Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har forresten EL-termin idag! :hoppe: :hoppe:

Så nå er det bare for Julegaven å komme!  :)

*roper til magen*

:hoppe:

God helg, og kos deg med boller hos venninnen din! Kanskje det aa vaere sammen med en liten baby fremkaller foedsel? :sjarmor:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: for EL-termin! :-D

Godt å høre at bilen virker igjen! Også så mye boller det er overalt!? :overrasket: Jeg har jo baket 3 porsjoner boller selv idag ;)

Skrevet

:klappe: Flink å bake! :sjarmor:

..det er gøy da! Håper det hjelper.

Kynnere, kom tilbake!! :frustrert:

Så kos, misunner deg som skal se babyen :hjerte:

Du må vel bli sååå klar og enda mer babysyk? :ler:

God helg, kooooose deg! :klem::klem:

Skrevet

:hoppe: for EL-termin!

Får håpe du slipper å gå så mye over som Epica...

...det slipper du uansett, for Julegave kommer på mandag ;)

Håper du koser deg på besøk!

Skrevet

Får vel hente fram denne igjen: :sjenert:

Tippeliste:

Epica: 8. Desember

Susan Sto Helit: 9. Desember (Termin!)

La Traviata: 10. Desember

Burpen: 11. Desember

Cr@sh: 12. Desember

Det ser dårlig ut, Epica... Er ikke helt motivert for styrtfødsel, og det er lite tegn ennå... :sjenert:

Skrevet

Var ikke så lenge hos venninna, men det var veldig hyggelig for det. (Det er jo slitsomt både for dem og meg, og jeg måtte jo regne med "slitet" det var å komme seg til og fra også.

De ble hvertfall glade for ull-lua og vottene jeg hadde strikket, og for de nybakte bollene jeg kom med. :)

(Jeg har hørt at nybakte foreldre helst skal slippe å diske opp med mat til gjester, men at gjestene bør ha med maten selv. Og det så ut som det var en god ide.)

Lillegutten var mye mindre enn jeg trodde, og bare kjempesøt og snill.

Men jeg turte faktisk ikke å holde han... :overrasket: Har aldri vært redd for å holde selv de minste babyer før... :overrasket:

Etter at jeg hadde vært der, krevde hvertfall Julegaven masse oppmerksomhet. Var tydelig at det ikke var noe ønske om å bli glemt!

Sov en og en halv time etter at jeg kom hjem. Men egentlig er energinivået fortsatt kjempehøyt!

Det går jo an å håpe på at det er et tegn på at noe skjer snart. Mye kynnere i kveld også, selv om få av dem er vonde.

iss: Det var Ephemera som startet! :ler:

:klem: Kose deg med Tulla!

Holly Hobbie: God helg til deg også! :klem:

Håper jo at det kan bli effekter av barselbesøket! :sjarmor:

Ephemera: Ble jo så fristet av boller inne i dagboka di her om dagen, så da overskuddet dukket opp, så måtte jeg bare! :klem:

Epica: Definitivt mer babysyk! Det var også veldig hyggelig å se hvordan de begge styret rundt den bittelille klumpen av en person! Ikke noen pappa på sidelinjen der, nei!

Syntes det var hyggelig å komme på besøk dit, men jeg tror det er greit for både dem og meg at det ikke ble så lenge. Neste gang jeg ser dem, er det sannsynligvis de som er her og hilser på, med godgutten sin. :hoppe:

Riktig god helg til deg også! :klem:

Burpen: Mandag er jo en fin dag, men som den evige optimist håper jeg det skjer før. Tror jeg kommer til å begynne å tenke mer og mer på dette så fort jeg tipper over og er etter termin! :sjenert:

Men, jeg skal vel ikke klage dersom det starter fortere hos meg enn hos Epica. Det er jo synd at hun har måttet vente så lenge på snuppa si!

Skrevet

Tenk at du har termin i morgen! :hoppe: Nå kan det skje når som helst... er så spennende atte! :babysmokk:

Gos fredagskveld! :klem:

Skrevet

:hoppe: for termindagen!!

Hm... :klø: .... Ikke vært her idag, du heller...?

Skrevet

Åj har du termin idag??? Trodde ikke det var før om 2 uker.... :sjenert:

:hoppe: for termin!!!!!

Menne... hvor ER du henne da??

Skrevet

:blomst: for termin!!

Tenk at dagen er her! Om to dager er julegaven her også :sjarmor:

Skrevet

:hoppe: for termindag!

...lurer også på hvor du er hen...

Skrevet

Jeg ser i signaturen til Susan at hun og Epica er gjensidige sladdrisser. Snakker om dårlig planlegging da jenter :sur:

Skrevet

Hurra for termindato! :hoppe:

Skjer det noe mon tro?

Skrevet

Har vært og handlet julegaver.

Så her skjer det lite... :ler:

Skrevet
Jeg ser i signaturen til Susan at hun  og Epica er gjensidige sladdrisser. Snakker om dårlig planlegging da jenter  :sur:

Var vel ingen som planla at Epica skulle gå så lenge over da. Hadde jo gått glimrende dette, hvis hun og jeg fødte ca på vår egen termin.

Skrevet

Og her er du også, ja! :overrasket:

Var jo skikkelig texas her tidligere idag når både du og Epica var borte!! ;)

Nå er dere begge funnet, men det er selvsagt synd at ingen av dere er i fødsel da!

Og de som er gravide og ikke har sladris - gjør noe med det!!

Skrevet

Cr@sh, Ephemera, ~Alwa~, cappocino, Burpen, Skrållan, Holly Hobbie, Epica og La Traviata:

Takk for all hopping for termindato! (Og for at dere er så interesserte at dere etterlyser meg bare jeg er ute en formiddag... :ler: Det blir vel sånn når Epica sover lenge samtidig.. :legrine: )

Har fått shoppet det meste av julegaver, så nå gjenstår det bare et par. Og så må vi få pakket og sent to av de vi har klare. :)

Har spist grøt til lunsj, med masse kanel på. Håper det setter igang ting! (Venninna sa de hadde hatt grøt til middag den dagen ting startet om natta. ) :sjenert: Verd et forsøk. Grøt med kanel har så vidt jeg vet ikke skadet noen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...