AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #41 Skrevet 18. desember 2025 Maleficenta skrev (48 minutter siden): Ikke ligg med noen fra Ukraina da. Og ellers bruk kondom alltid Vel en ting er hvem mann selv ligger med en annen ting er hvem den mann har sex med har valgt å ha ubeskyttet sex med. Men dette var mer et svar til de som mente hiv ikke var noe å bry seg i Norge ved hetrofil sex. Anonymkode: 3b6fd...a53
Maleficenta Skrevet 18. desember 2025 #42 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel en ting er hvem mann selv ligger med en annen ting er hvem den mann har sex med har valgt å ha ubeskyttet sex med. Men dette var mer et svar til de som mente hiv ikke var noe å bry seg i Norge ved hetrofil sex. Anonymkode: 3b6fd...a53 Åja. Ja de som mener det er ikke riktig navla og dessuten er ikke hiv eneste man risikerer heller. Man bør beskytte seg mot alle kjønnssykdommer. Gonore og klamydia er jo veldig noe å bry seg om 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #43 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sannt, men det er jo bare å holde seg unna Ukrainere (og Russere, og Afrikanere). Det var derfor jeg spesifiserte Nordmenn. Anonymkode: c3361...92e At en selv velger å holde seg unna og dropper kondom uten for fast forhold hjelper jo ingen ting så lenge du ikke har kontroll på at vedkommende du har sex med holder seg unna og at de, de har sex med holder seg unna osv. Er slik smitte spres i et samfunn. Anonymkode: 3b6fd...a53 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #44 Skrevet 18. desember 2025 Maleficenta skrev (53 minutter siden): Litt trist at det er en ting som må kreves. Synd det er rart at dette ikke er en selvfølge Vel for meg er det en selvfølge men har forstått at det ikke er en selvfølge for andre så da blir det jo et slags krav for å gjennomføre akten. Har ikke selv hatt utfordringer med å få en mann til å bruke det. Anonymkode: 3b6fd...a53
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #45 Skrevet 18. desember 2025 Jeg har ingen andre erfaringer enn mine egne, og jeg brukte kondom som prevensjon i mange år, og har da aldri bedt noen om å ta den av, da forsvinner jo hele poenget og hele beskyttelsen (pluss at det blir søl, noe kondombruk er perfekt for å forhindre)? Anonymkode: 35b92...4ee
Maleficenta Skrevet 18. desember 2025 #46 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel for meg er det en selvfølge men har forstått at det ikke er en selvfølge for andre så da blir det jo et slags krav for å gjennomføre akten. Har ikke selv hatt utfordringer med å få en mann til å bruke det. Anonymkode: 3b6fd...a53 Ja men det er det jeg syns er så trist. At voksne mennesker er så dumme og uansvarlige at de ikke tar det som en selvfølge 1
Motstrømmen Skrevet 18. desember 2025 #47 Skrevet 18. desember 2025 Jeg blir ikke sjokkert av mangelen på bruken. Jeg bare finner det skummelt, det står ikke i pannen at man eventuelt har en sykdom eller om damen går på prevensjon. Håper bare mine uendelige samtaler med min tenåring, høres som en stemme fra det fjerne når valget kommer i hetens øyeblikk. Oddsen er lav, men jeg kan håpe. Jeg er bunnet til kondom bruk, jeg tåler ikke annet prevensjons midler,nå er jeg heldigvis i overgangen, selv når jeg ikke lengre kan få barn, så er jeg ikke immun mot overførbar sykdom. Merker bare ved overgangen at ekstra gli trengs så man ikke blir sår.
veronica<3 Skrevet 18. desember 2025 #48 Skrevet 18. desember 2025 Tråden er ryddet for avsporing. veronica<3, mod.
Magwen Skrevet 19. desember 2025 #49 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 17.12.2025 den 14.17): Det er jo mange, inkludert meg selv som tenner på å føle meg billig. Som gift må man være litt forsiktig men mannen er så kjedelig i senga at analt og suging ikke krever kondom. Og vell, man tester seg. Anonymkode: b0241...803 Så du møter en å har sex med
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #50 Skrevet 19. desember 2025 Husker tilbake til mitt eget singelliv i starten av 20-årene med skam.. Hadde ofte sex uten kondom, fordi jeg gikk på p-piller.... Jeg syntes at kondom føltes veldig uromantisk 🙄 Hadde vel sex med nærmere 10 menn i løpet av denne 7 års perioden, og det var vel én som tok frem kondom uoppfordret mens resten hvisket "går du på pilla" og kjørte på. Veldig flaks at jeg ikke ble smittet med kjønnssykdom eller opplevde uønsket graviditet, p-piller er jo ikke mye sikre. Holder å ha diaré én gang så er man jo usikret resten av måneden..... Anonymkode: b9790...c0f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #51 Skrevet 20. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 17.12.2025 den 22.21): Det har aldri vært bruk av kondom når jeg har hatt sex, men så er jeg også lesbisk. Anonymkode: 0702b...6b9 slikkelapp, da? Anonymkode: ed18d...ed9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #52 Skrevet 20. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Husker tilbake til mitt eget singelliv i starten av 20-årene med skam.. Hadde ofte sex uten kondom, fordi jeg gikk på p-piller.... Jeg syntes at kondom føltes veldig uromantisk 🙄 Hadde vel sex med nærmere 10 menn i løpet av denne 7 års perioden, og det var vel én som tok frem kondom uoppfordret mens resten hvisket "går du på pilla" og kjørte på. Veldig flaks at jeg ikke ble smittet med kjønnssykdom eller opplevde uønsket graviditet, p-piller er jo ikke mye sikre. Holder å ha diaré én gang så er man jo usikret resten av måneden..... Anonymkode: b9790...c0f Nå er jo ikke i underkant av 10 menn på 7 år et veldig utsvevende sexliv da. Ikke det at man skal drive med ons uten kondom av den grunn. Men det er jo klart at risikoen øker med mye tilfeldig sex. Anonymkode: 7e4f9...495
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå