Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for alle hilsener, Jenter! :klem:

Nå skal jeg gå og legge meg, og håpe på at jeg våkner av vondter etter hvert. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse masse lykke til og skal krysse alt jeg har for at du ikke våkner i din egen seng i morgen tidlig :blomst:

Skrevet

Nå har jeg hvertfall hatt endel vodter, og jeg begynner snart å klassifisere dem som rier, tror jeg. :sjenert:

Får ikke sove lenger, men vurderer å spise/drikke litt og se om det hjelper. Hadde vært godt å få brukt litt tid uten å kjenne så mye til vondtene. :)

Ser ut til at ting tar litt tid, men jeg føler meg ganske trygg på at vi er igang nå!

Skrevet

Definitivt rier på gang.

Har snakket med føden, og fikk beskjed om å forsøke å vente hjemme.

Veldig uregelmessige rier, men ofte så tett som 3-4min... Og hele minuttet lange.

Så nå er bagene helt ferdigpakket, og vi er så klare til å reise som vi kan få blitt. Venter bare på at riene blir regelmessige.

:hoppe:

Skrevet

Åååååhhhh så morro Susan :hoppe:

Så koselig det blir for deg å ha den lille der på julaften sammen med dere. Unner deg det sååå mye :klem:

Skal krysse alt jeg har for skikkelig rieaktivitet og masse vondter :tommelsmil:

Også tipper jeg forresten gutt ;)

Skrevet

Har fulgt deg hele veien (først med annet nick og nå som snikleser...) og jeg må jo bare si at dette er veldig spennende da!

Lykke til!!!

Skrevet

Julegaven hørt nok på meg i går, bare brukte litt tid på å komme i gang! :hoppe:

Ønsker dere masse lykke til! :klem:

Skrevet

Kan nok ta litt tid dette...

Har sendt Elsklingen tilbake i senga, så han sover. Jeg har ikke like lett for å sovne... :ler:

Stakkars, ble vekt klokka fem om morgenen, og fikk beskjed om å hjelpe til med å ta tiden mellom riene, for jeg syntes de var tette.

Han trodde jeg tullet da det viste seg at det bare var 3 min mellom.... :ler:

Raste rundt og pakket bager og ringte sykehuset. Men så har det liksom vært ganske rolig etterpå.

Riene er jo der. Vondt er det, men det kommer veldig an på om jeg sitter, ligger, står eller beveger meg. Prøver å gjøre litt forskjellig.

Har forsøkt å slappe av endel i senga med varm rispose på hoftene.. Hjelper litt...

Blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut hjemme før det blir tur på sykehuset! :klø:

Tusen takk for alle lykkeønskninger!

Blir spennende å se om du får rett i tipping av kjønn, ~Alwa~ ! Svaret er ikke langt unna! :)

Skrevet

Ojj, er du her enda?

Syns du er tøff som har vært hjemme såpass lenge jeg.

Hadde det vært meg hadde jeg sikkert reist for lenge siden.....

Hold ut, snart er du i mål :)

:klem: Lykke til...

Skrevet

Da tippet jeg kanskje riktig dato, da? ;)

Lykke, lykke til med foedselen, dette skal gaa kjempebra! :heiajente:

Snart har du Julegaven i armene dine! :hjerter_rundt:

Skrevet

Så spennende!! :hoppe: :hoppe:

Tenk, snart er du mamma til tidenes beste julegave på forskudd! :hjerter_rundt:

Masse lykke til!

Jeg tenker på dere :klem:

Skrevet

Så artig!!

Men selvfølgelig skal jeg være langt borte fra pc'n i hele dag da... :grine:

(men jeg er hjemme til 12, så sjekker innom før jeg drar!)

Ønsker deg masse lykke til!! Du har noe helt fantastisk å se fram til nå!!

Fødsel er vondt - men FOR en opplevelse!!

Store :klem: fra meg

Skrevet

Så spennende! Lykke til i dag, jeg heier på deg!

:klem:

Skrevet

:hoppe:

Lykke til med den forestående fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...