Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #561 Del Skrevet 18. juli 2006 Babygym, nattlys & barnesete også ja... Oi, det går masse penger til baby! Men har aldri penger uansett, så.. Greitt å få oversikten over hva man trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #562 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, er greit å få oversikten, Epica! Føler jeg har mistet den litt, for jeg har fått høre at det er endel vi kan få, og så kan vi ikke få alikevel. (Har fått tilbud om å overta et stellebord med badebalje, men det har vi ikke plass til. ) Balje tror jeg vi arver, selv om den ikke koster noe særlig. Penger er en rar greie! Jeg har alltid vært flink til å forte meg å bruke dem før de tar slutt... For så å spare alt jeg kan resten av måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #563 Del Skrevet 18. juli 2006 Høres ut som meg, når det gjelder pengebruk! Hvor langt er du på vei nå?? :-D ÅÅå, jeg vil ha perm og baby,... NÅÅÅååååå...! Kjeder meg på jobb ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #564 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg er nøyaktig 2 uker etter deg, Epica, Altså 19+5... Snart halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #565 Del Skrevet 18. juli 2006 Wow, snart halveis! Ååå nå begynner jeg å kjenne trøttheten for fullt.. Rett før jeg sovner over tastaturet! Kun meg og en annen på jobb.. Boooring... Nei nå skal jeg slutte å klage! Hva du gjør på da? ......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #566 Del Skrevet 18. juli 2006 Jøyemeg! Tenk at du straks er halvveis! Og snart FRUE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #567 Del Skrevet 18. juli 2006 Jøyemeg! Tenk at du straks er halvveis! Og snart FRUE! ← Ja her går det unna! Tenk så fort tiden kommer til å gå fram til 24 uker, når jeg skal gifte meg, og reise på bryllupsreise! Og så er det JM neste.... Merker det skjer mye framover, så det blir ikke lite å gjøre etter bryllupet heller. Da må vi jo sende ut takkekort, og gi takkegaver til alle gode medhjelpere som ikke skal ha betalt... (Hvis vi ikke gjør det før) Og så trenger jo knøttet vogn, seng, stellebord, bleier, salver og masse annet! Må jo handles en gang det også! Skal til sydame med kjolen på mandag, og tror jeg må prøve den på forhånd for å vite ca hvordan den sitter nå. Er redd det kan ha blitt trangt over magen siste uka... Men du begynner jo å nærme deg fødsel nå... (Må jo det, siden jeg er halvveis, og du hele tiden har vært laaaaaangt foran meg! Rart hvordan perspektivet endres jo lenger man kommer selv. Akkurat som avstandene i termin jevnes ut. ) Håper du ikke sovnet, Epica! Har sittet og forsøkt å gjøre fornuftige ting. Snakket med en kollega som er tilbake fra ferie, og med sjefen som går og gleder seg til å snart ha ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #568 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja tiden flyyyyr! Tenk at du snart er kone!! Og bryllupsreise.. Blir nok deiiilig! Håper kjolen passer bra enda! Hadde du en fin tirsdag forresten? Jeg var hjemme å så noen episoder av Grey's Anatomy, kul serie! Ja, nå er det bare 3 mnd ca, til permisjonen min starter! Så kommer du like etter!! Jeg skulle egentlig vært 8 dager lengre idag! Jaja, kanskje på ny UL, i sept, så får jeg ny framskyndet termin::. Jeg våkner endel om nettene nå igjen.. Hyppige dobesøk..! Var sååå trøtt imorges, men bedre nå! Hvordan er det med deg, sover du godt om nettene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #569 Del Skrevet 19. juli 2006 Hmmm... Ble snakket litt baby hjemme. Tror Elsklingen begynner å være misunnelig på at jeg kjenner babyen hver dag, mens han ikke har kjent noe ennå! (Han lurte også på om det snart var på tide å lese om en ny uke i babyboka... Herlig gutt!) Tror han føler seg litt utafor, så han fikk leke litt med magen, men knøttet sov desverre veldig søtt! Det er hvertfall tydelig at han gleder seg til å kunne være mer med på det som skjer! Det blir liksom ikke det samme at jeg forteller om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #570 Del Skrevet 19. juli 2006 Ikke sant det er kjempekos når mennene engasjerer seg? Jeg merker at mannen er mer og mer engasjert og gira.. Sikkert pga den svææære magen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #571 Del Skrevet 19. juli 2006 Håper snart babyene sparker hardt hos oss begge, så mennene får kjenne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #572 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja tiden flyyyyr! Tenk at du snart er kone!! Og bryllupsreise.. Blir nok deiiilig! Håper kjolen passer bra enda! Hadde du en fin tirsdag forresten? Jeg var hjemme å så noen episoder av Grey's Anatomy, kul serie! Ja, nå er det bare 3 mnd ca, til permisjonen min starter! Så kommer du like etter!! Jeg skulle egentlig vært 8 dager lengre idag! Jaja, kanskje på ny UL, i sept, så får jeg ny framskyndet termin::. Jeg våkner endel om nettene nå igjen.. Hyppige dobesøk..! Var sååå trøtt imorges, men bedre nå! Hvordan er det med deg, sover du godt om nettene? ← Sover fortsatt godt om nettene jeg, Epica, men jeg våkner alltid grytidlig av at jeg MÅ tisse! Hadde en deilig dag igår. Fikk puslet med litt bryllupsting, strikket litt på genseren til knøttet, og slappet masse av. Så første episoden av Gray's da den gikk, men ble ikke akkurat overbevist nok til at jeg klarer å huske når det går. La oss tidlig igår vi, og sovnet ganske fort, men jeg var fortsatt trøtt som en strømpe da jeg våknet i morges! Gleder meg til helg! Da skal jeg sove! Lurer på om jeg skal stikke bort på butikken her ved jobben og handle is etterpå. De har sånne kjempegode "trekant-is" som du fryser selv! (Må benytte sjansen mens de har flere igjen!) Skal kjøpe en hel haug! Er ca 17 uker til jeg MÅ ut i permisjon. (Kommer nok til å jobbe så lenge som mulig jeg, for det skjer mye her på slutten som jeg gjerne vil ha med meg. Hvis formen holder da!) ca 4 mnd til min permisjon altså! Grugleder meg jeg! Blir herlig å ha sitt eget lille knøtt, og ha tid til å være hjemme og kose seg med h*n, men merkelig å ikke gå på jobb hver dag! Spesielt når det skjer masse på jobb, og jeg sikkert burde vært der. Gleder meg til bryllupsreisen! Det skal bli herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 19. juli 2006 Håper babyene våre sparker så mennene får kjenne ordentlig, ja, Epica! Men kjære, magen din er da ikke svææær! Den er ganske liten og søt til å være babymage! (Og det er min også! Til tross for at jeg føler jeg kan se ut som en liten flodhest til tider! ) Tenk så svææære mager vi kommer til å ha i oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #574 Del Skrevet 19. juli 2006 Godt å høre du ikke syns den er så svær vennen! Ja tenk hvordan alt blir snudd på hodet når vi får en liten!! Mest positivt og fantastisk da.. Oppleve å bli mor.. Og ha en liten å passe på, ha ansvar for, hver eneste dag.. Det blir så deilig å dele alt med mannen.. Bli en familie. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #575 Del Skrevet 19. juli 2006 Uff, stakkars babyen... Nå tror jeg den har det vont! Mamman er kjempefrustrert, lei seg og veldig sint, og har ingen å ta det direkte ut på! (Står mer om det i bryllupsdagboka) Har bare lyst til å sette meg ned og ! Elsklingen er jo en skikkelig diplomat da, så det er bare meg som er sint! (Er vant til å jobbe med kontrakter, og bare kunne si at dere har jo lovt det her! ) Gleder meg masse til å kunne dele ALT av babygreier med Elsklingen, Epica! Blir fantastisk når han også kan ta med seg knøttet og kose seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #576 Del Skrevet 19. juli 2006 Uffda vennen!! Ja det blir så KOS når babyen er her, når mannen kan kooose og dulle masse med skatten vår! Imens får de kose med magen vår.. *løpe til bryllupsdagboka i full fart!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #577 Del Skrevet 19. juli 2006 Takk for beroligende ord, Epica! Jeg får heller kose meg med å tenke på at nå er jeg veldig snart halvveis til å ha det lille søte nurket mitt her! Snille nurket koser med mamman sin! Sparker masse nå! Men jeg er såpass frustert ennå at jeg ikke klarer å gjøre noe vettugt på jobb... Burde gått hjem og ordnet andre ting, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 #578 Del Skrevet 19. juli 2006 Nå må jeg løpe i bryllupsdagboka for se hvorfor du er så lei deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #579 Del Skrevet 19. juli 2006 Cr@sh Nå er jeg helt avslappet igjen! Problemet var mest hormon og missforståelsesbasert... Kjøpte masse fryse selv is idag, og gleder meg til i morgen når de er ferdig fryst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 20. juli 2006 Da var jeg faktisk halvveis i svangerskapet... (Vel teoretisk sett i morgen, kanskje? Siden det er 40 uker og 2 dager vi regner.) :hoppe: 20 uker idag! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå