Fighter83 Skrevet 15. desember 2025 #1 Skrevet 15. desember 2025 Lurer på hvor dere liker å shoppe på granka? Jeg kom veldig tilfeldig innom Yumbo centrum i Maspalomas området. Veeeldig pride vennlig vil jeg si. Skjønte ved å se på mannekengdukkene og alle pride flaggene at dette var et morsomt sted å titte rundt i. Inspirerte meg til å ville gå innom igjen når jeg er alene uten barna for å shoppe litt mesh topper og trange sexy shortser til kjæresten min🤗 Kjæresten min trenger litt mer gay inspirert tøy! Liker å se den deilige rumpa hans friste både meg og gjerne noen menn som vi kan ha det moro med i lag😉 Han dagdrømmer mye om slikt så hvorfor ikke👏 Så hvor liker dere å shoppe på denne øya?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #2 Skrevet 15. desember 2025 Fighter83 skrev (8 minutter siden): Lurer på hvor dere liker å shoppe på granka? Jeg kom veldig tilfeldig innom Yumbo centrum i Maspalomas området. Veeeldig pride vennlig vil jeg si. Skjønte ved å se på mannekengdukkene og alle pride flaggene at dette var et morsomt sted å titte rundt i. Inspirerte meg til å ville gå innom igjen når jeg er alene uten barna for å shoppe litt mesh topper og trange sexy shortser til kjæresten min🤗 Kjæresten min trenger litt mer gay inspirert tøy! Liker å se den deilige rumpa hans friste både meg og gjerne noen menn som vi kan ha det moro med i lag😉 Han dagdrømmer mye om slikt så hvorfor ikke👏 Så hvor liker dere å shoppe på denne øya? Du burde vel egentlig postet i seksualitetforumet...? Anonymkode: 4f12e...992 6
Fighter83 Skrevet 15. desember 2025 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du burde vel egentlig postet i seksualitetforumet...? Anonymkode: 4f12e...992 Nei, reiseliv er vel godt nok det. Ikke bare seksualitet som er gjeldende ang shopping på Granka akkurat.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #4 Skrevet 15. desember 2025 Skal man shoppe på GC så bør man gjøre det langt utenfor turistområdene, prisene er kunstig høye og det er veldig mange svindlere som driver butikker. Samme gjelder med afrikanske gateselgere og svindlere som driver på ulovlig, de legger ut varene sine på tepper slik at det er lett å pakke ned hvis politiet kommer. Risikoen for å ende opp med piratkopier er stor, husk at det også har blitt ulovlig å kjøpe piratkopier i Spania. Blir man stoppet av Guardia Civil så vanker det høye bøter selv om man er turist. Anonymkode: 80f53...051 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #5 Skrevet 15. desember 2025 Jeg shopper i La Palmas og Vecindario, bra utvalg og ordentlige butikker. Anonymkode: 7a89c...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #6 Skrevet 17. desember 2025 Dra til Las Terrazas eller El Mirador kjøpesenter. Anonymkode: d7f33...b24 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #7 Skrevet 30. desember 2025 El mirador og Alisios er mine favoritter 😊 Anonymkode: 4f322...f51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå