Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1541 Skrevet 12. desember 2006 Epona: Har tenkt litt på det, og at det er en viss mulighet for at det kan gå sånn. Jeg har jo fulgt deg i ganske så mye annet ved dette svangerskapet. Håper jo at jeg slipper å gå såpass over, men er vel ganske fornøyd så lenge jeg ikke treffer julaften. Cr@sh: Har hatt bittelitt vondt i natt, men det har ikke blitt noe skikkelig ut av det. La Traviata: ~Alwa~: Burpen: God morgen! Holly Hobbie: Ja, nå er det hvertfall min tur! Gleder meg veldig, og er like skuffet hver morgen når jeg våkner uten rier! "Masing" er greit det! Bare hyggelig at dere bryr dere! Nå er det vel ingen fare for at jeg går helt til januar, men godt å høre at du har gode erfaringer med å ha bursdag rett etter jul. Fjellrypa: Det er jo litt rart å tenke på, at snart har jeg en sprell levende liten baby, og ikke lenger denne merkelige magen... Godt å høre at ikke alle som har bursdag rett før jul føler at det er ille! Drømte i natt igjen at jeg hadde en eller annen garanti for at fødselen var igang når jeg våknet. :klø: Og våknet dermed kjempeskuffet over at den ikke var det! Leste ut boka jeg holdt på med, og sov litt til. Dermed har jeg vært litt seint inne her idag. Nå er det faktisk såpass fint vær at jeg tror jeg skal forsøke meg på de kjempeskittne vinduene mine.... Det kan jo være noe starter av det. Har i det minste hatt vonde kynnere både igår kveld etter at jeg la meg, i morges, og litt nå også. Det er litt hyppigere enn jeg er vant til, så jeg håper det betyr noe. Burde vært ute på posten og hentet en pakke også. (Pakkelappen kom jo selvfølgelig så seint at jeg allerede hadde vært en tur på posten med de pakkene fom skulle leveres før jeg fant den.)
Cr@sh Skrevet 12. desember 2006 #1542 Skrevet 12. desember 2006 Mere vondter! Mere vondter! Om jeg skal få rett, så må det bli no' action snart.... Ha en fin dag!
Cr@sh Skrevet 12. desember 2006 #1543 Skrevet 12. desember 2006 ...og jeg er foedt like ETTER jul, og det har ogsaa gaatt helt greit, selv om folk generelt er litt lei av aa handle gaver i januar! ← Jeg er også født rett over nyttår... og det er blitt folk av meg også... (sier dem i hver fall )
Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1544 Skrevet 12. desember 2006 Desverre Cr@sh, vondtene ser ut til å ha blitt borte igjen... Jeg har faktisk jobbet for å få flere! Nesten ferdig med vindusvasken... (Har egentlig bare 5 vinduer, så jeg skal ikke klage.) Vinduene blir fine og rene, og det er jo bra, men jeg har ingen tegn på at fødselen har tenkt til å sette igang. Men svett, det blir jeg! Blir vel en dusj før jeg går på postkontoret, tenker jeg. (Hvis jeg orker å gå på postkontoret da... ) Har vært litt slem mot Elsklingen da... Vi skal bytte gardinstang og gardiner på det rommet som skal bli barnerom. Og nå er alt i hus. Så jeg har tatt meg bryet å skru ned det gamle gardinbrettet... Desverre tror jeg ikke jeg orker å henge opp den nye gardinstanga alene... Håper han orker å gjøre det når han kommer hjem. Kanskje jeg kan gjøre klar gardinene, så blir det ikke så mye jobb... :klø:
Cr@sh Skrevet 12. desember 2006 #1545 Skrevet 12. desember 2006 Kjedelig at vondtene er borte da... (om ikke de har dukket opp igjen da - det er lenge siden du har vært her nå... )Så får jeg sikkert ikke rett denne gangen heller... Flink du er som har vasket vinduer da! Mannen syntes sikkert du har vært råflink, og da kan vel ikke han være noe dårligere med gardinstanga?
Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1546 Skrevet 12. desember 2006 Gardinstanga og barnegardinene er oppe. Vondter har jeg knapt hatt noe av siden tidlig idag. Men rene vinduer har jeg i det minste fått. (Tror de ble vasket en gang tidlig i sommer, så det var vel på høy tid...) I morgen blir det vel til at jeg forsøker å gå meg en tur. Får se om jeg klarer å gå på meg kynnere eller bekkenvondter først. Skal hvertfall ta det forsiktig. Jeg hater virkelig å vente på ting! Hadde virkelig håpet at du fikk rett, Cr@sh! Men akkurat nå føles det som om jeg kommer til å ta en Epona...
monja Skrevet 12. desember 2006 #1547 Skrevet 12. desember 2006 Håper du kommer igang snart. Når er du på overtid forresten?
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #1548 Skrevet 12. desember 2006 Tu nait is det nait Lykke til og sov godt
Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1549 Skrevet 12. desember 2006 Håper du kommer igang snart. Når er du på overtid forresten? ← Skrev det igår, tror jeg... Regnes som overtidig fra 23. desember. (JM som tok UL på meg lovte vel mer eller mindre at jeg kom til å ha blitt igangsatt innen 24. )
honey21 Skrevet 12. desember 2006 #1550 Skrevet 12. desember 2006 Tenk om du føder på julaften da Det hadde vært spesielt!
Trampe Skrevet 12. desember 2006 #1551 Skrevet 12. desember 2006 Mannen min er født på julaften, og han synes ikke det er dumt i det hele tatt. Han har alltid feiret bursdag to ganger - med familien på julaften og med venner et par dager seinere, alltid fått dobbelt opp av gaver og slikt og synes det er supert. Jeg derimot synes det er noe herk å skulle kjøpe to ting på samme tid... Tror ikke du skal tenke noe på det der jeg. Masse masse lykke til med fødsel! Håper du kommer deg igang snart, så du får nyte julen sammen med verdens beste julegave! :-D
Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1552 Skrevet 12. desember 2006 Tenk om du føder på julaften da Det hadde vært spesielt! ← Jeg synes det høres helt grusomt ut! At Julegaven ikke får sin helt egne spesielle dag, liksom... Føler vel egentlig at det hadde vært best om det skjedde enten før eller etter, hvertfall... Ithaca: Bra mannen din synes det er greit! Jeg håper alikevel at det ikke skjer Julegaven. Har en venninne som har bursdag i romjula, og hun hater virkelig at de fleste kjøper en stor gave istedenfor to. Og hun følte at hennes bursdag liksom aldri fikk noe oppmerksomhet, fordi det ble for mye fokus på jul. Heldigvis virker det som om det er mange med andre erfaringer. Nå skal jeg egentlig slutte å bekymre meg så mye for dette. Sannsynligvis skjer det noe i løpet av bare noen dager. (Og hvis ikke så blir jeg jo bare mer og mer klar for å få Julegaven ut, uavhengig av dato!) Ha en riktig god natt, og masse er til alle dere jentene! Håper forresten du får rett, ~Alwa~!
Susan Sto Helit Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1553 Skrevet 12. desember 2006 Tippeliste: ~Alwa~: 13. Desember Xania: 13. Desember Susan Sto Helit: 14. Desember Prada: 14. Desember Holly Hobbie: 15. Desember Epona: 21. Desember (T+12)
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1554 Skrevet 13. desember 2006 Våknet ca 03.00, og har ikke fått sove igjen siden. Julegaven er kjempeaktiv, og styrer masse. I tillegg hadde jeg litt vondter, men de ser ut til å ha gitt seg igjen. Tenkte å gå tilbake i senga og se om de kom tilbake. Har spist litt, for jeg var sulten, og vært på do 3 ganger. Så noe ville tydeligvis kroppen at jeg skulle opp for.
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1555 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg fikk heldigvis sovet litt igjen, men nå kan det faktisk se ut til at ting virkelig har begynt... Magevondtene har faktisk tatt seg litt opp. Ikke helt regelmessighet på noe ennå, men det er jo lovende hvertfall. Sendte Elsklingen på jobb, med beskjed om at han kanskje måtte hjem igjen om en stund. Er jo fortsatt redd for at det stopper opp igjen, siden det har gjort det to ganger før. Endret 13. desember 2006 av Susan Sto Helit
iss Skrevet 13. desember 2006 #1556 Skrevet 13. desember 2006 Jeg visste lissom at jeg måtte innom kg før jobb, noe jeg ikke pleier Spennende!! Håper at jeg får tittet innom deg i løpet av dagen! Lykke til!
Burpen Skrevet 13. desember 2006 #1559 Skrevet 13. desember 2006 Spennende Får håpe vondtene ikke gir seg denne gangen!!
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1560 Skrevet 13. desember 2006 Og der ser det ut til å ha stoppet helt opp igjen... Er visst ikke meningen at dette skal skje med det første.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå