Gå til innhold

Spise nettopp en hel Bridgeblanding

Fremhevede innlegg

Skrevet
Soft mann skrev (Akkurat nå):

Ja er nok det, men så er det litt nøtter og mandler i bridgeblanding som er ganske sundt. Finner ingenting sundt i skolebrød

Fett og mel er sundt. Myelinet rundt nervecellene trenger fett. 

Anonymkode: 441e4...a93

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Jeg og bare BRIDGEBLANDING 😆

Nei, men….

Du vet jo om ditt eget mønster. Jeg kunne aldri spist en hel pose av det - men jeg kunne fint klart å småsnackse på sjokolade gjennom ei uke. 

Litt her og der VS alt på en gang gir jo samme regnestykke. 

Bridgeblanding som er så godt! Noe av det mest irriterende som har skjedd er at de tilsatte mer melkesjokolade i bridgeblanding for å tekkes de som ikke liker Bridgeblanding, og tok vekk mer av det som gjorde det godt

Anonymkode: 5e46e...a4c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bridgeblanding som er så godt! Noe av det mest irriterende som har skjedd er at de tilsatte mer melkesjokolade i bridgeblanding for å tekkes de som ikke liker Bridgeblanding, og tok vekk mer av det som gjorde det godt

Det hadde de ikke trengt, for vi som ikke liker det er på grensen til hatfølelse.

Nesten som delfiakake, bare ikke.

Delfiakake er djevelens verk! Bananbitene i Twist - og alle likørbiter i konfektesker 🥵🥶

• Liker 1
Skrevet

Desember og overfloden av mat kan også trigge overspising hos meg, noe jeg ikke sliter med så mye ellers. Det går imot det vi blir fortalt at å avstå fra godteri gjør at man bare får mer lyst på det. Det er ikke min erfaring, jo mer jeg spiser jo mer har jeg lyst å spise. 

Gleder meg til etegildet er over. Julefråtsing henger etter fra en tid hvor det var knappere ressurser. Vi trenger ikke overfore oss i desember lenger, men det er vel "tradisjon" 

Anonymkode: edb46...1ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

på fem minutter....skulle egentlig ha posen i julegave til noen, men klarte ikke holde meg. Hadde julelunsj på jobb idag, så spiste meg god og mett da og i tillegg middag for en time siden. Ble bare såååå godtesjuk. Er overvektig og burde ikke gjøre dette. Ble mobbet av kroppen min av mor mi hele oppveksten, hun lo av meg og kalte meg ting, samtidig som hun bakte søtbakst flere ganger i uka. Syns dette er flaut...tør ikke nevne det til legen. Men det er usunt, jeg ser det sjøl. Desember er så vanskelig for meg. Er det flere som har det sånn? syns det er godt å støtte hverandre. Trenger ingen moralprekener

Anonymkode: e61b1...fb7

På fem minutter? Da slo du min rekord, men den er ikke mange minutter bak.

Det er snart jul, ikke vær flau! Rakkern, vi må skeie ut nå og da for å overleve.

Anonymkode: 66cba...b61

• Liker 2
Skrevet

digga de mørke med gele i når de ble borte slutta kjøpe

Anonymkode: 21302...4fc

Skrevet
AprilLudgate skrev (9 minutter siden):

Det hadde de ikke trengt, for vi som ikke liker det er på grensen til hatfølelse.

Delfiakake er djevelens verk! Bananbitene i Twist - og alle likørbiter i konfektesker 🥵🥶

Hater bridge blanding, elsker Delfiakake og bananbitene i twist 🤤 

Anonymkode: 8992a...bde

Skrevet
AprilLudgate skrev (33 minutter siden):

Ikke sant! Ikke en gang pletter med tynn utvanna melkesjokolade tiltrakk seg the haters, og vi andre ble skuffa og, snakk om å rote det til. 

Forøvrig er jeg enig med deg, delfiakake er faktisk kanskje det verste jeg har vært utfor av sånt, vurderer å lyve på meg insulinresistent diabetes neste gang tilbudet om delfiakake er der. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke sant! Ikke en gang pletter med tynn utvanna melkesjokolade tiltrakk seg the haters, og vi andre ble skuffa og, snakk om å rote det til. 

Forøvrig er jeg enig med deg, delfiakake er faktisk kanskje det verste jeg har vært utfor av sånt, vurderer å lyve på meg insulinresistent diabetes neste gang tilbudet om delfiakake er der. 

😆😆😆😆 «Jeg er allergisk mot delfiafett». 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hater bridge blanding, elsker Delfiakake og bananbitene i twist 🤤 

Anonymkode: 8992a...bde

HVEM ER DU 😶‍🌫️😳😆

Skrevet
AprilLudgate skrev (43 minutter siden):

😆😆😆😆 «Jeg er allergisk mot delfiafett». 

Ja, de kan jo ikke bevise at det ikke går an 😂

Skrevet

Jaja! Gå videre i livet. Gjort er gjort, men synes du det greiene er godt? Hvor selger de det? Farmoren min elsket dem♥️

Anonymkode: 42659...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Isåfall ble pappan din mobba for vekten av mora si.

Anonymkode: 441e4...a93

Mye mulig. 

Vit i alle fall at du ikke er alene. Min far spiser en pose bridgeblanding opp på minutter. Flere ganger i året...

Prøv å gi deg selv litt slack. Spis vanlig nå.

Anonymkode: 43b94...040

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Skal du først spise noe som egentlig er nei-mat så håper jeg du klarte å kose deg med den. 

På fem minutter?

Anonymkode: d58fa...7e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 18.36):

Seriøst? Det er jo ikke godt engang. 

Anonymkode: 20296...cc3

Bridgeblanding er yndlingsgodteposen min!

Anonymkode: a49e3...77b

• Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (På 15.12.2025 den 18.59):

Hæ, finnes det noen som ikke liker det? I min familie er det full krig om bananbitene i alle generasjoner!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 18.16):

på fem minutter....skulle egentlig ha posen i julegave til noen, men klarte ikke holde meg. Hadde julelunsj på jobb idag, så spiste meg god og mett da og i tillegg middag for en time siden. Ble bare såååå godtesjuk. Er overvektig og burde ikke gjøre dette. Ble mobbet av kroppen min av mor mi hele oppveksten, hun lo av meg og kalte meg ting, samtidig som hun bakte søtbakst flere ganger i uka. Syns dette er flaut...tør ikke nevne det til legen. Men det er usunt, jeg ser det sjøl. Desember er så vanskelig for meg. Er det flere som har det sånn? syns det er godt å støtte hverandre. Trenger ingen moralprekener

Anonymkode: e61b1...fb7

Vær så modig at du får hjelp❤️

Anonymkode: aade6...992

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hæ, finnes det noen som ikke liker det? I min familie er det full krig om bananbitene i alle generasjoner!

Kokosen er livet.

Eller….var. Den føles ikke så god lengre 🥹

Skrevet
AprilLudgate skrev (Akkurat nå):

Kokosen er livet.

Eller….var. Den føles ikke så god lengre 🥹

Enig, føles litt som tørt spon med hint av kokos 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enig, føles litt som tørt spon med hint av kokos 

Ja 😆 Tar heller Bounty da asså. Eller hjemmelaget bounty 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...