Vålull Skrevet onsdag kl. 00:11 #1 Skrevet onsdag kl. 00:11 Kjøpte denne i dag men er det bare meg som synes at de fire typene smaker helt likt? smaker feks ikke karamell kjeks. Kan være smaksløkene mine. 🤣 1
T. S Skrevet onsdag kl. 12:59 #2 Skrevet onsdag kl. 12:59 Alle småkaker smaker vel stort sett likt 🤷♀️🤭 skjønner ikke helt hva dette har å gjøre på rampelyset forsåvidt men
Honey Dew Skrevet onsdag kl. 14:40 #3 Skrevet onsdag kl. 14:40 Tror du har lagt denne i feil underforum. 1
enkefru Skrevet onsdag kl. 14:54 #4 Skrevet onsdag kl. 14:54 Honey Dew skrev (13 minutter siden): Tror du har lagt denne i feil underforum. Jeg rapporterte denne i morges for at den kunne flyttes, men admins er visst ikke på jobb.... ?🙄 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 01:57 #5 Skrevet torsdag kl. 01:57 Berta, kjære berta, du er en trivelig maskin Anonymkode: cf32d...152 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:57 #6 Skrevet torsdag kl. 17:57 Enig, de smaker likt. Hjemmebakte småkaker har mer ulik smak. Men jeg kjøper Berthas fordi jeg ikke har helse til å fikse selv, og jeg synes de er gode. Anonymkode: 46111...0ee
Vålull Skrevet torsdag kl. 19:48 Forfatter #7 Skrevet torsdag kl. 19:48 Honey Dew skrev (På 17.12.2025 den 15.40): Tror du har lagt denne i feil underforum. Det kan nok hende ja, sorry. Ikke helt vandt til å legge ut innlegg på forumet.
Vålull Skrevet torsdag kl. 19:48 Forfatter #8 Skrevet torsdag kl. 19:48 T. S skrev (På 17.12.2025 den 13.59): Alle småkaker smaker vel stort sett likt 🤷♀️🤭 skjønner ikke helt hva dette har å gjøre på rampelyset forsåvidt men Det kan nok hende ja, sorry. Ikke helt vandt til å legge ut innlegg på forumet.
Honey Dew Skrevet fredag kl. 19:19 #9 Skrevet fredag kl. 19:19 Vålull skrev (23 timer siden): Det kan nok hende ja, sorry. Ikke helt vandt til å legge ut innlegg på forumet. Moderator har ordnet dette. Det er fort gjort å legge en sak feil sted 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå