AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg har hatt 3 måneders permisjon fra jobben min for å reise i Afrika og Asia. Jeg kom tilbake på jobb forrige uke, og sjefen min har ennå ikke vært innom kontoret mitt (som er i en annen etasje) for å si hei og ønske meg velkommen tilbake. Han har riktignok hatt flere dager der han ikke har vært tilstede, men har vært flere dager på kontoret. Jeg ble også 30 år da jeg var på reise, og syns ærlig talt det var litt rart å ikke en gang på en melding fra sjefen min. Jeg har vært vant med å få gratulasjoner fra tidligere arbeidsgivere, og ekstra spesielt når det er en rund dag. Ikke at det er noe jeg mener man MÅ gjøre, men jeg forventer på en måte såpass av en sjef. Det er en seriøs arbeidsplass med ca 50 ansatte. Anonymkode: 722d4...b28
Hannabanna Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har hatt 3 måneders permisjon fra jobben min for å reise i Afrika og Asia. Jeg kom tilbake på jobb forrige uke, og sjefen min har ennå ikke vært innom kontoret mitt (som er i en annen etasje) for å si hei og ønske meg velkommen tilbake. Han har riktignok hatt flere dager der han ikke har vært tilstede, men har vært flere dager på kontoret. Jeg ble også 30 år da jeg var på reise, og syns ærlig talt det var litt rart å ikke en gang på en melding fra sjefen min. Jeg har vært vant med å få gratulasjoner fra tidligere arbeidsgivere, og ekstra spesielt når det er en rund dag. Ikke at det er noe jeg mener man MÅ gjøre, men jeg forventer på en måte såpass av en sjef. Det er en seriøs arbeidsplass med ca 50 ansatte. Anonymkode: 722d4...b28 Seriøst. 50 ansatte, sjefen har vært inne på jobb 2 eller 3 dager. Sannsyneligvis med en veldig arbeidsmengde. Du har ikke oppsøkt han for å si hei, nå er jeg klar for innsats? Så til bursdagen. Du var på reise! 50 ansatte gir en bursdag i uken. Er du seriøs? Dette er så selvsentrert og kravstort. Mine ansatte får blomster og gavekort på runde dager. Blomster på vanlige bursdager. Bruker ikke mer tid enn å legge inn bestilling. Det er ikke min første prioritert og jeg har 22 ansatte, å huske på en bursdag flere måneder tilbake i tid. Min prioritet er å følge opp sykemeldinger, tilrettelegging, huske på at så mange har forskjellige behov. Følge opp de som har andre utfordringer. Steppe inn under sykdom om ikke andre kan, og ett tonn av papirarbeid, bestillinger, møter, møtes med hovedkontor, kurs osv. Så du hadde kommet langt bak i rekken min med den sutringen over noe du ikke har krav på! Som er en bonus! Skjerp deg. Du hadde kommet bak alle obligatoriske oppgaver jeg har, alle møter, all oppfølging av ansatte som er mye viktigere enn frøken priviligert som vil ha bursdagshilsen mens hun har permisjon. Fordi folk sliter økonomisk, hjemme, med alt fra psykiske lidelser til tidsklemma. Noen har utfordringer hjemme og trenger støtte og tilrettelegging. HMS skal konstant følges opp. Å med under halvparten av ansatte går jeg med nesten konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler jeg strekker til. Sutringen din derimot hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for. Legger til: Vi nærmer oss ferie og i lederstillinger har vi også ett liv og grunner til fravær. Men det er alltid ekstra arbeid før ferier! Din sjef er ikke fraværende. Du har totalt urealistiske forventninger, dette er ikke barneskolen med kake og bursdagssang. Du er 30! Hadde du vært 18 hadde jeg forstått mer. Hva har du av arbeidserfaring? Endret 5 timer siden av Hannabanna 11
pin20 Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Hannabanna skrev (30 minutter siden): Seriøst. 50 ansatte, sjefen har vært inne på jobb 2 eller 3 dager. Sannsyneligvis med en veldig arbeidsmengde. Du har ikke oppsøkt han for å si hei, nå er jeg klar for innsats? Så til bursdagen. Du var på reise! 50 ansatte gir en bursdag i uken. Er du seriøs? Dette er så selvsentrert og kravstort. Mine ansatte får blomster og gavekort på runde dager. Blomster på vanlige bursdager. Bruker ikke mer tid enn å legge inn bestilling. Det er ikke min første prioritert og jeg har 22 ansatte, å huske på en bursdag flere måneder tilbake i tid. Min prioritet er å følge opp sykemeldinger, tilrettelegging, huske på at så mange har forskjellige behov. Følge opp de som har andre utfordringer. Steppe inn under sykdom om ikke andre kan, og ett tonn av papirarbeid, bestillinger, møter, møtes med hovedkontor, kurs osv. Så du hadde kommet langt bak i rekken min med den sutringen over noe du ikke har krav på! Som er en bonus! Skjerp deg. Du hadde kommet bak alle obligatoriske oppgaver jeg har, alle møter, all oppfølging av ansatte som er mye viktigere enn frøken priviligert som vil ha bursdagshilsen mens hun har permisjon. Fordi folk sliter økonomisk, hjemme, med alt fra psykiske lidelser til tidsklemma. Noen har utfordringer hjemme og trenger støtte og tilrettelegging. HMS skal konstant følges opp. Å med under halvparten av ansatte går jeg med nesten konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler jeg strekker til. Sutringen din derimot hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for. Legger til: Vi nærmer oss ferie og i lederstillinger har vi også ett liv og grunner til fravær. Men det er alltid ekstra arbeid før ferier! Din sjef er ikke fraværende. Du har totalt urealistiske forventninger, dette er ikke barneskolen med kake og bursdagssang. Du er 30! Hadde du vært 18 hadde jeg forstått mer. Hva har du av arbeidserfaring? Skulle kanskje presisert, men min sjef er ikke sjef for 50 ansatte - dte er totalt på arbeidsplassen, han har maks 15 under seg. Så ja- jeg forventer faktisk at han kommer innom kontoret mitt og sier "hei, velkommen tilbake" når jeg er tilbake på jobb etter 3 måneder. Jeg har masse arbeidserfaring, både fra da jeg var student og tidligere. Og har hatt ledere med flere underordnede som har vært mye mer tilstede, kommet innom etter ferier f.eks for å si hei. Og hvorfor får jeg fortsatt bursdagshilsen fra en av mine tidligere ledere og ikke min nåværende sjef. 1 1
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden (endret) pin20 skrev (10 minutter siden): Skulle kanskje presisert, men min sjef er ikke sjef for 50 ansatte - dte er totalt på arbeidsplassen, han har maks 15 under seg. Så ja- jeg forventer faktisk at han kommer innom kontoret mitt og sier "hei, velkommen tilbake" når jeg er tilbake på jobb etter 3 måneder. Jeg har masse arbeidserfaring, både fra da jeg var student og tidligere. Og har hatt ledere med flere underordnede som har vært mye mer tilstede, kommet innom etter ferier f.eks for å si hei. Og hvorfor får jeg fortsatt bursdagshilsen fra en av mine tidligere ledere og ikke min nåværende sjef. Ja, da har du totalt usaklige forventninger og får sutre og bruke tiden din til å spre galle og synes synd på deg selv. I stedet for å lette på rompa, gå til kontoret og si Hei, da var jeg tilbake! Hyggelig å se deg. Du får 3 måneders permisjon og du er sur fordi du ikke får melding på bursdagen din. Vær takknemmelig for permisjonen hvor din sjef har vært grei! Hvorfor din tidligere sjef sender deg melding kan da ikke jeg svare på. Noen er mer sosiale og opptatt av bursdager enn andre. Bursdager er ikke arbeidsgivers ansvar! Halo! Seriøst... Du har vært borte så du vet heller ikke om din sjef har hatt utfordringer. Fordi når man har lederansvar så er det alt man er og har ikke rett på fritid. Ta deg sammen eller sitt og sutre. Du er voksen. Dette er latterlig. Men er dette din vanlige oppførsel så er det nok en grunn til at sjefen ikke gidder å bruke tid på noe du ikke har krav på. Kravstore, sutrete og selvsentrert ansatte som leter etter grunner til å bli krenka er ikke noe hyggelig! Du forventer noe du ikke har krav på. Man slutter med det når man vokser opp! Endret 4 timer siden av Hannabanna 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde ikke forventet en gratulasjon fra sjefen, uansett om det var rund dag. I hvert fall ikke når jeg ikke var på jobb. Jo, sjefen kunne stukket hodet innom kontoret og sagt hei, men regner med han/hun hadde det veldig travelt. Du kan forøvrig også stikke innom til sjefen og si at du er tilbake. Anonymkode: 6df48...a1e 2
BeautyBox Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Hannabanna skrev (48 minutter siden): Seriøst. 50 ansatte, sjefen har vært inne på jobb 2 eller 3 dager. Sannsyneligvis med en veldig arbeidsmengde. Du har ikke oppsøkt han for å si hei, nå er jeg klar for innsats? Så til bursdagen. Du var på reise! 50 ansatte gir en bursdag i uken. Er du seriøs? Dette er så selvsentrert og kravstort. Mine ansatte får blomster og gavekort på runde dager. Blomster på vanlige bursdager. Bruker ikke mer tid enn å legge inn bestilling. Det er ikke min første prioritert og jeg har 22 ansatte, å huske på en bursdag flere måneder tilbake i tid. Min prioritet er å følge opp sykemeldinger, tilrettelegging, huske på at så mange har forskjellige behov. Følge opp de som har andre utfordringer. Steppe inn under sykdom om ikke andre kan, og ett tonn av papirarbeid, bestillinger, møter, møtes med hovedkontor, kurs osv. Så du hadde kommet langt bak i rekken min med den sutringen over noe du ikke har krav på! Som er en bonus! Skjerp deg. Du hadde kommet bak alle obligatoriske oppgaver jeg har, alle møter, all oppfølging av ansatte som er mye viktigere enn frøken priviligert som vil ha bursdagshilsen mens hun har permisjon. Fordi folk sliter økonomisk, hjemme, med alt fra psykiske lidelser til tidsklemma. Noen har utfordringer hjemme og trenger støtte og tilrettelegging. HMS skal konstant følges opp. Å med under halvparten av ansatte går jeg med nesten konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler jeg strekker til. Sutringen din derimot hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for. Legger til: Vi nærmer oss ferie og i lederstillinger har vi også ett liv og grunner til fravær. Men det er alltid ekstra arbeid før ferier! Din sjef er ikke fraværende. Du har totalt urealistiske forventninger, dette er ikke barneskolen med kake og bursdagssang. Du er 30! Hadde du vært 18 hadde jeg forstått mer. Hva har du av arbeidserfaring? Hannabanna skrev (7 minutter siden): Ja, da har du totalt usaklige forventninger og får sutre og bruke tiden din til å spre galle og synes synd på deg selv. I stedet for å lette på rompa, gå til kontoret og si Hei, da var jeg tilbake! Hyggelig å se deg. Du får 3 måneders permisjon og du er sur fordi du ikke får melding på bursdagen din. Vær takknemmelig for permisjonen hvor din sjef har vært grei! Hvorfor din tidligere sjef sender deg melding kan da ikke jeg svare på. Noen er mer sosiale og opptatt av bursdager enn andre. Bursdager er ikke arbeidsgivers ansvar! Halo! Seriøst... Du har vært borte så du vet heller ikke om din sjef har hatt utfordringer. Fordi når man har lederansvar så er det alt man er og har ikke rett på fritid. Ta deg sammen eller sitt og sutre. Du er voksen. Dette er latterlig. Men er dette din vanlige oppførsel så er det nok en grunn til at sjefen ikke gidder å bruke tid på noe du ikke har krav på. Kravstore, sutrete og selvsentrert ansatte som leter etter grunner til å bli krenka er ikke noe hyggelig! Du forventer noe du ikke har krav på. Man slutter med det når man vokser opp! Blæh for et troll du er. Jeg forstår TS godt.
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden (endret) BeautyBox skrev (3 minutter siden): Blæh for et troll du er. Jeg forstår TS godt. Saklig. Dere tror begge at dere kan kreve noe dere ikke kan. Fortrekker å sutre i stedet for å bruke ett minutt på situasjonen. Og tydeligvis ikke forberedt på arbeidslivet. Utakknemmelige for permisjon. Gratulerer. Det gjør dere til vinnere! Eller ikke. Endret 4 timer siden av Hannabanna 1
Miss91 Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden pin20 skrev (19 minutter siden): Skulle kanskje presisert, men min sjef er ikke sjef for 50 ansatte - dte er totalt på arbeidsplassen, han har maks 15 under seg. Så ja- jeg forventer faktisk at han kommer innom kontoret mitt og sier "hei, velkommen tilbake" når jeg er tilbake på jobb etter 3 måneder. Jeg har masse arbeidserfaring, både fra da jeg var student og tidligere. Og har hatt ledere med flere underordnede som har vært mye mer tilstede, kommet innom etter ferier f.eks for å si hei. Og hvorfor får jeg fortsatt bursdagshilsen fra en av mine tidligere ledere og ikke min nåværende sjef. Men du har ikke vært innom kontoret til sjefen heller antar jeg? 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden BeautyBox skrev (5 minutter siden): Blæh for et troll du er. Jeg forstår TS godt. Du om det. Blæh Anonymkode: 37b37...711 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden pin20 skrev (20 minutter siden): Skulle kanskje presisert, men min sjef er ikke sjef for 50 ansatte - dte er totalt på arbeidsplassen, han har maks 15 under seg. Så ja- jeg forventer faktisk at han kommer innom kontoret mitt og sier "hei, velkommen tilbake" når jeg er tilbake på jobb etter 3 måneder. Jeg har masse arbeidserfaring, både fra da jeg var student og tidligere. Og har hatt ledere med flere underordnede som har vært mye mer tilstede, kommet innom etter ferier f.eks for å si hei. Og hvorfor får jeg fortsatt bursdagshilsen fra en av mine tidligere ledere og ikke min nåværende sjef. Fikk du ekstra god kontakt med din tidligere leder? Jeg får fortsatt bursdagshilsen av en som var sjefen min for nesten 30 år siden, men det er jo fordi vi ble venner. Er jo ikke vanlig. du høres vanskelig ut, hvis sjefen din hadde laget tråd om den ansatte som kom tilbake fra 3 måneders ferie / permisjon uten og komme innom og si hei hadde jeg skjønt mer. Anonymkode: 37b37...711 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Uff da. Er prinsessa litt lei seg stakkars for at sjefen ikke slipper alt han har i hendene for å høre hvordan du hadde det på ferie og gi deg forsinket 30 års gave. Anonymkode: dad02...3aa 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden For noen rare svar du har fått. Du kan se bort fra de svarene, det er useriøse folk. Selfølgelig kan du forvente mer av lederen din enn dette. Når det er runde bursdager er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet. Selv hadde jeg en leder for noen år tilbake som hadde lagt inn sine ansatte i kalenderen for å huske på alle sine bursdager og sende dem melding. Men hun hadde glemt meg ... og hun oppdaget det heller aldri til tross for at det gikk flere år uten at jeg tilsynelatende hadde bursdag ... For å si det sånn, det er noe av det jeg husker best med den jobben. Derimot en annen jobb jeg hadde, hvor lederen sendte SMS hver bursdag. Det var superhyggelig og tok sikkert to minutter av hans dyrebare tid, men betydde masse for meg. Seriøst, hvor kaldt og effektiv skal samfunnet vårt bli hvis vi skal legge lista så lavt? Anonymkode: 93481...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For noen rare svar du har fått. Du kan se bort fra de svarene, det er useriøse folk. Selfølgelig kan du forvente mer av lederen din enn dette. Når det er runde bursdager er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet. Anonymkode: 93481...f5e Du må lære deg og respektere andres meninger og ikke avfeie dem som "useriøse". Eller enda verre, at de som har en annen mening enn deg er "useriøse folk". Hva er det slags holdning? Anonymkode: 6df48...a1e 3
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For noen rare svar du har fått. Du kan se bort fra de svarene, det er useriøse folk. Selfølgelig kan du forvente mer av lederen din enn dette. Når det er runde bursdager er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet. Selv hadde jeg en leder for noen år tilbake som hadde lagt inn sine ansatte i kalenderen for å huske på alle sine bursdager og sende dem melding. Men hun hadde glemt meg ... og hun oppdaget det heller aldri til tross for at det gikk flere år uten at jeg tilsynelatende hadde bursdag ... For å si det sånn, det er noe av det jeg husker best med den jobben. Derimot en annen jobb jeg hadde, hvor lederen sendte SMS hver bursdag. Det var superhyggelig og tok sikkert to minutter av hans dyrebare tid, men betydde masse for meg. Seriøst, hvor kaldt og effektiv skal samfunnet vårt bli hvis vi skal legge lista så lavt? Anonymkode: 93481...f5e Ts og du burde vokse opp og innse at deres leder ikke er læreren din eller mora di. TS var i permisjon på bursdagen sin. Hva har det å si for din arbeidshverdag eller TS sin? Blir ikke feira som prinsesser i barnehagen når man er voksen! Skal jeg som leder seriøst bruke tiden på å ordne TS permisjon som innebærer å finne vikarer eller omorganisering, uansett ekstraarbeid så TS kan reise i 3 måneder eller sende en bursdagsmelding? Ja, jeg er seriøst kald om jeg prioriterer det. Det å være leder er ofte under ett enormt tidspress. Så seriøst klarer du ikke å se at dette lider også lederen din under? Seriøst, da er det bedre å sutre og kreve ting man ikke har krav på. Å hvis du er bitter for manglende meldinger på bursdagen din og går å sutrer over det år senere fordi du ikke var voksen nok til å gi beskjed så bidrar du seriøst ikke til ett varmere samfunn. 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For noen rare svar du har fått. Du kan se bort fra de svarene, det er useriøse folk. Selfølgelig kan du forvente mer av lederen din enn dette. Når det er runde bursdager er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet. Selv hadde jeg en leder for noen år tilbake som hadde lagt inn sine ansatte i kalenderen for å huske på alle sine bursdager og sende dem melding. Men hun hadde glemt meg ... og hun oppdaget det heller aldri til tross for at det gikk flere år uten at jeg tilsynelatende hadde bursdag ... For å si det sånn, det er noe av det jeg husker best med den jobben. Derimot en annen jobb jeg hadde, hvor lederen sendte SMS hver bursdag. Det var superhyggelig og tok sikkert to minutter av hans dyrebare tid, men betydde masse for meg. Seriøst, hvor kaldt og effektiv skal samfunnet vårt bli hvis vi skal legge lista så lavt? Anonymkode: 93481...f5e Hvorfor sendte dere sms om dere jobbet sammen? Anonymkode: 37b37...711
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Er førjulstiden så ensom og kjedelig for enkelte? Anonymkode: 4af66...42a 1
Hannabanna Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Som leder så sitter man med informasjon om sine ansatte. Jeg har hatt en ansatt som endelig klarte å forlate ett voldelig forhold og trengte både fri til rettsak men samtidig stabilitet, trygghet og tilrettelegging. Ansatte med psykiske lidelser, belastende fortid, ptsd fra hjemlandet osv. Flere ansatt etter språkpraksis eller arbeidstrening. Vet jeg at dette kommer til å kreve litt ekstra av meg som leder men vet hvor viktig det er å gi folk en sjanse? Ja. Sykdom og plager kan oppstå og har man 15 eller 22 ansatte så skal jeg garantere at noen går gjennom noe, trenger tilrettelegging. Så er det rett før jul som også er ekstra vanskelig for mange. Etter alle disse kommer krav om bursdagshilsen på permisjon for å reise! Det er kvalmt etter å ha fått en slik permisjon for å feriere å komme sutrende tilbake til jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Synest helt ærlig at det er mer sært at du ikke har oppsøkt din leder etter at du kom tilbake. Hva med å være litt proaktiv og vise du er tilbake i stedet for å bli litt sur for noe du ikke vet årsaken til. En leder er en kollega, ikke en venn. Helt vanlig å ha et profesjonelt forhold. Mange bedrifter gir kake og blomster på en rund dag. Da får en noe fine ord når en spiser leke. Ikke så vanlig å sende meldinger til folk som er på ferie. Anonymkode: 8051f...9a5 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Dørene til kontorene deres går begge veier. Jeg kunne fort hatt glemt at en av mine var tilbake en spesifikk dato, da jeg har relativt mye på agendaen hver dag som leder for en stor gjeng. Men jeg hadde blitt veldig glad om noen kom innom i døra mi for å slå av en prat Når det kommer til runde dager så er det ikke alle steder at 30 ses på som en "rund nok" dag til at det skal markeres. Hos oss er det fra 50 år, da får de blomst fra bedriften. Jeg prøver å ha en oppdatert bursdagskalender, men glipper til tider. Tror ikke det er en big deal. Anonymkode: 111b6...763 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Hannabanna skrev (1 time siden): Seriøst. 50 ansatte, sjefen har vært inne på jobb 2 eller 3 dager. Sannsyneligvis med en veldig arbeidsmengde. Du har ikke oppsøkt han for å si hei, nå er jeg klar for innsats? Så til bursdagen. Du var på reise! 50 ansatte gir en bursdag i uken. Er du seriøs? Dette er så selvsentrert og kravstort. Mine ansatte får blomster og gavekort på runde dager. Blomster på vanlige bursdager. Bruker ikke mer tid enn å legge inn bestilling. Det er ikke min første prioritert og jeg har 22 ansatte, å huske på en bursdag flere måneder tilbake i tid. Min prioritet er å følge opp sykemeldinger, tilrettelegging, huske på at så mange har forskjellige behov. Følge opp de som har andre utfordringer. Steppe inn under sykdom om ikke andre kan, og ett tonn av papirarbeid, bestillinger, møter, møtes med hovedkontor, kurs osv. Så du hadde kommet langt bak i rekken min med den sutringen over noe du ikke har krav på! Som er en bonus! Skjerp deg. Du hadde kommet bak alle obligatoriske oppgaver jeg har, alle møter, all oppfølging av ansatte som er mye viktigere enn frøken priviligert som vil ha bursdagshilsen mens hun har permisjon. Fordi folk sliter økonomisk, hjemme, med alt fra psykiske lidelser til tidsklemma. Noen har utfordringer hjemme og trenger støtte og tilrettelegging. HMS skal konstant følges opp. Å med under halvparten av ansatte går jeg med nesten konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler jeg strekker til. Sutringen din derimot hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for. Legger til: Vi nærmer oss ferie og i lederstillinger har vi også ett liv og grunner til fravær. Men det er alltid ekstra arbeid før ferier! Din sjef er ikke fraværende. Du har totalt urealistiske forventninger, dette er ikke barneskolen med kake og bursdagssang. Du er 30! Hadde du vært 18 hadde jeg forstått mer. Hva har du av arbeidserfaring? TS, svarene du har fått fra brukeren over vitner om en dårlig ledelse. Dessverre er det mange av de. At 30-års dagen din har gått i glemmeboken er forståelig. På de fleste arbeidsplasser regnes ikke dette som en merkedag, først når man bikker 50 er det vanlig med en oppmerksomhet på rund dag fra arbeidsplassen. At lederen din ikke har ønsker deg velkommen tilbake og gitt deg en oppdatering på hva som er nytt etter 3 måneders fravær er dog svært dårlig av lederen. Antageligvis føyer dette seg inn i en rekke av tegn på dårlig ledelse. Mitt eneste råd er å stikke hodet innom leders kontor selv, og si hei og spørre om det er noe nytt siden sist. Jeg regner med du også har satt opp et stillingsvarsel på Finn, da dårlig ledelse er en av hovedårsakene til at folk søker seg bort fra nåværende jobb. En leder som ikke klarer noe så enkelt som å se sine ansatte, eller gi de et minimum av oppfølging, er ikke verdt å forbli hos, med mindre det er andre grunner til at du ønsker å bli værende. Hilsen leder. Anonymkode: 99397...56f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå