Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Grattis med 37 uker!

Hvor blir tiden av? Syntes ikke det er så lenge siden du fikk positiv test, liksom... :klø: (jaja... hva kan jeg si... min tass er jo snart 8 ( :overrasket: ) uker!!!

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han 8 uker snart allerede, Cr@sh? :overrasket: Oi, tida går utrolig fort!

Føles som en evighet siden den positive testen, samtidig som det nesten nettop skjedde.

Merker det vel litt forskjellig på forskjellige ting. Noe føler jeg jeg nettop gjorde, mens andre ting begynner å føles som en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig forsøkt å avtale med Julegaven at fra lørdag er det helt greit at h*n kommer.

Jeg vil også at snuppa skal komme til helga!!  :sjarmor:

Håååper de hører etter! :ler:

Hei, ingen synkronfødsel lov her, nei... :fy_fy:

Hvem skal da sladre!?

...jeg kommer jo til å i spenning om dere begge blir borte!! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ingen synkronfødsel lov her, nei... :fy_fy:

Hvem skal da sladre!?

...jeg kommer jo til å i spenning om dere begge blir borte!! :ler:

Nei, vi får forsøke å unngå det! :legrine::klem:

Nå tar vel jeg som vanlig litt "skrivefri" fra KG i helga, men er selvfølgelig straks tilbake om jeg skulle få det minste knyst fra Epica om at noe skjer der!

Skal jo til legen på svangerskapskontroll om en uke, og vil få med meg den. (Men det gjør ikke noe å måtter reise rett derifra og på sykehuset... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naa er det en stund siden jeg har vaert innom, saa maatte inn for aa oppdatere meg litt! Tenk, 37 uker! :hoppe: Naa kan Julegaven begynne aa tenke paa aa komme ut, ja! :danse:

Oensker deg en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica:

Ja, det er deilig med en avslappende helg. Om ikke annet blir det vel vasking av klær og småpakking av sykehusbag. Og kanskje litt scrapping... :sjenert:

La Traviata:

:blomst:

Er ikke helt motstander av å føde på bursdagen din, det er jo en bra dato... Men det hadde vært litt deilig om det skjedde litt før. Det begynner å bli trangt om plassen, både for Julegaven og for lungene og ribbeina mine...

Holly Hobbie:

Ja, nå kan Julegaven tenke på å komme ut!

Heldigvis er jeg ikke helt drittlei ennå, for det kan jo bli litt tid å vente alikevel.

(Har jo egentlig akkurat startet på julekalenderen min også... :ler: )

Har funnet ut at Elsklingen vel begynner å bli minst like utålmodig som meg. (Sannsynligvis mer... :ler: ) Han sier det er som å vente på å få reise på sydenferie, når bilettene er bestillt, og kofferten nesten pakket. :ler: Det eneste man gjør er liksom å gå og vente.

Men det er jo klart, jeg har jo fått være med på reisen lenge, men for han er det nå snart reisen virkelig begynner. Det er nå han kan begynne å bidra.

Må få han til å lese mer om barsel. For jeg tror ikke han er helt ferdiglest på området ennå. Og nå merker jeg han er motivert for å lese sånne ting. :)

Hadde ordentlig kosestund foran TV'n igår. Elsklingen koste med meg og magen, og Julegaven bølget rundt der inne og koste seg masse! :hjerter_rundt:

Sleit litt med søvnen i går kveld, på grunn av at halsbrannen har blitt verre igjen. Og måtte faktisk opp i natt fordi jeg måtte så utrolig tisse! :forvirret: Første gang på veldig lenge!

Og når jeg skulle sovne igjen, så sleit jeg med halsbrann igjen...

Var kjempetrøtt når klokka ringte, for da hadde jeg selvfølgelig sovnet igjen. Men kom meg da opp og på jobb...

Siste dagen, og jeg "kaster den bort" med å sitte her på KG.... :flau::riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er siste arbeidsdag før permisjonen for deg! Nå nærmer det seg virkelig!

Ha en hyggelig siste dag på jobb, og ikke minst en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er arbeidsdagen over for min del. (Og arbeidsåret for den saks skyld. Neste gang jeg er på jobb er det sannsynligvis sommer. )

Må hjem og være telefonvakt, tenker jeg. Det skal komme noen og fixe stolene til spisestuebordet vårt. De kommer en eller annen gang etter 14.00.

Ønsker dere alle en riktig god helg! :klem:

Skal forsøke å holde dere oppdatert om det skjer noe enten hos meg eller Epica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg vennen!! :kose:

Bruker du olje mot reving.. ? Skal visst være lurt!

Ååå så deiiilig, endeeelig permisjon vennen, kooose deg masse! :kyss:

Scrapping ja, det er så gøy!

Blir XTRA gøy når jeg får bilder av snuppa.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Permisjon :hoppe:

Er det ikke herlig og tenke på at at du ikke skal på jobb før Julegaven kommer!? Jeg gleder meg til den dagen jeg gjør noe for siste gang før Burpelita kommer...

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Tusen takk, Fjellrypa, Holly Hobbie, Cr@sh og La Traviata!

Epica:

Har massert litt mot revning, ja, men er ikke så flink. Er litt som med bekkenbunnsøvelsene, det hender jeg husker, og prøver å være flink, men det varer sjelden lenge av gangen.

Blir vel et forsøk i kveld igjen. (Mandelolje hos meg...)

Burpen:

Har endel symptomer som har blitt verre de siste dagene, så jeg begynner å bli glad for at jeg ikke må på jobb mer før fødsel. :)

Nå har jeg våknet flere netter på rad av at jeg er fryktelig tissetrengt, så ille at jeg fortsatt har vondt i blæra 5 min etter at jeg har vært på do. (Ikke min skyld at det drøyer så lenge, jeg våkner jo ikke før... :sur: )

Sliter med å sovne på grunn av at halsbrannen har blitt mye verre også. Har lovehearts ved senga, og forsøker å kutte ut juice, sterk mat og feit mat. Nå går det mest i melkeprodukter. :sjenert:

Ribbeina mine sliter veldig med alt presset. Julegaven begynner tydeligvis å synes det er trangt i magen, og forsøker å utvide plassen. Desverre er det ikke så mye elastisitet i mine ribbein... :forvirret:

M.a.o. jeg er rimelig lei av å være gravid, og ønsker nesten å gjøre det jeg kan for å få fødselen i gang!

(Men så var det alt det jeg helst skulle hatt klart først da... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er lei av å være gravid, i hvert fall når sånne vondter som blærespreng, halsbrann og vonde ribbein sliter i tillegg. :klem:

Jeg lurte akkurat på det, om ikke jeg også bør kjenne ribbeinsspark snart? (Er 32 på vei), Menjeg kjenner ikke antydning til det, og bekymrer meg litt for om han ligger sidelengs. Jeg kjenner bare spark til hver side, og mest til den ene. Milevis fra ribbeina mine....

Nå skal jeg til jordmor i morgen, så jeg får vel vite det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...