Susan Sto Helit Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1361 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå nærmer det seg virkelig. Skjønner godt du begynner å bli utålmodig! ← Ja, begynte å telle max antall dager igjen.... 23... Høres ganske mye ut, men det er jo egentlig ikke det! Bare 8 dager til termin også! Fikk selvsagt ikke sove i natt, etter all sovingen igår. Dermed er jeg litt sliten i hodet, og skal forsøke å sove litt etterpå. Men, igår fikk vi faktisk tatt magebilder! Jaggu på tide! Legger ved bildet jeg tok av ku-tingene jeg har strikket også. Har vel lovt det her inne ganske lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1362 Del Skrevet 1. desember 2006 Så fiiiiiin mage! 23 dager......jeg synes absolutt ikke det høres lenge ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 1. desember 2006 #1363 Del Skrevet 1. desember 2006 Nææhhh....! Det er jenta som kan strikke! Imponert jeg, det var kjempefint. Og fin mage! Skjønner liksom ikke at jeg skal bli så stor jeg da, magen er nok i veien nå liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1364 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Xavia: Nei, det gjør kanskje ikke det... Høres lenge ut, altså! Men det er jo litt merkelig følelse da, å sitte her hjemme og vente på noe som kan skje idag, eller en gang i løpet av de neste 23 dagene. Jeg håper jo litt for Julegavens skyld at det snart blir fødsel. Føler jo at det ble litt dårlig timing med bursdag så tett på jul. Men jeg vet 23 dager ikke er lenge. Tror jeg begynte å få litt småpanikk 23 dager før bryllupet, for tida gikk så fort! Prada: Tusen takk for ros! (Mye av det er enklere enn det ser ut, for mønsteret foran på genseren er sydd på etterpå... ) Føler meg alikevel kjempeflink, men heretter går det kun i luer og votter! Tålmodigheten min er ikke bedre. Lurer litt på om det blir girafflue på Julegaven neste år... Da kan jeg jo strikke lua med de søte ørene i gult og brunt... Og, bare så det er sagt, de fleste kommenterer at magen min er så liten og søt, så spesielt stor er den ikke. (Lurer litt på hvordan lille jeg egentlig hadde sett ut med skikkelig stor mage... ) I veien blir den uansett! Utrolig hvor lett det er å dulte en sånn mage borti alt og alle. Er jo vant til å være mye smalere, og å kunne rekke bena mine... Endret 1. desember 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. desember 2006 #1365 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjempefiiiiiin mage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1366 Del Skrevet 1. desember 2006 WOW, du har fått en nyyyyyyyydelig mage!! Og det ku-settet var dritsøtt!!! STILIG! Ja, er spesielt med soving for tiden.. Jeg våkner ofte tidlig, og må nesten alltid-uansett hvile på sofaen på dagen.. Du, har du hatt noe mere vondter, kynnere?? Er så spent, føler nesten du føder før meg! God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. desember 2006 #1367 Del Skrevet 1. desember 2006 Så fint sett du har strikket! Blir veldig imponert, jeg, uavhengig av om litt mønster er sydd på. Du har jo laget det HELT SELV! Fin mage også! Og jeg synes ikke den ser så stor ut, men det er kanskje fordi jeg har vendt meg til min egen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 1. desember 2006 Epica: Har hatt litt kynnere hele tiden, men for det meste gjør det ikke vondt. Ellers har jeg jo murrringene mine litt nå og da, og nå har de også begynt å gå over i ryggen. (Men det kan fortsatt gå lang tid før det skjer noe! Jeg har jo hatt murringer en stund nå.) Idag har jeg litt ekstra vondt i bekkenet også. (På grunn av gåing igår.) Må passe på å ikke sitte stille for lenge av gangen. Sitter å lurer på om jeg skal dusje og ringe bestefar, eller om jeg skal gå og legge meg.... :klø: Ephemera: Fikk melding fra venninna... Det er så fullt på sykehuset, at hun ikke har kommet over til barsel ennå! Heldigvis har hun enerom på føden, men alikevel... Begynner plutselig å bekymre meg for at jeg blir sendt videre når ting plutselig starter. Har jo liksom ikke tenkt så mye på det, etter at de begynte å begrense antallet på Ullevål. (Men kanskje det er det som gjør at det er så fullt på Riksen? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1369 Del Skrevet 1. desember 2006 Fjellrypa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1370 Del Skrevet 1. desember 2006 Oi... Høres ut som modning vertfall....... Ringe bestefar? Venter han på tlf fra deg? Kanskje like greitt å ringe han først og legge deg etterpå? Uffja.. fullt på sykehuset her også....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 1. desember 2006 Oi... Høres ut som modning vertfall....... Ringe bestefar? Venter han på tlf fra deg? Kanskje like greitt å ringe han først og legge deg etterpå? Uffja.. fullt på sykehuset her også....... ← Nei, han venter vel ikke direkte telefon, men jeg har hatt planer i flere dager om å stikke innom en tur. Så det blir ringe og spørre om jeg kan komme dit idag. (Ikke akkurat sånn at jeg kan legge meg etterpå da... ) Det blir enten eller... (Og nå har jeg jo dusjet, så da blir det vel å ringe. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1372 Del Skrevet 1. desember 2006 Kos deg med bestis! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1373 Del Skrevet 1. desember 2006 Hadde så mye murringer, og været var så dårlig, så jeg endte med å sove... Noe jeg virkelig trengte. Får heller huske på å snakke med bestefaren min på mandag, for da har han bursdag. God Helg, Epica! Håper du føder i løpet av denne helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. desember 2006 #1374 Del Skrevet 1. desember 2006 For en flott mage! (Tenk, snart er den borte... og du sitter deg med et nurk i armene... ) God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2006 #1375 Del Skrevet 1. desember 2006 Flott mage! Og herlig ku-sett Håper dere får nurkene deres snart - gjerne i helga - begge to. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #1376 Del Skrevet 2. desember 2006 Håper dere får nurkene deres snart - gjerne i helga - begge to. ← Og god helg Susan! :kyss: Håper formen er fin! Nå skal jeg snart ut på tur med mannen.. Snuppa liker seg i magen.. Har ingen vondter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1377 Del Skrevet 2. desember 2006 Cr@sh: Takk for ros! Det er faktisk veldig rart å tenke på at fine magen snart er borte. Er litt glad i å ha stor mage jeg, selv om jeg er lei av mye av det som følger med! monja: Tusen takk! Vi får håpe minst en av oss føder i helga, selv om det ser dårlig ut så langt! Fortsatt god helg! Epica: Fortsatt god helg, Epica! Kos deg på tur med mannen! Idag har det virkelig ikke skjedd stort her! Jeg våknet tidlig, etter en god natts søvn, men ble i senga og leste i mange timer før jeg sto opp. Det er godt å ligge i senga, for varmen fra dyna demper mensmurringene. Elsklingen satt oppe og så TV-serier på datan. Sto opp til slutt, og spiste litt mat, før jeg lurte med meg Elsklingen tilbake til senga... Og sov tre timer til... Men nå må vi vel snart ut og shoppe noe middag, og litt annen mat for helga. Ha en fortsatt god helg alle sammen! Har nå begynt å minne meg selv på at det ikke er mange dagene til neste fullmåne. Og da begynner det å bli store sjanser for fødsel! Mange føder jo rundt fullmåne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. desember 2006 #1378 Del Skrevet 2. desember 2006 Så fin mage du har!! Snart er den borte... Jeg tror jeg kommer til å synes at det er kjempetrist, men man kan jo ikke ha den til evig tid heller Og det MÅ jo være edre å ha ungen utapå! Du er kjempeflink til å strikke! Det hadde jeg aldri i verden klart... Har du strikka mye? Jeg har så lyst til å strikke til barnebarn, men det kan jeg jo ikke klare dersom jeg ikke lærer meg å strikke Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 2. desember 2006 Så fin mage du har!! Snart er den borte... Jeg tror jeg kommer til å synes at det er kjempetrist, men man kan jo ikke ha den til evig tid heller Og det MÅ jo være edre å ha ungen utapå! Du er kjempeflink til å strikke! Det hadde jeg aldri i verden klart... Har du strikka mye? Jeg har så lyst til å strikke til barnebarn, men det kan jeg jo ikke klare dersom jeg ikke lærer meg å strikke Håper du har en fin helg! ← Har alltid vært elendig til å strikke, Burpen. Men så fikk jeg så lyst til å prøve å strikke noe selv til Julegaven.... Kjøpte garn og ba om hjelp til å finne noe enkelt. Ble anbefalt å starte med lue eller kjole. (Helst kjole, men det kan jo fort bli veldig feil da... ) Syntes det gikk over all forventning, og fortsatte med litt andre småting litt etter hvert. Genser var nok litt for tidkrevende for meg, og sokker ble nesten litt for vanskelig, så nå har jeg landet på luer og votter, og der trives jeg. Trengte litt hjelp til å komme igang, men nå kan jeg de enkleste tingene. Bare å si ifra, så har jeg oppskrift på verdens enkleste lue! (Kun rettstrikk fram og tilbake, nesten som en gryteklut eller et skjerf.) Tror også det er bedre å ha unge utenpå enn inni, selv om jeg leser hos Epona at det er litt slitsomt og frustrerende også! (Men det er lov! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. desember 2006 #1380 Del Skrevet 3. desember 2006 Innom for å ønske deg masse lykke til med fødselen! La kroppen styre og heng med, og gled deg til å møte den lille! Tenk, det er ikke lenge igjen nå!! Er så spent på hvem som er inni magen din! Og du - ikke la deg skremme av mine frustrasjoner! Det er utrolig stort å ha en liten tass, og virkelig spennnde og deilig, og det finnes ikke et bedre vesen på denne jord en sitt eget barn. Men det er allslags utfordringer og allslags følelser, og jeg tror det er viktig å være ærlig med seg selv og godta dem, for de hører med de også. God klem fra Epona og Gullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå