Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Xavia: Har hørt at de gjerne vil ha morgenurin, og at denne skal ha vært i kroppen i minst 4 timer. (Gikk greit, for jeg forsov meg nesten... :sjenert: ) Men var veldig uttørket i morges siden jeg ikke hadde fått i meg så mye vann mens jeg sov... :forvirret:

Satser på at vondtene ikke gir seg igjen neste gang de kommer. (I kveld?) :)

:klem:

Holly Hobbie:

Ja, veldig dumt at bilen står, men etter min mening øker det altså sjansene for at ting skjer. :ler: Det hadde jo vært greit med egen bil da, hvis vi blir sendt hjem igjen fordi vi kommer for tidlig, f.eks. For ikke å snakke om når vi skal hjem.

Det er visst vanskelig å få taxi med babysete. :tristbla:

Ser ikke ut som det skjer noe så veldig plutselig da, men jeg håper på at det blir i natt! :sjarmor:

*Just-Me*:

Takk! :blomst:

Epica:

Var ordentlig skuffet da vondtene forsvant, men nå tenker jeg mer på at de sikkert varer ordentlig neste gang! :sjarmor:

Tror jeg har begynt å få kurert forkjølelsen, men er litt slapp ennå.

Ephemera:

Tusen takk! :klem:

Er hjemme igjen fra legen. Alt fint, og han håpte jeg fødte snart. :)

Forsov meg litt, og fikk veldig dårlig tid før jeg måtte dra. :tristbla:

Ble ikke noen ordentlig frokost, så det skal jeg ta igjen foran TV'en nå. :sjarmor:

Hvis jeg finner igjen litt av formen min, skal jeg bake boller eller vaske vinduer, tror jeg. Kanskje det er noe i et av de triksene? ;) Hvis ikke er jo vinduene veldig skitne, og boller har jeg veldig lyst på.

Har kjøpeboller som jeg kjøpte på butikken da jeg handlet frokost da... :sjenert:

Har en løs avtale med en venninne i kveld. Sendte akkurat melding og spurte om hun ville komme som avtalt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: 40 uker :hoppe:

Er spennende å følge med her inne om dagene nå, for det virker jo som at det kan være rett rundt hjørnet hele tiden! :)

Typisk at bilen skulle streike nå, men vi får håpe at Elsklingen får orden på den igjen idag allikevel! Kan være veldig greit med en bil tilgjengelig, selvom taxi'n også er i nærheten!

Ergelig at vondtene i natt skulle forsvinne sånn helt uten videre... Nesten gang de kommer, får du la være og gjøre noe for å hjelpe på,- dvs ingen masasje og ingen varmeflaske! :sjenert:

Håper du har fått sove noe etter at du skrev i natt! Du må være opplagt til fødsel, vettu :kose::hoppe:

Skrevet

Takk, Burpen!

Satser på at bilen ordnes i kveld. (Akkurat i tide... :sjarmor: ) Faktisk har Elsklingen hele tiden sagt at etter idag er han ferdig med det han trenger å gjøre selv på jobben, og ellers også, så nå kan Julegaven bare komme. Kan være Julegaven allerede hører på pappa'n sin? :ler:

Tror ikke jeg ville orket å gått så lenge med smertene igår uten å forsøke enten massasje eller varmeflaske, men neste gang blir det kanskje ikke begge? :ler:

Fikk sove igjen, og forsov meg nesten i morges, så litt søvn ble det da... Men bekkenet er veldig stivt etter turen til legen, og jeg er litt sliten idag. (Kanskje på grunn av forkjølelsen?)

Derfor tror jeg jeg skal ta med meg varmeflaska og legge meg nå!

Er tidvis litt kvalm om dagen også... :klø: Var ei venninne som nesten bare hadde det som rier, og derfor ikke forstod hva som var på gang... Men med alle de vondtene jeg har hatt, så er nok ikke kvalm alene noe tegn. :ler:

Skrevet

:klappe: Godt å høre om bilen.

Den må jo snart være klar!! :sjarmor:

Hjelper nok å legge seg litt..

Jeg skal prøve å sove litt på sofaen. :)

Oi.. bare kvalm, ikke rier? Spesielt! :-D

Skrevet

Epica: morro å høre at bollebaking ga kynnere! :) Idag har jeg ingenting, bortsett fra bekkenvondt, og det har ikke noe å si på annet enn mitt velvære. :tristbla:

Har hatt venninne på besøk. Var veldig hyggelig!

Bilen er nå fikset, men det var ikke det problemet de egentlig trodde, det var alarmen... :tristbla: Den har jo vært rar en stund, men nå har den tydeligvis blitt sykere! :sjenert:

Men vi har hvertfall bil hvis noe skulle skje. :)

Skal spise butikkboller og kose meg litt før jeg går og legger meg. Fortsatt sliten, på tross av mye soving idag. :Gjesp:

Skrevet

Uff bekkenvondt er ikke godt! :kose:

Kos med besøk da! ;)

Håper det kommer andre vondter i natt som vi begge lengter etter... ;)

Natta! :klem:

Skrevet

40 uker! Da er det snart dags!

Fødevibber kommer her:

((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))

Skal se det skjer noe i helga! :tommel:

Skrevet

Godt å høre at bilen er i orden! :)

...jeg hadde hvertfall fått litt noja dersom vi plutselig hadde stått uten bil rundt termin!

Håper du har fått en god natts søvn, og er klar for litt action snart ;)

Skrevet

Håper det skjer noe i helga for oss begge! :hoppe:

Jeg ble sååå gira når jeg fikk vondt i natt...men varte jo ikke lenge..

Og det må vel det for å modne..?

Håper du får en kjempefin helg! :klem:

Skrevet

Har faktisk sovet som en stein i hele natt... :sjenert: Utrolig, for både jeg og alle andre begynte vel å bli redd for at jeg hadde snudd døgnet, men neida. :sjarmor:

Sov faktisk så godt, både jeg og Elsklingen, at han ble oppringt fra jobb 08.00 fordi han ikke var i et møte... :sjenert: Stakkars! Men han har jo fått sovet ut litt etter alle de urolige nettene mine da. Han trenger vel det han også!

Epica: Ingen vondter her i natt... :tristbla: Men det var litt godt å sove hele natta også da... :sjenert:

Vilje78: Det håper absolutt jeg også! :) Satser på at det skjer noe i kveld, eller kanskje allerede på dagen idag! :hoppe:

La Traviata: Helga hadde vært fint! :klem: Takk for fødevibber!

Burpen: Ble jo litt styr når bilen stoppet sånn rett rundt termin. Men det er jo fint at alt ordnet seg nå. Hadde jo kanskje vært verre hvis den plutselig gjorde noe sånt nå vinteren virkelig setter inn, og vi kanskje hadde stått der med Julegaven også! :tristbla: I det minste brydde jo ikke Julegaven seg noe om alt det som skjedde her på utsiden! :ler:

Men vi bor egentlig sånn at vi for det meste kan klare oss uten bil. Så jeg tror ikke jeg hadde fått så veldig noia hvis noe skulle skjedd mens bilen sto. :)

Har sovet som en stein, og er veldig klar for action nå! :klem:

Tenkte egentlig jeg skulle benytte det plutselige overskuddet mitt til å bake boller! For det har jeg jo hatt lyst til å gjøre i mange dager nå.

Skrevet
Håper det skjer noe i helga for oss begge!  :hoppe:

Jeg ble sååå gira når jeg fikk vondt i natt...men varte jo ikke lenge..

Og det må vel det for å modne..?

Håper du får en kjempefin helg! :klem:

Litt vondter kan modne litt! Synes det høres ut som lille snuppa di endelig begynner å tenke på å møte verden.

Det kan jo hende kroppen din er klarere enn du tror nå! Så om de må hjelpe deg igang, så er det egentlig ikke så mye de må gjøre. :)

Håper på en kjempefin helg jeg også, og at jeg får en melding fra deg om at snuppa er født! :klem:

Skrevet

Jeg har forresten EL-termin idag! :hoppe: :hoppe:

Så nå er det bare for Julegaven å komme! :)

*roper til magen*

Skrevet

:hoppe: for el-termin!!

Ja du har nok hatt mer modning enn meg, så det skjer nok snaaaart! :sjarmor:

Skrevet

Første batch med kanelboller er ute av ovnen, og ser kjempegode ut!

Når jeg har bakt, skal jeg sannsynligvis til venninna på barsel-besøk. (Må se an formen litt, for nå kjente jeg det kom noen få vonde kynnere... :sjarmor: )

Skrevet

De første bollene med vaniljekrem på har nå gått inn i ovnen... Det er nesten slutten... Har rosinboller og kanelboller og kanelboller med vaniljekrem, og vanlige boller også.

Masse godt! :sikle:

Tenkte å ta med meg noen til venninna. Kynnerene gav seg nemlig når jeg slappet av litt. :) Gleder meg til å se lillegutten! :hoppe:

Skrevet

Tror Tulla og jeg må bake boller i mårra ja! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...