Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Epona: Takk for lykkeønskninger! :klem:

Er også veldig spent på hvem det er som bor i magen min! :hoppe:

Og det er jo absolutt ikke lenge igjen!

Og, ikke bekymre deg, jeg lar meg ikke skremme av hverken dine eller andres frustrasjoner! :) Jeg tror det å bli litt frustrert og sliten og glad og overlykkelig på en gang er en slags "normaltilstand" med små nurk i huset.

Jeg har jo egentlig tenkt på det før, at når vi er hos venner og hilser på deres knøtt, så er vi veldig flinke til å gi dem tilbake hvis de sutrer, akkurat som om foreldrene har en uiversalløsning på all sutring.. :ler:

Men hva gjør man egentlig da, når det er ens eget knøtt, og man kanskje ikke forstår hva man skal gjøre? Det er jo ingen andre som tar over, selv om man selv er sliten og frustrert.... :ler:

Klem tilbake til deg og gullet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager igjen til termin! :hoppe:

6 dager, tickeren er to dager feil... Må vel bytte den ut snart! (Teller 40 uker, og ikke 40+2)

Men fortsatt kjempekort igjen!

Cr@sh & Arwen: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilje78: Formen er ganske fin, men jeg merker at alt blir tyngre og tyngre, nesten fra dag til dag.

Håper jo på litt fullmåne effekt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilje78: Formen er ganske fin, men jeg merker at alt blir tyngre og tyngre, nesten fra dag til dag.

Håper jo på litt fullmåne effekt!  :sjarmor:

Jeg slenger meg gjerne med på den..selv om det er litt tidlig enda.

Tyngden kjenner jeg til ja! :grine:

Vi går spennende dager i møte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :klappe: Er skikkelig imponert over strikkeferdighetene dine!! Kjempefint sett du har laget!

Og nydelig "badeballmage" du har! :tommel:

Hvordan er formen i dag?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fint strikkesett! Og veldig fin mage :-D

Ylva har ku-dress hun, fra samme oppskrifthefte! Veldig fine ting! :Nikke:

Håper du får en fin dag, ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

05. desember 01.26      Fullmåne

:hoppe:

:hoppe: :hoppe:

Har hatt en rar natt i natt, så forhåpentligvis betyr det at noe er på vei til å skje...

(Neida, ingen vondter! Hvertfall ikke mer enn vanlig. Men jeg våknet av ingenting og fikk ikke sove igjen... Og jeg som sover som en stein bare jeg har sovnet... :klø: )

Igår fikk jeg med meg Elsklingen ned i boden og hente adventstingene. Skal henge opp stjerna nå, og finne lys til staken. (Har tatt vare på litt nedbrennte lys også, så kan vi fuske til at vi har tennt ett... :sjarmor: )

Fikk også, endelig fyllt bensin på bilen, og hentet hjem barnevogna. Merket at det er en stund siden den ble kjøpt, for vi sto i mørket og funderte på hvordan den egentlig ble slått sammen... :ler: Fikk det til til slutt!

Etter vi hadde fått den hjem, og opp i leiligheten, tok vi et lite lynkurs på oss selv. Så nå kan vi alt, feste bagen, snu "kjøreretning" og slå den sammen.

Har lagt oppi skinnposen også, og den passet parfekt i størrelse! :hoppe:

Og idag har jeg hengt på en liten leke som Julegaven kan se på! :)

Ser kjempekoselig ut!

Holly Hobbie:

Formen idag er fin, men jeg har sovet bort mesteparten av dagen, siden jeg ikke fikk sove i natt.

Nå skal jeg bare ordne litt, før jeg tar meg en tur for å gratulerer bestefaren min med dagen. (Satser på at det går bra å kjøre bil på småveier... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fint strikkesett! Og veldig fin mage :-D

Ylva har ku-dress hun, fra samme oppskrifthefte! Veldig fine ting! :Nikke:

Håper du får en fin dag, ikke lenge igjen nå!

Ja, dressen er også søt, men jeg har altså ikke tålmodighet til å strikke den... Kanskje jeg skal førsøke å smigre svigermor til å gjøre det? Har forsøkt å si at vi ønsker oss den søte kjolen hvis det blir jente! :sjarmor:

Veldig mye fint i det heftet, faktisk! :)

Idag har jeg vært og gratulert bestefaren min med dagen sin, og invitert han hit på middag til onsdag. (Hadde ikke noe bedre forslag til bursdagsgave. )

Og så inviterte en kompis av Elsklingen seg hit i morgen på middag. (Middag var mitt forslag da...) Han ville så gjerne se magen og meg både før og etter.

Så da begynner planene å være lagt for dagene fremmover... :sjarmor:

Tror jo fortsatt jeg skal føde i natt, men det er jo greit å ta høyde for at det kanskje ikke skjer... :ler:

Lurer egentlig på hva jeg skal servere til middag de neste dagene... Har ikke tenkt på det engang... :sjenert:

Har hvertfall lyst til å bake boller i morgen. (Tror jeg har vaniljekrem på boks også... :sikle: ) Ble så inspirert av Ephemera. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes det høres veldig lurt ut å legge planer for dagene framover. Det er nok en god måte å holde utålmodigheten og rastløsheten under kontroll. Hva med å koke en skikkelig gryte en av dagene? Det gjorde jeg i helga, og nå har jeg en 6 ferdige middager i frysern. Tenker det kan komme godt med når nurket har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart termin!! :hoppe:

Ikke no baby i natt?...... :sjarmor:

Blir spennende å se når han/hun kommer og hvilket kjønn det blir!

Virker jo som du har hatt mer modning enn meg ;)

Håper du slipper gå såmye på overtid som meg....

ÅÅåå, jeg har IKKE lyst å bli satt igang..... :tristbla:

Jordmor sa seg enig i det.. For det er ofte vondere..

Beklager jeg har vært lite innom her.. Den fordømte senebetennelsen.,. :grine:

Ha en suuper dag!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Vi laget faktisk hjemmelaget kjøttsuppe et par ganger her i forrige uke... Den ble kjempegod, og ligger fint i fryseren til Julegaven kommer!

Har lurt litt på å lage mer, og servere det en av dagene, men satser jo på at litt mer blir spist når vi har gjester, for fryseren er blitt litt full...

Det er jo greit med litt planer da, ellers hadde jeg nok blitt veldig rastløs! :)

Arwen: :klem:

Epica:

Virker ikke som det er noen fødsel på gang her ennå, men kynnerene jeg har om natta har blitt vondere og vondere, og jeg har litt problemer med å sovne når jeg først våkner.

Synes du skal pleie senebetennelsen din og ikke bekymre deg så mye for hverken min eller andres dagbøker! Armen din bør jo være bedre når du skal gå og bære på snuppa di! :klem:

Våknet etter to timers søvn i natt også... Sliter virkelig med å få sove igjen, og det hjelper ikke at kynnerene har satt seg litt ekstra i ryggen i tillegg til magen. :sjenert:

Det er jo litt bra, for det betyr at det hele tiden nærmer seg mer og mer dagen Julegaven er her. Men det er jo dumt hvis jeg er utslitt før vi kommer dit. :forvirret:

Skal gå og forsøke å sove litt nå, før jeg må opp og ut og handle.

Mannen trenger nesespray, for han er litt snufsete. Jeg trenger urinprøveglss hvis jeg skal til legen torsdag, og så må jeg kjøpe amme-te, for det sa venninna jeg trengte etter fødsel.

Er amme-te et helsekost eller apotek produkt tro? :klø:

Og så må jeg jo finne ut hva jeg skal servere til middag i 15.30-16.00 -tida, når gutta kommer. :) Blir hyggelig med besøk. Lenge siden jeg har sett akkurat den kompisen til Mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
[

Er amme-te et helsekost eller apotek produkt tro? :klø:

Amme-te finner du på apoteket! :) Det er en hvit boks med noe grønt på etiketten. Men kan jeg komme med et lite tips? Ikke begynn å drikke amme-te før etter den første verste melkesprengen har gitt seg... Amme-te øker produksjonen, og tro meg - den første melkesprengen er ille nok om du ikke skal få mer melk pga teen også! :ler: Er du redd den lille skal få vondt i magen sin så kan du heller gi h*n Minifom før hvert måltid. Minifom kan du kanskje ha med på sykehuset også, det angrer jeg på at jeg ikke gjorde. Ida fikk kjempevondt i magen sin andre natten vi var der, og gråt hele natten... Hun var jo ikke vant til melka... Og på sykehuset gir de ikke barna noe om de har vondt i magen. Ikke på St.Olavs hvertfall.

Ellers høres det jo ut som om du ikke har så lenge igjen nå! :hoppe: Kynnere som kjennes i ryggen kan jo være begynnende rier! Ikke for å gi deg falske forhåpninger da... :ler: Men jeg har aldri hørt om kynnere i ryggen!

Ha en fin middag med mannen og kompisen i dag da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Skrållan!

Får føre opp miniform på handlelista også.

Har nok hatt slike småtak i ryggen/bekkenområdet i et par dager nå (Eller skal jeg si netter. :ler: ) De blir verre, men jeg tror desverre ikke de betyr at noe starter helt med det første.

Fikk sovet litt til, og føler meg litt mer uthvilt.

Fikk melding fra de på jobben, som lurte på hvordan det gikk. Koselig! :)

Forsøker vel å utsette turen ut, for det regner sånn... Kanskje jeg finner noe som uansett må ryddes her hjemme... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fakta at mange føder rundt fullmåne?

*...sjekke nærmeste fullmåne rundt Burpelitas termin*

Føler meg litt slem, men jeg må :hoppe: litt for vondtene dine... Det bør jo bety at noe skjer med/i kroppen din, hvertfall! :)

Blir spennende å få vite hvem julegaven er,- om det er en han eller ei hun, lik mamman eller pappan, både i "oppførsel" og utseende...!

Håper det blir kjekt med kompisbeøk idag, og bestefarbesøk i morgen! Syns du er flink til å fylle dagene dine,- det hjelper nok på ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende å komme inn her om dagen... Både du og Epica.... og nå som Storegutt er syk, så blir det ikke så m ye KG-tid heller... :roll: Like spent hver dag!

:hoppe: litt for vondter jeg også.... Er jaggu ikke mange ganger i livet man liker vondter.... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...