blå Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg trenger noen middagstips til noen sunne hverdagsmiddager. Med hverdagsmiddag mener jeg middager som ikke er dødsdyre. Kan noen komme med noen forslag?? Men jeg er veldig dårlig til å lage mat, må ha det inn med t skje. Og kanskje ikke fiskemiddag, siden vi har spist fisk hele helga. Vil så gjerne overaske blåmann men noe nytt og spennende
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Så du ikke vill ha noe med fisk, men jeg legger inn denne likevel. den er fantastisk god Her er min selvkomponerte oppskrift, på wok med laks og asparges. Wok med laks og asparges Til to personer trenger du 200-300 g laks/ørret i 2x2 cm terninger 2 vårløk i ringer 1 gulrot i tynne skiver 1/2 vanlig løk i skiver 1/2 paprika i biter 6 stilker asparges stilkene delt i tre eller fire Hakket hvitløk og chili etter smak 2 ts fivespice krydder 3-5 ss soyasaus etter hvor salt du liker det 1-2ss sesamolje sitronsaft/appelsinjuice vann Stek laksen litt først i lag med litt hvitløk og fivespice krydder. Sett til side, wok grønnsakene ha over soyasaus, sesamolje, sitronjuice og vann til passe saus, ha i laksen igjen og kok opp. Godt med ris eller nudler til.
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Tror det er remyline som spurte om det samme på kosthold og trening for et par uker siden. det kom et par oppskrifter til der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå