Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #1321 Del Skrevet 27. november 2006 Oi.. spennende om noe er på gang! Julehefter, så kos Gleder meg SKIKKELIG til jul... med snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1322 Del Skrevet 28. november 2006 Sovnet veldig greit i går kveld. (Var bare oppe på do en ekstra gang i halv-ett-tiden, men sovnet umiddelbart etterpå. ) Desverre våknet jeg da av meg selv halv seks i morges. Tissetrengt og sulten! Gikk på do, og gikk tilbake til senga, der jeg slappet av til Elsklingen måtte opp litt over seks. Da gikk jeg og ordnet meg frokost. Nå har jeg sett nyheter, avisenes forsider og været... Og så har jeg klart både urin og vekt til jeg skal til JM om noen timer. (Jeg pleier å glemme enten urin eller vekt... Så jeg synes egentlig jeg er kjempeflink som har husket begge!) Håper hun sjekker etter modning eller noe, for jeg vil gjerne vite om ting er litt på gang eller ikke! *Utålmodig* Mensmurringene mine har i stor grad gått over i noen småvonde kynnere, så ting er vel sakte, men sikkert på rett vei. (Har bare hett murringer et par-tre ganger i døgnet, og det er det samme med disse kynnerene altså!) Nå skal jeg spille litt, før jeg hopper i dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #1323 Del Skrevet 28. november 2006 Oioiiii! Spennende vennen! Tenk om du føder før meg! Tenkte jeg skulle stikke innom å si god morgen, som den morgenfuglen jeg er! Well... Fikk ikke sove mer og har våkna flere ganger,. Sender du over magevondt.......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #1324 Del Skrevet 28. november 2006 Håper hun sjekker etter modning eller noe, for jeg vil gjerne vite om ting er litt på gang eller ikke! *Utålmodig* ← tror du må spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1325 Del Skrevet 28. november 2006 tror du må spørre... ← Kommer sikkert til å mase! Nei, vi får se hva hun sier, Epica. Sender deg masse magevondter! (Fikk tilbake murringene mine nå, så du kan få av dem! ) Hyggelig å se at du er oppe så tidlig også! Akkurat nå er jeg veldig motivert for å føde før både deg og venninna, men det ser ut som jeg skal seigpines... (Har jo hatt disse murringene i over en uke.) Ikke for det, jeg håper jo for deres del at det blir noen andre som føder snart også! Synes synd på både deg og venninna, for jeg har begynt å kjede meg alt! Har begynt å spørre venner om de har lyst til å ta seg en tur en ettermiddag, så jeg slipper å gå hjemme uten at det skjer noe hele dagen. Når jeg kommer tilbake fra JM skal jeg sette på en maskin med tøy. Og hvis jeg føler for det, kan det bli en ny batch med klattekaker. (Har vært litt besøk i det siste, så de forvinner lett ut av fryseren, og nå kommer det jo kanskje flere besøk. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #1326 Del Skrevet 28. november 2006 Har du hørt... Er visst babyboom-føderush både i telemark og kongsvinger, og her! Trodde ikke november var fødemåned vet du hvordan det er ved ditt sykehus? Føde før venninna mi? Hun venter islutten av januar så jeg tviler det blir med det første! Kos med venninnebesøk! Samme her! Og så orker jeg ikke gå noested så jeg må mase de over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1327 Del Skrevet 28. november 2006 Føde før venninna mi? Hun venter islutten av januar så jeg tviler det blir med det første! ← Tenkte nå mer på venninna mi jeg, hun hadde termin dagen før deg. (Og jeg har ikke fått høre om noen fødsel ennå. ) Har ikke hørt noen ting om føderush... Hvor finner du sånn info? Ble fryktelig nysgerrig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1328 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Gikk bort til JM, og var der noen minutter før timen. Og så viser det seg at hun har skrevet meg opp en halvtime tidligere i sin bok enn i timekortet mitt. (Jeg har jo bare sittet her og ventet på å få gå, så det er jo ikke som om jeg ikke hadde rukket det...!) Fikk tilbud om time med en gang hos annen JM, og valgte det framfor å vente. Veldig glad for det! Hadde blitt veldig frustrert av hele greia hvis ikke. Veldig hyggelig dame, selv om hun var en litt annen type enn den JM jeg vanligvis går til. Blodtrykket mitt er hvertfall fint, finere enn når det blir målt hos legen. Urinen er fin. Hun mente jeg kanskje hadde litt hovne fingre, men ikke noe spesielt. Hjertelyden til Julegaven var på sine sedvanlige 140. Hodet er fortsatt knapt festet. (Men hun skrev HF.) Og så estimerte hun en fødselsvekt ved termin på ca 3600g. Altså en liten gjennomsnittsklump, akkurat som jeg har håpt på. (Ikke så veldig overraskende, siden hverken jeg eller Elsklingen var spesielt store nyfødte.) Hadde visst akkurat passe med fostervann, og en baby som fyller ut magen veldig. Hun mente murringer var positivt, og håpte for min del at jeg fikk føde snart, så jeg slapp å gå med vondter lenge. (Spurte henne ikke om hun kunne sjekke modning, siden det allerede hadde blitt endel tull. ) Endret 28. november 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. november 2006 #1329 Del Skrevet 28. november 2006 Murringer og kynnere er jo modning og forberedelser, så det er bare bra! Skal vi begynne å tippe hos deg også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1330 Del Skrevet 28. november 2006 Murringer og kynnere er jo modning og forberedelser, så det er bare bra! Skal vi begynne å tippe hos deg også eller? ← Bare å tippe hos meg også... Selv tipper jeg (desverre?) hver morgen at ting setter igang den dagen. Men skal jeg være helt ærlig har jeg et stort håp om torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. november 2006 #1331 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har jo tippa at Epica får 3. desember, så da får jeg gjette 10. desember på deg! Slem jeg eller... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1332 Del Skrevet 28. november 2006 Tippeliste: Susan Sto Helit: 30. November La Traviata: 10. Desember La Traviata: Neida, du er ikke slem. Det er jo faktisk bare dagen etter termin. Er vel egentlig bare meg som er dum og innbiller meg at jeg føder før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 #1333 Del Skrevet 28. november 2006 Murringer er bra... Modningen er nok i gang skal du se! Får jeg tippe her også? Jeg tror julegaven kommer 12. desember! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. november 2006 #1334 Del Skrevet 28. november 2006 Godt du fikk time hos en annen JM og at hun var flink. Høres ut som alt står veldig bra til i magen din, i alle fall. Når har du neste time? (Hvis ikke noe skjer, selvsagt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1335 Del Skrevet 28. november 2006 Tippeliste: Susan Sto Helit: 30. November La Traviata: 10. Desember Cr@sh: 12. Desember Cr@sh: til deg også! Synes du er kjempeflink som holder ut hjemme alene med to små, og så greit som det høres ut som det har gått! Men regner med du gleder deg til å få hjem mannen! Fjellrypa: Ja, det var veldig bra alt ordnet seg så greit. Likte å få vite at Julegaven har det bra, selv om jeg er lei. Det er jo tross alt det viktigste. Har neste time hos legen 7. desember, og ny time hos JM uka etter det igjen. (14. desember.) Håper jo på at jeg slipper unna begge. Synes det går fryktelig raskt nedover med antall dager igjen til din permisjon også, nesten så jeg lurer på om du tar meg igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 #1336 Del Skrevet 28. november 2006 Sant det er rart å tenk på at magen snart skal være vekk? *tenke tilbake til den siste tiden med Lillegutt i magen* og ha en deilig natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1337 Del Skrevet 28. november 2006 Sant det er rart å tenk på at magen snart skal være vekk? *tenke tilbake til den siste tiden med Lillegutt i magen* og ha en deilig natt! ← Veldig rart å tenke på at den fine magen min snart er borte. Liker magen, selv om det å være gravid er ganske slitsomt. Gleder meg bare så fryktelig til å være meg selv igjen, og til å få det lille knøttet jeg har ønsket meg de siste 5 årene! Er veldig klar for å bli mamma nå, og vet Elsklingen er like klar for å bli Pappa! Blir nok rart å ikke kjenne bevegelse der inne lenger også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 Forfatter #1338 Del Skrevet 29. november 2006 Bråvåknet da det kom melding på telefonen min rett etter at Elsklingen var gått i morges. (Litt over 07.00) Og det var akkurat det jeg gjettet på! Nå er det noen som føder! Veninna mi er igang, 5 dager over termin! Begynner å tenke at det sikker hadde vært fint om Julegaven ventet noen få dager nå, så jeg kan få tatt en tur innom dem med barselgaven. Nå er forhåpentligvis Epica straks igang også, og så er det min tur! Lite planer for dagen, men vurderer å ringe bestefaren min og høre om han vil ha besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 29. november 2006 #1339 Del Skrevet 29. november 2006 Så spennende med veninna di! Blir fødsel på deg i slutten av uka da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 Forfatter #1340 Del Skrevet 29. november 2006 Så spennende med veninna di! Blir fødsel på deg i slutten av uka da... ← Det er lov å håpe da... Er bare 10 dager igjen til termin idag! Synes det er veldig spennende med venninna! Hun har jo blitt ganske lei etter hvert, så det skal nok bli godt for henne å bli ferdig nå! Og så har det nok vært slitsomt å bli såpass stor som hun hadde blitt på slutten. Jeg er jo liten og sprek i forhold! (Skal bli gøy å se hvor stor forskjell det faktisk blir på babyenen. Hun antaes å få stort barn, mens Julegaven estimeres til noe ca gjennomsnittlig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå