Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1641 Skrevet 15. desember 2006 Kanskje hun er på sykehuset nå? ← Sorry, er her ennå jeg... Er glad for det egentlig, er 5 og en halv time siden vi ringte føden og trodde vi skulle dit. Tenk om jeg måtte vært der i all den tiden? Mye deiligere å være hjemme, og gjøre hva jeg vil. Har til og med klart å sove litt! Men nå føler jeg ting går fryktelig tregt hvis jeg ligger i senga, og regner med jeg blir vandrende rundt litt, for å dra nytte av tyngdekraften. Riene er fortsatt fullt overkommelige. Selv om jeg ikke akkurat er så pratsom mens de står på.
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1642 Skrevet 15. desember 2006 Hvor ofte kommer de, eller er de veldig ujevne?
Ephemera Skrevet 15. desember 2006 #1643 Skrevet 15. desember 2006 :hoppe: Her er det visst på tide at jeg har stått opp og får fulgt med også! :-D
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1644 Skrevet 15. desember 2006 Hvor ofte kommer de, eller er de veldig ujevne? ← Vi forsøker å ta tiden igjen nå, men jeg tror de er veldig uregelmessige... Litt irriterende, siden de var så fryktelig regelmessige da det hele startet.
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1645 Skrevet 15. desember 2006 Vi forsøker å ta tiden igjen nå, men jeg tror de er veldig uregelmessige... Litt irriterende, siden de var så fryktelig regelmessige da det hele startet. ← Det skjønner jeg godt. Men nå sier det seg jo selv at du hvertfall ikke kommer til å gå til den 22.
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1646 Skrevet 15. desember 2006 Det skjønner jeg godt. Men nå sier det seg jo selv at du hvertfall ikke kommer til å gå til den 22. ← Det skjer i veldig nær framtid. Har jo vært forberedt hele tiden på at en fødsel tar tid.
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1647 Skrevet 15. desember 2006 ca 6-7 min mellom riene... Men jeg kan fremprovosere oftere ved å gjøre yogaøvelser som åpner bekkenbunnen... Men det ser faktisk ut som det er mer regelmessighet enn jeg trodde!
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1648 Skrevet 15. desember 2006 Høres lovende ut! Tipper det blir baby på deg i løpet av den 15. desember jeg!
Holly Hobbie Skrevet 15. desember 2006 #1649 Skrevet 15. desember 2006 Fin dato, bestevenninnen min har ogsaa bursdag i dag! Har aldri vaert saa flink til aa tippe foer, men ser ut som jeg kan faa rett naa! Saa naa er det bare aa sette i gang! Toer ikke tippe kjoenn, da... Dette blir spennende! Igjen - masse lykke til!!
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1650 Skrevet 15. desember 2006 Tror faktisk du får rett, Holly... Fortsatt ca 6 min mellom, og de er veldig regelmessige, så det ser ut til å holde seg der, hvertfall. Har spist litt, men det var faktisk vanskelig, for jeg ble kvalm av å se maten. Men det var godt når jeg fikk det i meg! Tenk, nå har jeg faktisk hatt rier i 7 timer! Synes det har gått veldig fort, jeg..
Holly Hobbie Skrevet 15. desember 2006 #1653 Skrevet 15. desember 2006 Du virker veldig rolig og avslappet - haaper jeg ogsaa klarer det naar jeg er der hvor du er naa. Er visst veldig lurt aa proeve aa ta det med ro i begynnelsen, for for mye adrenalin kan stoppe opp riene. Og bra du faar i deg mat og drikke - du trenger masse energi! Haaper foedselen blir en kjempeflott opplevelse for dere!
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1655 Skrevet 15. desember 2006 Jeg syns også du virker rolig! Flink er du... Håper fødselen blir en positiv og flott opplevelse, og at resultatet er akkurat perfekt! :hoppe:
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1656 Skrevet 15. desember 2006 Tusen takk for ros, jenter! Litt mindre rolig nå. Riene har blitt vondere, og har stabilisert seg veldig på 6 minutter. (Og så kom det plutselig en veldig blodig slimpropp... ) Beklager de ekle detaljene.
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1657 Skrevet 15. desember 2006 Det er fullt på føden!!! Hun jeg snakket med skulle sjekke den andre fødeavdelingen eller ABC, for å se om det var muligheter... *JEG VIL IKKE TIL AHUS ELLER BÆRUM!*
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1659 Skrevet 15. desember 2006 Fullt??? De må da vel ta i mot en fødende kvinne
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1660 Skrevet 15. desember 2006 Oj... Menassaatte... De kan vel ikke la være og ta imot en fødende!? Hva tenker du om f.eks. ABC da? Håper det ordner seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå