Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, begynner å bli spennende her inne nå! Jammen godt både du og Epica har fått dere reservesladris. ;)

Tipper forresten at Julegaven kommer onsdag, den 13. :Nikke: H*n begynner å få lovlig dårlig tid hvis Burpen skal få rett...

Gleder meg masse til å høre om hvordan livet med et lite nurk i huset er! (Selv om det sikkert ikke blir så mye KG-tid for deg fremover. :sjenert: ) Greit å høre om andres erfaringer før man selv blir mamma. ;)

Tenker på deg. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tippeliste:

Burpen: 11. Desember

Cr@sh: 12. Desember

~Alwa~: 13. Desember

Xania: 13. Desember

Susan Sto Helit: 14. Desember

Xania:

Er hyggelig å lese hos andre hvordan det er å ha småtroll i hus, ja. Men jeg tror egentlig ingen av oss vet hva vi går til før vi er der! :klem:

Skrevet

Oi... Tror jeg skal være forsiktig med kanelinntaket jeg... :overrasket: Ikke at jeg har spist spesielt store mengder. Har jo bare vært i kaker og på grøt.

Men det lønner seg kanskje ikke å spise mange ganger hver dag... :sjenert:

Skrevet
:hoppe: Godt å se at det er nok av sladriser.... :ler2:

Sladrising er en viktig oppgave! :Nikke:

...kanskje babyene våre blir født samme dag!! :hoppe:

Det hadde vært superkult! :ler:

Forsøker å videreformidle til Julegaven jeg!

Vet ikke helt om h*n hører etter, men vi får håpe!  ;)

Kanskje noen som har kontakt med den høyeste makten (julenissen altså) kan sende han en sms om det? :legrine:
Skrevet (endret)

lillesky: :klem:

Ingen rier i natt heller. Ble ikke noen maserier etter å ha spist rømmegrøt igår heller... :tristbla:

Sitter og innbiller meg smerter, tror jeg... :sjenert: Har litt småvondt i ryggen, og synes selv det er endel kynnere idag.

(Men jeg har jo ligget og drømt om vondter i hele natt! )

Er så klar for at Julegaven skal komme nå! :hoppe:

Måtte jo stå opp tidlig også, i tilfelle Epica holdt oss skikkelig oppdatert... :sjenert: Nygjerrig, jeg.... Neida... :ler:

Planene for dagen er å få levert julegavene som skal sendes på postkontoret. Og å møte Mamma senere idag for å få kjøpt julegaven til Elsklingen, og muligens være med henne og se på et bilsete.

(Samt muligens noe trappeløping og vindusvask, hvis jeg orker... )

Endret av Susan Sto Helit
Skrevet
Planene for dagen er å få levert julegavene som skal sendes på postkontoret.

:overrasket: Trøtt som jeg er, leste jeg at du skulle på posten for å få ut julegaven... :sjenert:

...bare sånn in cæjs ju ikke visste,- sykehuset er en fin ting til sånt! :ler:

Kanskje du har vondere enn du tror!? At du egentlig er i fødsel uten å vite det...? Du har hvertfall 15 timer og 22 minutter på deg ;) Start når du vil! :Nikke:

:klem:

Skrevet
:overrasket: Trøtt som jeg er, leste jeg at du skulle på posten for å få ut julegaven... :sjenert:

...bare sånn in cæjs ju ikke visste,- sykehuset er en fin ting til sånt! :ler:

Pyshj. Føder hun på posten kan det hende hun får gratis vaffel og gløgg mens hun venter. Slikt har de ikke tid til på sykehuset ;)

Skrevet
Pyshj. Føder hun på posten kan det hende hun får gratis vaffel og gløgg mens hun venter. Slikt har de ikke tid til på sykehuset ;)

:hoho:

Skrevet

Tipper at Julegaven kommer den 15., jeg!

Skrevet

:ler::legrine:

Skrevet

Tippeliste:

Holly Hobbie: 15. Desember

Stakkars Epica! Håper det starter snart! Kan ikke være noe gøy å vente sånn når du vet at det SKAL starte!

Det pøsregner ute, så jeg har ikke så veldig lyst til å gå ut... :sjenert: Postkontoret får vente!

Julegaven sparker meg i siden, under ribbeina, og viser absolutt ingen tegn på å ville ut. :tristbla:

Skrevet

Nå må du snart begynne å få noen vondter, Susan - om jeg skal få rett i tippinga mi ang. i morgen... :hoppe:

Skrevet
Nå må du snart begynne å få noen vondter, Susan - om jeg skal få rett i tippinga mi ang. i morgen... :hoppe:

Mulig jeg har fått litt sympatimurringer med Epica... :sjenert:

I så fall veldig svake. Og det er veldig vanskelig å kjenne, for jeg har veldig vondt i ribbeina etter at Julegaven bestemte seg for å presse masse der idag!

Håper hele tiden jeg! Ble kjempeskuffet da jeg våknet i morges og innså at jeg hadde drømt alle fødselstegnene jeg hadde hatt i natt. :tristbla:

*Just-Me* og Ephemera :

Masse :klem: til dere begge

Skrevet

Jeg tror nok du må vente noen dager til, jeg tror nemlig på 14. desember. Dessverre kanskje, for du vil vel ha ut julegaven nå ;)

Tror jeg kommer til å bli smågal av å vente når terminen er passert....

Skrevet

Tippeliste:

Prada: 14. Desember

Holly Hobbie: 15. Desember

*oppdatert*

Skrevet

Prada: Det er utrolig hvor demotivert man blir så fort terminen er overstått.

Jeg føler virkelig at hver dag som går gjør fødselsdatoen verre for Julegaven.

Nå har jeg til og med begynt å tenke på "hva hvis de faktisk ikke setter meg igang 23. desember heller..." :overrasket:

Er jo SÅ motivert for å være hjemme igjen med Julegaven i jula!

Skrevet

Er det 23. du skal bli satt igang dersom Julegaven ikke kommer av seg selv?

Du slipper nok å tenke på det, for jeg tror h*n vil se verden snart :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...