikke hvorfor du lurer. Folk som er kvalifiserte til slike stillinger vet da selv hva de er verdt i arbeidslivet. Anonymkode: adf46...2db
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #5 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Og når slutta kompis-kjeden med franchise? Så da antar jeg at "daglig leder" som du kaller det er under franchise eieren. Så vil anta en 250-300 kr timen. Skjønner heller ikke hvorfor du lurer. Folk som er kvalifiserte til slike stillinger vet da selv hva de er verdt i arbeidslivet. Anonymkode: adf46...2db Det ligger i alle fall ute en stilling som daglig leder på en kompis restaurant, det er ikke annonsert som at man må bli franchisetaker. Har ingenting med å vite hva man er verdt å gjøre, hadde vært greit å høre hva noen som har den stillingen tjener, for restaurantbransjen har en tendens til å være dårligst i klassen på lønn. Helt uinteressant med en timelønn på 250-300 kr i alle fall Anonymkode: 82602...8e6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #6 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Og når slutta kompis-kjeden med franchise? Så da antar jeg at "daglig leder" som du kaller det er under franchise eieren. Så vil anta en 250-300 kr timen. Skjønner heller ikke hvorfor du lurer. Folk som er kvalifiserte til slike stillinger vet da selv hva de er verdt i arbeidslivet. Anonymkode: adf46...2db Det hørtes mye ut? Er der tariff? Anonymkode: e4fae...67c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #7 Skrevet 19. desember 2025 Kompis er en litt kulere og ujålete nabolagsrestaurant! | FINN.no Denne TS? Anonymkode: 54775...22f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #8 Skrevet 19. desember 2025 Karriere - Kompis restauranter altså det er to på deres sider da Der de skriver: Hva er franchise? Som et franchisedrevet konsept er vi alltid interessert i å snakke med deg som vil starte lokalmiljøets beste kafé. Hos oss får du grundig opplæring i konsept og drift, tilgang til et omfattede kurstilbud, et godt støtteapparat og alle verktøy du trenger for skape et lønnsomt og populært spisested og ikke minst arbeidsplass. Vi er et etablert suksesskonsept med en velutviklet og støttende serviceorganisasjon, noe som gir deg alle forutsetninger til å lykkes. Anonymkode: 54775...22f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #9 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kompis er en litt kulere og ujålete nabolagsrestaurant! | FINN.no Denne TS? Anonymkode: 54775...22f Jepp Anonymkode: 82602...8e6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #10 Skrevet 19. desember 2025 Synes nærmere en mill vil være greit - det er sikkert mye ansvar og jobb. Anonymkode: cccac...a9d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #11 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og når slutta kompis-kjeden med franchise? Så da antar jeg at "daglig leder" som du kaller det er under franchise eieren. Så vil anta en 250-300 kr timen. Skjønner heller ikke hvorfor du lurer. Folk som er kvalifiserte til slike stillinger vet da selv hva de er verdt i arbeidslivet. Anonymkode: adf46...2db For ordens skyld: Jeg vet ingenting om denne bransjen, denne bedriften eller lønnsnivået i bransjen. Men jeg stusser litt over det aggressive svaret. Det er heller ikke første gangen at den type spørsmål på KG utløser sånne svar. Hva er vitsen egentlig? Det er da legitimt å spørre om sånne ting, når det er en bedrift/bransje man ikke kjenner selv? At man selv har noen tanker om hva man er verdt er ikke det samme som at potensielle arbeidsgivere tenker det samme. Anonymkode: 4ed7f...7f4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå