Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #421 Del Skrevet 5. juli 2006 Planer for dagen... Tja, nei... Ikke sove hele ettermiddagen sånn jeg gjorde igår hvertfall. Skal forsøke meg på litt flere bordkort. Og så regner jeg med vi skal grille middag. (Hvertfall hvis været holder seg så pent som det er nå.) Kanskje jeg skal en tur og se på tilbudsklær til baby på en butikk i nærheten. (Og kanskje det kan bli kjøp av stolputer til verandastolene samtidig?) Pussig nok har nesten alle jeg kjenner hatt teutonia vogn. Men det har vært sommerbabyer, og ikke vinterbaby... Har hørt mye fint om vinteregenskapene til Simo og Brio. Blir spenende å se hva det blir til når vi virkelig skal ut og titte! (Kan jo hende vi venter og ser om 2007 modellene kommer snart? Og så kjøper en 2006 modell ) Jeg liker ikke quinny, men det er vel fordi jeg for det meste forbinder det merket med en 3-hjuling, som jeg ikke vil ha. Vet ikke om jeg bevisst søker informasjon om hva som er dårlig med 3-hulinger, og hva som er bra med 4-hjulinger, men det er ikke utenkelig, siden jeg har bestemt meg for 4 hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #422 Del Skrevet 5. juli 2006 Mannen min var heller ikke så fan av trehjuling, Quinny Får håpe det kommer masse tilbud til høsten! Sove ja.. Tror jeg skal slappe GODT av vertfall, etter jobb, i sola vel å merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #423 Del Skrevet 5. juli 2006 Det var utrolig varmt å gå hjem fra jobb igår. Og jeg kjente at magen ikke var helt med på at jeg skulle gjøre det. Hadde litt vondt i magen hele tiden, men gikk sakte og rolig, og drakk mye vann. Var hvertfall kjempeslapp da jeg kom hjem, på tross av is-stopp på veien. Var nok derfor jeg sov nesten hele ettermiddagen. Idag reiser jeg kollektivt hjem igjen! Det er like varmt, men det tar mye kortere tid. Lurer på om det blir tur på apoteket for å kjøpe støttestrømper. Det begynner å kjennes ut som bena mine trenger det. Jeg sitter sikkert altfor mye om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #424 Del Skrevet 5. juli 2006 Uff, jeg sitter formye jeg også kjenner jeg.. Varmt de siste dagene! Nå tar det sikkert snart slutt, ettersom sommeren i Norge er altfor kjip til at det varer såmye lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #425 Del Skrevet 5. juli 2006 Hørte noe om tordenvær jeg, men liker ikke torden, så jeg håper det er feil, sånn som sist! Skal ha sol og pent i 4 uker til jeg! Etter det kan det bli hva det vil. For da har jeg forlatt landet en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. juli 2006 #426 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg er enig med deg om hjul! Jeg skal også ha 4 hjul, så kanske vi søker negativ info om 3 hjul :klø: Ikke tenkt på men kanskje sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #427 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg er enig med deg om hjul! Jeg skal også ha 4 hjul, så kanske vi søker negativ info om 3 hjul :klø: Ikke tenkt på men kanskje sant ← Jeg begynte å tenke på det da jeg var dum nok til å fortelle at vennepar at vi hvertfall ikke skulle ha 3-hjuling, for da ville jeg være redd for at den var ustabil. (De har da selvfølgelig en 3-hjuling de er kjempefornøyd med! Men det visste ikke jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #428 Del Skrevet 5. juli 2006 Tordenvær? Var visst varmest her, i hele landet imorges! Guuuuud... jeg er så happy etter boblen i magen... Hvordan var det du kjente det, som lemus første gangen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #429 Del Skrevet 5. juli 2006 Epica: Det kjentes ut som lemus som rykket to ganger etter hverandre første gangen jeg mener jeg kjente noe. Senere har jeg hatt både luft i magen-følelser, følelsen av at noen dyttet i meg fra innsiden, og den største av alle: følelsen av å ha en liten sommerfugl i magen! Det siste var helt herlig, da kjentes det ut som det flagret fra ene siden av magen til den andre, og tilbake. (Ikke mye tvil om at det var en livlig baby der inne! ) Fortalte jeg at da vi var i byen og bestillte tur, så måtte Elsklingen bare stoppe meg for å vise meg en bitteliten som lå på farens skulder og slappet av. Den kan ikke ha vært mange ukene gammel! Ble helt betatt av Elsklingen min, som så tydelig tenker masse på at vi også snart skal få et lite knøtt! (Og så ser han gravide over alt! Det er ikke bare oss jentene altså! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #430 Del Skrevet 5. juli 2006 Nå er jeg varm og sliten og har bare lyst til å komme meg hjem fortest mulig! *sukk* Kan ikke denne dagen bli ferdig snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 #431 Del Skrevet 5. juli 2006 Saa goey med bevegelser i magen! Haaper du har en fin sommerkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 6. juli 2006 Alltid gøy med bevegelser i magen Holly Hobbie! Lå i senga i går kveld da jeg egentlig skulle sove og forsøkte å dytte tilbake der knøttet dyttet... Ble ikke noe effekt av det, men.... Det skal jo gå an snart, tror jeg, å få respons på dyttingen! Støttestrømper ble kjøpt igår, både tynne til jobb, og tykkere til flytur. Har dem på meg nå, og finner vel ut om det hjelper noe etter en dag! Bare 4 dager igjen til (j)UL! (Og to av dem er helg, og da går tiden alltid fort! ) Gleder meg utrolig mye til å få se knøttet, og å få vite at alt sannsynligvis er i skjønneste orden! Etter det blir det nok mulig å få begynt å tenke på hva som skal kjøpes inn av ting og tang. Har funnet stelleveske jeg vil ha. Baby Bjørn Dynamic. Liker den utrolig godt, og kunne gjerne brukt den som reisebag også etter at knøttet og evt. neste baby hadde brukt den! Skal ønske meg sånn tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #433 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, er så gøy med liv i magen! Håper å kjenne mer idag, men ikke merket noe enda. Men leste at babyen sover ofte når mor er våken? Ååå det hørtes herlig ut, å kjenne en sommerfugl i magen! Ja babyer er så skjønne... Jeg blir sååå betatt av de små knøttene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #434 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, jeg leste også at babyene ofte sover når mor er våken, og er våken når mor sover. Ikke utenkelig det, for jeg synes ofte jeg kjenner noe når jeg skal legge meg sent på kvelden. (Som igår kveld.) Deilig måte å sovne på! Å nettop ha kjent kontakt med baby, og føle at alt er i skjønneste orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. juli 2006 #435 Del Skrevet 6. juli 2006 4 hjul på vogna er i alle fall et kriterie jeg har. Har prøvd å trille i vinterslaps med 3 hjul, og kan vel si med en gang at det gikk ikke! Slitsomt å slepe vogna etter seg på tur liksom...... Stemmer i for vogn med 4 hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #436 Del Skrevet 6. juli 2006 Var en kort tur innom den nye butikkjeden, BabyBest?, igår. Ble litt skuffet, for selv om de hadde litt fine klær og sånn, så hadde de ingen kjente merker av noe som helst, og dermed ble jeg litt skeptisk. Det er jo ikke vits i å reklamere med at man er billige, hvis man ikke selger noe folk kjenner fra før? Men, men... Da lærte jeg hvertfall det! Ble enig med meg selv om at den startpakka fra liberoklubben var altfor dyr, og inneholdt masse jeg ikke vil ha. (Som sinksalve og våtservietter) Hadde lyst på Janus klærne, for jeg har hørt at Janus er et annerkjent norsk merke. Men jeg vet hvor det selges billig jeg... Så da blir den pakka brukt litt som en handleliste isteden. (Selv om body med blondekrage nok ikke er noe jeg vil prioritere ) Lurer litt på om jeg skal gå og kjøpe meg et album til baby, med noen sider foran der det er mulig å fylle inn de viktigste tingene. Og så kan jeg heller bruke scrappe teknikker på de blanke sidene etter. Er ikke helt sikker på om jeg kommer til å scrappe til baby, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #437 Del Skrevet 6. juli 2006 4 hjul på vogna er i alle fall et kriterie jeg har. Har prøvd å trille i vinterslaps med 3 hjul, og kan vel si med en gang at det gikk ikke! Slitsomt å slepe vogna etter seg på tur liksom...... Stemmer i for vogn med 4 hjul! ← Hyggelig at noen er enige med meg. Heldigvis var ikke min kjære så vond å overtale. (Men han er ikke helt med på at en barnevogn må være ganske stor, for å få god plass til knøttet og vinterpose og annet som følger med.) Tror ikke han tenker på at knøttet blir større, og trenger mer plass etter hvert. Tror nesten han så for seg en liten sportstrille med 3 store hjul som han kunne manøvrere inn både her og der... Men vi skal nok få omvendt han. Det viktigste er jo at vi har en vogn som er god på vinterføre, og at knøttet har det bra i den. (Og så kan det jo være praktisk med en kombi eller duo.) Reisetrille til småturer når knøttet blir større kan vi få. (Foreldrene mine har hvertfall en til overs. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #438 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, det er betryggende å kjenne.. Og så kos! At du kjenner babyen din sprelle i magen.. Ganske sprøtt egentlig! Dumt du ble skuffet av BabyBest! Hørtes lurt ut, som du tenker å gjøre med album! Ha en superduper dag! Formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #439 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Epica: Formen min er fin idag! Har luftet litt bedre på kontoret, så det er ikke så varmt. Støttestrømpene er luftigere enn sokkene mine pleier å være også! Og så tror jeg det hjelper på hvor sliten jeg blir i bena, for jeg sitter mye roligere nå, og leter ikke etter en god sittestilling hele tiden! Litt ukken isted, men da spiste jeg noen klementiner, og så gikk det over! men nå er jeg sulten igjen! (Ikke så rart, siden det er lunsjtid!) Skal spise brød med nøkkelost, som jeg plutselig har fått så fryktelig lyst på... Kan det være noe i det som hindrer halsbrann, tro? Endret 6. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #440 Del Skrevet 6. juli 2006 Nøkkelost er godt ja! Godt at formen er fin! Ah.. det er så klamt.. Blir gjennomvåt *grøss* av å gå litt for kjapt.. Snart lunsj!! Lyspunktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå