Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Uff, har plutselig fått skikkelig vondt i magen! (Menssmerte-aktig!) :tristbla: Har bare lyst til å sitte på do hele tiden, og føler magen ar full av luft! *Voooondt!* :frustrert:

Har lyst til å gå hjem og legge meg, men har masse avtaler etterpå, og skal egentlig ikke være hjemme igjen før i 20-tida ikveld!

Får bare håpe det går over igjen like fort som det kom! (Og at det ikke er noe som kan skade lille spiren min!)

Tror nesten jeg bare skal gå på do og låse meg inne der, og bli der til jeg føler meg bedre igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt bedre nå, men sitter og vurderer på om jeg orker å holde avtalene mine etterpå, eller om jeg bare skal gå hjem og legge meg.

Har litt diare-tendenser, så det er nok noe jeg har fått i meg som kroppen ikke vil ha. Og nå er jeg nesten bare sliten, og kanskje litt kvalm. :tristbla:

Så dumt at dette skulle skje akurat idag, når jeg hadde gjort så mange fine avtaler, og ikke en annen dag, når jeg ikke hadde planlagt noe! :sur:

Vurderer å kontakte de andre og avlyse innen 14.30. Er jeg ikke bra før det, er det nok best for både meg og baby at jeg reiser hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsja så kjedleig å være i dårlig form. Håper det går fort over igjen! Hvordan går det nå? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper magen din ble bedre og du fikk gjennomført avtalene. Det hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt!

Ha en super sommer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlyste avtalene mine, og gikk tidlig fra jobb.

Sov 3-4 timer, og våknet i litt bedre form. Har brukt kvelden til å få i meg litt mat, og nå er alt så mye bedre! :)

Elsklingen er ute med jobben, så hadde det vært krise er jeg glad jeg har familien nært!

Hadde blitt en av dem som måtte kjørt meg til legevakta hvis jeg ble værre!

Var litt bekymret for knøttet en liten stund, men nå virker det som det er over, og knøttet har dyttet litt i meg etter at jeg drakk litt cola. :)

Tusen takk for sympati, Iroim, Missbumblebee og Fjellrypa!

Tror ikke det blir mere nøkkelost på matpakka mi på en stund hvertfall! (Selv om jeg ikke vet om det var årsaken.) :forvirret:

Går sikkert greit med avtalene. Blir vel flyttet til helga eller neste uke, tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb igjen idag, men ikke helt i form ennå. Men nå føles det mest som jeg har mye luft i magen som vil ut.

Hadde et skikkelig tilbakefall i natt, og fikk ikke sove før 02.00 for jeg hadde vondt.

(Våknet av mareritt om at Mannen var på fest og jeg ikke klarte å finne han, litt over en time senere, og måtte selvfølgelig ringe han og klage. Noe som førte til at han måtte hjem fra byen før han egentlig var klar for det. Men, men... det er vel hormonene som styrer! :sjenert: Sov hvertfall mye bedre etter at han kom hjem. )

Litt sein på jobb idag, men tviler på at jeg blir lenger enn normalt for det. (Hvis jeg ikke må gå tidlig idag også da... :sjenert: )

Blir nok en slapp kveld hjemme hos oss idag. Jeg er nesten redd for mat, og Mannen er fyllesjuk, så det kan bli lite middagsplaner også. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag. Magevondter er ikke godt!

Jeg hadde også mareritt om mannen i natt. Da var det godt å kunne våkne og krype inn til ham. (i noen minutter, for det var så varmt på soverommet at jeg ikke holdt ut mer nærkontakt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag. Magevondter er ikke godt!

Jeg hadde også mareritt om mannen i natt. Da var det godt å kunne våkne og krype inn til ham. (i noen minutter, for det var så varmt på soverommet at jeg ikke holdt ut mer nærkontakt ;) )

Ja, er godt å kunne våkne og krype inntil etter sånne drømmer. Var derfor litt ekstra ekkelt at han faktisk var på byen, og ikke var kommet hjem ennå! :forvirret:

Men, det var jo ikke noe galt, men han kom jo hjem fordi jeg var nærmest hysterisk.

Lurte på om vi skulle ta taxien han kom med tilbake til byen og på legevakta... Stakkars, tror jeg skremte han litt mer enn jeg burde! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute i lunsje og kjøpte en 4pk med små biolaer. (blåbær/jordbær)

har aldri likt biola, men nå smakte det ganske godt.

Fikk i meg 3 av dem, og har spist litt kjeks i tillegg. (Og så drikker jeg litt vann.)

Føler meg absolutt bedre, og tror biola skal inn i det faste kostholdet. (Så kanskje jeg slipper flere episoder.)

Holdt på å ta en snartur innom legevakta da jeg var på butikken, for det er ikke så langt imellom, men fant ut jeg kunne teste biolaen først.

Gleder meg masse til mandag! Da skal jeg starte dagen med å hilse på knøttet på UL, og får lov til å komme seint på jobb! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffda, var du så dårlig igår! :tristbla:

God :klem:

UL på mandag allerede?? :hoppe::danse:

Så gøy!!! :sjarmor:

Så godt at du føler deg bedre.

Håper helgen blir super! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica:

Var ordentlig dårlig igår, ja! Men er mye bedre idag, så da håper jeg det er over.

Tipper ejg tar det opp med JM på mandag og hører om jeg burde teste meg for å se at det ikke var noe farlig mage-virus jeg har hatt. (Er jo litt bekymret for toxo eller listeria.... :sjenert: )

Får se hva hun sier.

Blir uansett herlig å hilse på knøttet ordentlig! Her SKAL alt være bra altså, for vi ønsker dette lille knøttet få fryktelig! ;)

Må huske å si ifra med en gang at vi ikke ønsker å vite kjønn, så satser jeg på at knøttet er flink og gjemmer det bort! :sjarmor:

Tror knøttet er litt slapp i varmen, for det er ikke så mye liv å kjenne for tida. :babysmokk::sove:

Men NÅ skal jeg hvertfall snart hjem! :hoppe:

Og da er det bare en bitteliten helg, som alltid går hyperfort, så er neste UL! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

Tips til mage i ulage: Melkesyrebakterier. Evt også biola som du jo har kjøpt inn, det er i grunnen det samme, bortsett fra at du kan få melkesyrebakterier i kapsel/tablettform på apoteket hvis du ikke liker biola..

Riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for trøst, råd og klemmer, Ephemera, Epona og Holly Hobbie! :klem:

Er så godt som 100% igjen nå! Er ikke helt interessert i mat, men det har jo gått litt til og fra hele graviditeten, så det trenger ikke å ha noe med magevondten å gjøre.

Biola her jeg aldri likt, men nå er det plutselig veldig godt! :) Har kjøpt inn så jeg har litt, og tenkte å forsøke å få i meg litt hver dag, så kanskje jeg kan unngå nytt magetrøbbel. :)

Epica: Ser ut som det er et par istyper jeg må teste ut! :sjarmor: Tror ikke de gjør seg så godt på jordbær da, men det går kanskje ann å spise is uten jordbær på også?

Idag har vi vært kjempeflinke, og gjort unna masse shopping, blandt annet kjøpt bøker til reisen. (Trenger noen, for jeg leser MYE når jeg har tid. Og det har jeg tenkt til å ha på bryllupsreisen. :sjarmor: )

Igår begynte jeg så vidt å shoppe med libero-klubbens startpakke som "handleliste". (Er sær, og vil ikke ha alt, så jeg handler det de har tatt med dom separate produkter istedenfor.) Fant en butikk som hadde tilbud på Janus-klær, så da kjøpte jeg de som sto på lista. :) (De jeg fant, hvertfall.)

Helseteppe ble også kjøpt, i en farge som vil matche vogna vår laaaangt bedre enn hvitt. (Samme helseteppe, annen farge.) Har jo planer om å kjøpe mørk vogn.

Fikk tittet så vidt på vogner idag også. Liker duovogna til Brio. Den var kompakt og fin, og ser ut som den er stor nok oppi bagen. Men egentlig har jeg falt mest for simo, men de hadde bare kombi vogner der.

Om noen husker strikkeprosjektet mitt, så er vottene nå (endelig?) ferdige! Kommer vel et bilde snar, for jeg syntes de ble kjempesøte. Er utrolig stolt av meg selv!

Har aldri i mitt liv klart å få to ting som skulle bli like store til faktisk å bli det! Men disse er nærmest identiske. (Og alle småfeilene mine er nesten ikke mulig å legge merke til! :ler: )

Neste ting er en genser, tror jeg... Hvis jeg ikke skal psyke meg opp med en lue til først... :sjenert:

Magebilde ble tatt i morges. Synes selv jeg ser mest "pløsete" ut. Skal forsøke å få til et kveldsbilde etterpå, så kan dere jo kansje se forskjellen. ;)

post-9910-1152392381_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig med magebilde! Ser ikke pløsete ut, nei! Men kanskje magen blir litt mere markert og rund på kvelden?

Og så koselig som det må være å se på vogner :hjerter: Gleder meg veldig til det, jeg også, men det er jo aaaaalt for tidlig ennå. Går an å kjøpe etter UL da, spesielt hvis det kommer tilbud. Jeg er så opptatt av at det skal være fin stelleveske med på vogna også... Jeg vil ha en ganske enkel, fin en, som skal henge på håndtaket. Ikke sånn som man kan bære over skulderen eller på ryggen...

Og startpakken til Libero har jeg også siklet på. Er litt usikker på om jeg skal bestille den eller ikke...

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Gøy med magebilde! En liten kul der ja! ;)

Flink å strikke! :klappe:

Så bra at magevondten forsvant! Håper du føler deg fin idag også! :klem:

Brio duovogn... hmm.. skal se om jeg finner bilde på nettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...