Susan Sto Helit Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 24. juli 2006 Epica, Cr@sh og Xania: Kjolen var bittelitt trang over magen, så sydamen tar den ut en halv cm på hver side, og syr i noen spiler som får den til å sitte penere på meg. (Den sitter kjempefint i utgangspunktet også! Og så legger hun den litt opp i toppen, som var det vi måtte få ordnet. Men litt mer plass til knøttet er nok på sin plass! Man ser ikke den minste antydning til kul på magen i brudekjolen. Den sitter litt høyere enn det, og skaper veldig illusjon av smalt liv. Masse ullklær kan det bli, ja... Men det kan jo være noen er lure, og strikker litt stort, så knøttet har klær til senere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. juli 2006 #602 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei Sensommerbruden, innom for å ønske deg en super-fantastisk bryllupsdag om noen dager - tenker meg du gleder deg nå! Så fint at du får justert kjolen - får vi se bilde av deg i den etterhvert eller? Du får nyte de siste dagene som "fri kvinne"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #603 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei Holly Hobbie! Tusen takk for gratulasjoner på forhånd! Er ikke helt sikker på om dere får se bilde av meg i den, men jeg kan love å legge ut bilde av kjolen etter bryllupet. (Og da mener jeg MIN kjole, ikke en på en modell.) Igår ble det vaniljeis med sjokoladesaus til kvelds... Ikke akkurat det sunneste man kan spise, men for et liv det lagde i magen! Må innrømme at sjokoladesaus ikke var så godt som jeg trodde det skulle være, så det blir nok jordbær og is neste gang! Ellers har jeg måttet bytte puta mi i en høyere verson, for ellers våkner jeg med magesyre nesten i vrangen... Men det går greit det også, det er en pute jeg brukte før, jeg har bare fått meg en lavere en senere. På lørdag kjøpte vi en liten, tynn, ganske billig "bok om babyen". Har begynt å skrive litt i den, om "før fødselen". Familietre, og når vi var på UL, og når vi kjente liv første gang. Kjempefin bok, inneholder stort sett alt vi kan ønske å skrive ned første året, og er like lyseblå som den er lyserosa... Men mest lysegul, med masse søte elefant-tegninger! Var litt rart å starte på den. På første side står det : "Boken om meg. Jeg heter............." Og jeg kan ikke fylle ut hvem boken handler om! Men koselig å ha et sted hvor jeg kan lime inn UL bildet! (Noen ganger tenker jeg at jeg skal gå og kjøpe en bok til som er helt lik, og ha i bakhånd til knøttet evt. får en søster eller bror... Litt tidlig ute, kanskje, men jeg likte den boka! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #604 Del Skrevet 25. juli 2006 Vaniljeis med sjokoladesaus! Hvor du kjøpte boken? Den hørtes jo kjempesøt og grei ut! Jeg har nå forbud mot nettbestillinger, har tatt heeelt av Men en liten bok bør jo være greitt.. Gleder meg å se bilde av deg i kjolen! Var det samme med meg, sydama måtte sy ut kjolen litt, men ble kjempefint! Godt at du ikke har fått noen stor kul enda, den får heller komme ETTER bryllupsdagen! Gleder deg til bryllup og reise nå tenker jeg?? Ikke lenge igjen nå!! Håper du har en koooselig jobbedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. juli 2006 #605 Del Skrevet 25. juli 2006 Epica, forbud er forbud vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #606 Del Skrevet 25. juli 2006 Greit å få kulen litt jevnt og trutt Epica, for jeg er visst ikke helt forberedt på å vise frem kul på magen til hele verden ennå. Er liksom MIN baby, og MIN mage, og noe jeg synes er hyggelig å dele med Elsklingen! (Og så kanskje nærmeste familie og venner. ) Boken er kjøpt i en bokhandel. Har ikke sett den før, men skal forsøke å søke litt rundt og se om jeg finner bilde et sted! (Så skal iss og jeg passe på at du ikke handler! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #607 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja den popper nok ikke frem mye plutselig, siden den har vokst lite til nå Kollegaen min hadde mistanke veldig kjapt, allerede når jeg var 6-7 uker på vei, siden jeg var ofte på do & uten belte på buksen.. og røykekutt Jeg var så oppblåst at mange så det tidlig. Ja pass på meg, for jeg er en håååpløs nettgal babyshopper.. Reiser dere rett etter bryllupet? Hvor dere skulle igjen, og hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 25. juli 2006 Fant ikke boka på nett jeg, Epica! Derimot så det ut som det finnes masse søte sånne bøker som jeg ikke har sett. (Men jeg liker jo å se hva som er i dem før jeg kjøper da. ) Det var i en Tanum butikk, men det er alt jeg vet. Vi reiser dag 2 etter bryllupet. Tviler vel sterkt på at det blir noe særlig KG tid i løpet av de dagene! Så da blir jeg nok nærmest fraværende her fra torsdag og de neste 2-3 ukene! Vi skal til Lefkas utenfor Hellas. (En liten øy som ligger nære fastlandet. ) Blir borte i 14 dager, og skal bare kose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 25. juli 2006 #609 Del Skrevet 25. juli 2006 Ååå, så koselig med babybok. Har egentlig bestemt meg for ikke å shoppe noe babystash før etter ferien i september, men det er klart at hvis det skulle dukke opp noe supernusselig som jeg bare må ha så... Så bra at kjolen fikses uten problemer. Knøttet blir nok sikkert fornøyd med litt mer plass på bryllupsdagen! Gleder meg på deres vegne, bryllup er bare så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 26. juli 2006 #610 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg dar på ferie i dag, så... Lykke til på lørdag!!! Masse gratulasjoner fra Prada og lille x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. juli 2006 #611 Del Skrevet 26. juli 2006 Du er IKKE glemt, Sensommerbruden! Sier på forhånd lykke til med den store dagen på lørdag!!! Tenk, bryllup!! Og så rett på bryllupsreise da!! Nyt dagen, nyt hverandre, nyt turen og nyt hverandre litt til! Nyt babyen i magen, nyt alt det gode som skjer! Og så gleder jeg meg masse til å høre om det når dere er tilbake! God klem fra Epona og KNøttet i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 26. juli 2006 Takk for gratulasjoner, Prada og Epona! Håper dere har det herlig på ferie begge to! Det skal nemlig jeg ha når jeg reiser om bare noen dager! Xania: Ja, det er kjempekoselig med babybok. Fyllte inn litt mer i den igår, men nå er det snart ikke mer vi kan skrive før fødselen! Kjenner at jeg gleder meg masse til å få et lite knøtt jeg kan følge utviklingen til! Ble litt over nyhetene om den bakterien igår. Har ei venninne som ble anbefalt å teste seg for den, og som ikke hadde. Hun anbefalte meg å teste meg også! (Og jeg hadde/ har tenkt å gjøre det. Tar vel den sjekken når jeg først er inne for å ta ny toxo-test etter sydenturen! ) Håper bare ikke legen mener jeg er hysterisk når jeg finner på sånt! Vi lurer litt på å reise og kjøpe oss en benk til å oppbevare puter og sånt på verandaen. En som er sterk nok til å sitte på, for vi har ikke så god plass. Er ganske mye av det vi har der ute jeg vil ha flyttet et annet sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 26. juli 2006 Har plutselig fått en forferdelig evne til å forsove meg for tida! Har gjort det to ganger denne uka! Skummelt! Tror jeg må få folk til å ringe og sjekke om jeg er våken på lørdag, jeg, så jeg ikke forsover meg da. For det har jeg ikke tid til! Idag var Elsklingen snill, og kjørte meg på jobb. (Jeg var på jobb 20 min etter at jeg våknet! Normalt bruker jeg nesten en time på å komme meg ut døra hjemme! ) Herlig er han, som bruker litt av ferien sin på å stå opp tidlig og hjelpe meg å komme meg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #614 Del Skrevet 26. juli 2006 Hellas! Ååååå så deilig.......... Misunner deg! Jeg pleier også bruke en time.. Er godt med god tid på morningen. Jeg kommer til å savne deg her på KG!!! Hva SKAL jeg gjøre uten deg, det blir så tomt!! Må kose deg masse masse masssssse!!!! Og se frem til de siste dagene før bryllupet og nyyyyyte dagen, for den går FORT! Og nyyyte ferien med Elsklingen. Men du drar jo ikke helt enda heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #615 Del Skrevet 26. juli 2006 3 dager Gleder meg å se bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei, jeg drar ikke helt ennå, Epica! Er her i hele dag! (Er litt mer usikker på i morgen, for nå er det plutselig noen som har fått hastverk her på jobb, og det skal plutselig skje masse på en gang! ) Og fredag starter jeg ferien min! (Heldigvis, ellers hadde det vært fare for kvelds og helgejobbing! ) Skal prøve å komme meg innom en liten tur i morgen kveld, en bitteliten tur fredag, og kanskje en liten tur søndag... Men lover ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #617 Del Skrevet 26. juli 2006 Krysser fingrene for en PERFEKT dag på lørdag! Og ha en suuuper bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 #618 Del Skrevet 26. juli 2006 Må innom og gratulerer med på forhånd - tilfelle du eller jeg... ikke får vært innom før den store dagen! Dere må kose dere max og nyyyyte dagen - den går så fort! Riktig god bryllupsreise også! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #619 Del Skrevet 26. juli 2006 Kjedelig å forsove seg! Jeg sliter også veldig med å komme meg opp om dagene.. Og SÅÅÅ trøtt om kveldene, slokner med engang! Guuuuud det er skikkelig varmt idag! Suuupersommer! Har du vifte på jobben, eller airconditioning? Kjipt at du må svette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 26. juli 2006 Ingen vifte, ingen aircondition, men skyggeside og vinduene oppe! Er mest sliten om morgenen jeg. Sliter skikkelig med å våkne. Kan nok være det som er litt av grunnen til at jeg har lett for å forsove meg! Egentlig skulle jeg hjem om en time, men siden jeg forsov meg, så kan jeg ikke gå før om to timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå