Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje hun er på sykehuset nå? :smilbla:

Sorry, er her ennå jeg... :sjenert:

Er glad for det egentlig, er 5 og en halv time siden vi ringte føden og trodde vi skulle dit. Tenk om jeg måtte vært der i all den tiden? :overrasket:

Mye deiligere å være hjemme, og gjøre hva jeg vil.

Har til og med klart å sove litt! :sjarmor:

Men nå føler jeg ting går fryktelig tregt hvis jeg ligger i senga, og regner med jeg blir vandrende rundt litt, for å dra nytte av tyngdekraften.

Riene er fortsatt fullt overkommelige. Selv om jeg ikke akkurat er så pratsom mens de står på. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: :hoppe:

Her er det visst på tide at jeg har stått opp og får fulgt med også! :-D

Skrevet
Hvor ofte kommer de, eller er de veldig ujevne?

Vi forsøker å ta tiden igjen nå, men jeg tror de er veldig uregelmessige... Litt irriterende, siden de var så fryktelig regelmessige da det hele startet. :forvirret:

Skrevet
Vi forsøker å ta tiden igjen nå, men jeg tror de er veldig uregelmessige... Litt irriterende, siden de var så fryktelig regelmessige da det hele startet.  :forvirret:

Det skjønner jeg godt. Men nå sier det seg jo selv at du hvertfall ikke kommer til å gå til den 22. ;)

Skrevet
Det skjønner jeg godt. Men nå sier det seg jo selv at du hvertfall ikke kommer til å gå til den 22. ;)

:Nikke:

Det skjer i veldig nær framtid. Har jo vært forberedt hele tiden på at en fødsel tar tid. :)

Skrevet

ca 6-7 min mellom riene...

Men jeg kan fremprovosere oftere ved å gjøre yogaøvelser som åpner bekkenbunnen... :ler:

Men det ser faktisk ut som det er mer regelmessighet enn jeg trodde! :overrasket:

Skrevet

Høres lovende ut! Tipper det blir baby på deg i løpet av den 15. desember jeg! :)

Skrevet

Fin dato, bestevenninnen min har ogsaa bursdag i dag! Har aldri vaert saa flink til aa tippe foer, men ser ut som jeg kan faa rett naa! :sjarmor:

Saa naa er det bare aa sette i gang! ;) Toer ikke tippe kjoenn, da... :sjenert: Dette blir spennende! :hoppe:

Igjen - masse lykke til!! :klem:

Skrevet

Tror faktisk du får rett, Holly... :)

Fortsatt ca 6 min mellom, og de er veldig regelmessige, så det ser ut til å holde seg der, hvertfall.

Har spist litt, men det var faktisk vanskelig, for jeg ble kvalm av å se maten. Men det var godt når jeg fikk det i meg! :)

Tenk, nå har jeg faktisk hatt rier i 7 timer! :overrasket: Synes det har gått veldig fort, jeg..

Skrevet

Du virker veldig rolig og avslappet - haaper jeg ogsaa klarer det naar jeg er der hvor du er naa. Er visst veldig lurt aa proeve aa ta det med ro i begynnelsen, for for mye adrenalin kan stoppe opp riene. Og bra du faar i deg mat og drikke - du trenger masse energi!

Haaper foedselen blir en kjempeflott opplevelse for dere!

:klem:

Skrevet

Jeg syns også du virker rolig! Flink er du... :kose:

Håper fødselen blir en positiv og flott opplevelse, og at resultatet er akkurat perfekt! :hjerte:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:klem:

Skrevet

Tusen takk for ros, jenter! :klem:

Litt mindre rolig nå.

Riene har blitt vondere, og har stabilisert seg veldig på 6 minutter.

(Og så kom det plutselig en veldig blodig slimpropp... ) Beklager de ekle detaljene.

Skrevet

Det er fullt på føden!!! :overrasket::tristbla:

Hun jeg snakket med skulle sjekke den andre fødeavdelingen eller ABC, for å se om det var muligheter...

*JEG VIL IKKE TIL AHUS ELLER BÆRUM!* :grine::grine::grine:

Skrevet

Oj... :overrasket: Menassaatte... De kan vel ikke la være og ta imot en fødende!?

Hva tenker du om f.eks. ABC da?

Håper det ordner seg!

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...