Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Da er brystpumpe, adapter og litt flasker/beholdere bestillt... :sjenert:

Måtte handle noe idag! :ler:

Fant flott babydan lammeskinn på tilbud på babyshop. Blir nok handlet et sånt på onsdag!

(Fant ut at madrass til kurv ikke koster skjorta heller. Kanskje det faktisk blir en ordentlig en. :sjenert: )

Var egentlig altfor slitsomt for meg å gå hjem idag, så det tror jeg jeg må slutt å prøve på. Var helt utslitt, og hadde vondter i magen da jeg kom hjem. Lå på sofaen et par timer etterpå. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt kry siden jeg stod opp så tidlig! :sjarmor:

Men er egentlig trøtt og skal legge meg om litt... :sjenert:

Irriterrende å må på do, og ikke få sove igjen..

Håper du får en fin dag på jobb! :klem:

Jeg spiser litt frokost..

Mat mat mat hele tiden...... :roll::ler:

Hvordan er det med deg og matlysten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre vond i rygg og bekken etter den lange gåturen igår. Var treig på jobb idag, og kjenner at tempoet er betydelig redusert. :tristbla:

Men, det blir vel et forsøk på yoga i kveld alikevel.

Ble ferdig med å skrive takkekortene igår, så i morgen begynner vi nok å dele dem ut. Deilig å være ferdige hvertfall! :sjarmor:

Fikk ryddet og omstrukturert litt hjemme også. Var greit det, så er vi litt nærmerere å ha alt baby-klart. (Men merket litt at det var to slitne personer som skulle gjøre det, for det ble en del kverrulering og diskusjoner med hevet stemme. Som det gjerne blir når man er sliten.)

Tok kvelden litt tidlig, og sov kjempegodt. Men merket ryggen allerede første gangen jeg våknet. :tristbla:

Vurderer å ta en litt kortere dag på jobb, og heller komme meg hjem og slappe av. :sjenert:

Epica: Håper egentlig ikke jeg får overtalt Mannen, jeg håper vi blir enige. :ler: Pleier som regel å bli det. Og vognfarge er vel ikke det viktigste for meg.

Holly Hobbie: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kry siden jeg stod opp så tidlig!  :sjarmor:

Men er egentlig trøtt og skal legge meg om litt... :sjenert:

Irriterrende å må på do, og ikke få sove igjen..

Håper du får en fin dag på jobb!  :klem:

Jeg spiser litt frokost..

Mat mat mat hele tiden...... :roll:  :ler:

Hvordan er det med deg og matlysten?

Og der var du faktisk innom mens jeg skrev. :ler:

Matlysten er ganske grei, selv om jeg har mest lyst på is, milkshake og sjokoladepudding... :klø: Ja, og så er det godt med frukt også da! ;)

Og så spiser jeg jo LoveHearts hele dagen, siden det hjelper på halsbrannen min. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm, Lovehearts er godt! Skal huske paa aa proeve det dersom (naar?) jeg faar halsbrann (og kanskje kjoepe meg en pakke i dag ogsaa! :sjenert: ).

Flink du er som har skrevet takkekort. Det er en stor jobb, husker jeg (enda vi bare hadde 55 gjester i vaart bryllup).

Synd med ryggvondt. Har inntrykk av at det er veldig vanlig naar man er gravid, men det er ikke noe mer morsomt for det. :tristbla: Haaper dagen i dag blir bedre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for ros, Holly Hobbie!

LoveHearts er kjempegodt! Synes det er en glimrende medisin mot halsbrann, selv med den korte effekten det har! (Har ikke halsbrann om natta lenger etter at jeg begynte å ta ingefær og sove mest på venstre side. )

Idag har jeg stengt meg inne på kontoret mitt! Orker ikke snakke med folk, og vil helst være i fred! Håper ryggen ikke fortsetter å være vond! Har hvertfall lært at jeg ikke bør gå for mye og for fort.

Er jo litt vanskelig det med å forstå at man plutselig ikke kan gjøre ting man "alltid" har gjort! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plutselig funnet ut at det ikke lønner seg å kjøpe Teutonia Mistral importert fra Tyskland.

Den mangler endel av finessene som finnes på den skandinaviske modellen.

Så nå må jeg overtale de som skal betale vogna til at det eneste riktige er å få kjøpt den på tilbud i Sverige så fort som mulig! :sjenert:

Blir nok Sverigetur til helga, ja! :ler:

Skal kjøpe stellebord også, om vi ikke bestemmer oss for å overta venninna sin stellekomode. (Håper å få sett på den i kveld, etter yogaen.)

Må få sjekket opp størrelsen på kurven også, så vi kan få kjøpt madrass i samme slengen.

Er redd det kan bli mye shopping når vi først reiser... :sjenert:

Gleder meg til å begynne å få ting i hus. Er liksom litt for mange løse tråder ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut å lukke kontordøra for å få være i fred! Det går ikke an på jobben min, der vi sitter i åpent landskap... Men nå er det heldigvis sånn at det er kundene som irriterer meg mest da, og ikke de jeg jobber sammen med :)

Babyshopping er kjempegøy!! Vi har vel bare stellekommoden igjen nå, så er vi ferdige med de store tingene.

Håper ryggen din snart blir bedre!

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Det er utrolig deilig å kunne lukke døra og ikke snakke med noen når man har en dårlig dag.

Har alltid sittet i åpent landskap eller delt kontor med minst en til, så jeg vet å sette pris på eget kontor.

Må forsåvidt si at jeg savner fellesskapet og det sosiale et åpent landskap automatisk skaper. Det er vanskelig å føle seg utenfor eller at man ikke får informasjon, ettersom det meste taes i plenum. Trivdes med det! :)

Babyshopping er utrolig koselig. Lurer litt på om det er derfor jeg alltid ender opp med å ikke kjøpe noe utstyr, bare klær? (Fordi jeg egentlig ønsker å reise en gang til?)

Vi er ikke helt sikre på om vi vil ha stellekommode, for vi har ikke så mye plass.

Det er vel like aktuelt å kjøpe vegghengt stellebord, og rydde plass på badet til stelleprodukter, bleier og litt klær.

Så får vi heller finne plass til babyklærne på en annen måte. (Kanskje med en høyere kommode vi har fra før? )

Ville tro det var viktigere å finne plass til sprinkelsenga enn til en stellekommode. :legrine:

Vi får se og tenke litt til, så blir det vel en løsning til slutt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er du i full gang med shopping ser jeg. :) Er vel greit, det er jo faktisk bare 10 uker til termin nå! Synes tida går fortere og fortere jeg, men det er vel kanskje et punkt hvor det stopper opp igjen og tida går alt for sakte frem til termin... Spennende tider er det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig å ha en dør å lukke om man vil.

Derfor haaater jeg å jobbe i resepsjon,,, Håper på noe annet når jeg søker i permisjonen :)

Akk ja, kunder, de er de verste.. :roll:

Er usikker ang stellebord vi også.. vet ikke hva vi skal ha..

Har lite bad.. :forvirret:

Håper dere finner utav det! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xania: :klem: Begynner faktisk å føle jeg har litt dårlig tid nå. Kanskje spesielt siden jeg kjenner kroppen begynner å slite litt. Tror ikke det kommer til å bli gjort så mye de siste ukene før termin, for da har jeg nok ikke ork til å gå i butikker.

(Kanskje apoteket.)

Epica:

Vi har også lite bad, men har funnet en skikkelig bra plass å ha et vegghengt stellebord. (Det er eneste mulighet på badet, bortsett fra stellematte på toppmatet vaskemaskin...)

Men vi kjenner jo mange som ikke har hatt stellebordet på badet da... Man trenger jo ikke så mye vann til stell, så da går det vel an å ha stellekommode på barnerommet. (Så har man et sted å ha babyklærne også.)

Savner en kommode å legge babyklær i. Har lyst til å begynne å vaske litt av alle småplaggene jeg har kjøpt. Men det er jo ikke noe vits hvis jeg må legge dem tilbake sammen med alle de uvaskede?

Gleder meg til å kunne gjøre klar kurven til babyen og sykehusbagen også! :):hjerter:

Skal bli så deilig å være ferdig med å være gravid! Ønsker meg så fælt en liten baby nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i kontakt med butikken i Sverige. De har bare enkelte farger igjen, og de resterende er utsolgt fra teutonia.

Og jeg ser ingen grunn til å vente på 2007 modellen bare for å få "den perfekte fargen".

Så nå er en stk vogn holdt av. (Selv om jeg ikke har fått svar på om den skal kjøpes der. ) Men det var bare en farge jeg virkelig likte. Så da er det bedre å holde av den, så blir den hvertfall ikke utsolgt før vi har kommet oss dit.

Spennende dette! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaen igår gjorde underverker for rygg og bekken. Ble mye bedre med en gang etterpå, og er også bedre idag. (Men helt bra er det ikke. Men dt er vel bare sånn det skal være nå som jeg er i siste trimester.) :)

Fikk vist Elsklingen de fargene jeg hadde hatt å velge i på vogn, og han var enig med meg i at den fargen jeg har holdt av er den fineste av dem.

(Men jeg kjenner jo han godt, og vi har vært innom temaet før.)

Så da er det bare et par avklaringer igjen før det kan bli vognkjøp på lørdag. :hoppe:

Møtte foreldrene mine da jeg skulle på jobb i morges, og fikk snakket to ord med dem. Avtalte med Mamma at vi skal ut og shoppe nødvendige baby-greier i kveld. (Det var jo nesten-avtalt fra før.)

Så da blir det tur på spar-kjøp. :ler:

Satser på å få snakket litt om vogn også, når jeg først har henne i baby-modus. ;)

Kom meg opp i grei tid, og somlet ingenting i morges, så da var jeg tidlig på jobb, og kan gå tidlig igjen! Deilig! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, bekkenet har blitt værre igjen.

Må nok innrømme for meg selv at det er begynnende bekkenløsning jeg har. :sur::sur:

Får fokuserer litt på å følge alle råd som gies rundt omkring her inne.

Kjennes ut som det sitter midt foran og midt bak.

Er det noen som vet om en måte å sitte på som gjør at det ikke er så vondt å reise seg? :sjenert:

Straks lunsj, og bare 4 timer igjen av arbeidsdagen! :)

Er umotivert, og fokuserer nok mest på at jeg har vondt, og minst på jobb. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, stakkars vennen, en kjip dag? :forvirret:

Håper bekkenet bedrer seg!

Krysser fingrene for at resten av arbeidsdagen går fort!! ;)

Hvordan er det med liv i magen, kjenner du det godt?

Jeg fikk et SKIKKELIG HARDT spark igår fra snuppa mi.. :ler:

Gjorde så vondt i ribbeinet!

Håper dagen blir bedre!

Du får kose masse med mannen ikveld, kanskje det hjelper? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaven er nok en mer "romsterer" enn sparker.

Og finner h*n et bein å sparke på er det mest småsparking over tid. (Så jeg blir øm.)

Men det hender jo jeg skvetter til, fordi det plutselig kommer et skikkelig spark.

Av en eller annen grunn har h*n funnet ut at det er morro å sparke når mamma er på yoga... For da har jeg til tider konsentrasjonsproblemer. :ler:

Litt moro med skikkelig hardt spark også da? ;) Ikke tvil om at det er liv der inne!

Håper dagen går veldig fort, og jeg snart ligger på sofaen hjemme igjen! :sjenert:

Du får ha en herlig dag, Epica! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...