AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Har skjønt mange bruker FB og Tise. Men jeg er privat og vil ikke at varene jeg selger kommer opp om noen googler navnet mitt. Derfor har jeg likt Finn. Kan man holde en lav profil på Tise? Grunn. En guffen eks. Anonymkode: cac1c...832
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Det skjer vel ikke på Finn? Jeg har en brukernavn som ikke har noe med mitt vanlige navn å gjøre. Tise bruker jeg ikke lengre pga manglende respons. På Finn selges samme vare på kort tid. Tise var bra før, men tror bruken har gått ned kanskje. Anonymkode: 674fc...5ef 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Hvorfor vil du gi opp Finn? Anonymkode: 46132...2c1 1
Snok1 Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil du gi opp Finn? Anonymkode: 46132...2c1 Det lurer jeg også på. Finn er suverent i min erfaring. Ble kvitt en brukt seng senest i går. Hus, bil, båt, motorsykkel, hi-fi, verktøy, møbler, musikkinstrumenter, mye av dette er anskaffet og avhendet via finn. Har hatt problemer med én selger, og har sikkert hatt flere hundre transaksjoner. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil du gi opp Finn? Anonymkode: 46132...2c1 Får ikke solgt lenger. Selger aldri skrot. Fine ting. Anonymkode: cac1c...832
HMK Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får ikke solgt lenger. Selger aldri skrot. Fine ting. Anonymkode: cac1c...832 Da priser du varene for høyt. 4 7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Får ikke solgt lenger. Selger aldri skrot. Fine ting. Anonymkode: cac1c...832 Da tror jeg du må prise litt lavere eller jobbe litt med annonser og bilder. Jeg har fått solgt masse nå i høst, men jeg har passet på å ikke legge meg for høyt. Før jeg legger ut noe, pleier jeg å sjekke hva andre har lagt ut tilsvarende for. I nesten alle tilfeller tenker jeg at det ofte er altfor høyt og legger ut mine ting litt lavere, og jeg får det ofte bekreftet når jeg får solgt ting ganske fort, mens mye av de andres varer ligger fortsatt ute, flere måneder senere. Anonymkode: 46132...2c1 6 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Finn for alle penga her. Selger for 50000 i året, har aldri hatt noe styr med det. Og alt blir solgt. Anonymkode: 177c9...7f6 4 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Får ikke solgt lenger. Selger aldri skrot. Fine ting. Anonymkode: cac1c...832 Folk er nok ikke mer betalingsvillige på Tise eller FB... Finn er den best plattformen etter min erfaring. Anonymkode: 9a593...76d 1 1
LeneXCII Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får ikke solgt lenger. Selger aldri skrot. Fine ting. Anonymkode: cac1c...832 Det er jo ikke noe problem å klare å ikke få solgt, det er bare å prise deg for høyt. Det er trolig der problemet ditt er. Generelt vil jeg si at jeg reagerer på hvor mye mange tror de skal få for brukte ting… Ofte kan jeg prute 40-50%.. Endret 4 timer siden av LeneXCII Omskrevet samt rettet skrivefeil 1 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden HMK skrev (1 time siden): Da priser du varene for høyt. Absolutt ikke. Anonymkode: cac1c...832
LeneXCII Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Absolutt ikke. Anonymkode: cac1c...832 Jo, du gjør det hvis du ikke får solgt. Det er ikke du som bestemmer om du har korrekt pris, det er det markedet som gjør 5 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Jeg har og gitt opp Finn. Prøvd å selge mye men veldig lite respons. Har til og med prøvd å gi bort de samme tingene. Ingen respons på det heller. En gang en nesten ny fin sofa. Måtte kaste den på dynga. Anonymkode: 1571b...cca
HMK Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Absolutt ikke. Anonymkode: cac1c...832 Du har kanskje ikke forstått hvordan det fungerer med tilbud og etterspørsel? 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Jeg synes også det er mindre aktivitet på finn Færre nye annonser til søkeordene jeg følger med på, og mye de samme annonsene som går igjen og igjen. Lurer på om det er bare fordi interessene mine ikke er superbrede, eller om det er færre som gidder å lage annonser nå. Anonymkode: a2735...b68
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Jeg har forsøkt å selge en del bøker gjennom Finn.no Men det aller meste blir aldri solgt, og jeg ender som regel bare opp med å donere til den lokale gjenbruksbutikken... Anonymkode: c2565...da0
HMK Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Jeg blir overrasket over hva selgere ber om på brukte ting. Omtrent halv pris på feks automatisk kaffemaskin bruk i et par år. Kunne aldri falt meg inn. 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Har vært på Finn since ever . Jeg synes ting går mere trått. Ikke minst ifht å skille klinten ifra hveten. Både med kjøp og salg. Til og med " gi bort" . Og jeg gir ikke bort ræl 🙂,- men tilsvarende det jeg ser andre selger for hundrelapper. Har mest gledelige erfaringer ,men også noen skuffelser. Da jeg la ut enkle smykker utenom Finn, som Marketplace på Facebook, ble jeg bombadert av suspekte henvendelser. Gjør ikke det igjen. 🥴🤣 Anonymkode: 3bf82...8df
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har forsøkt å selge en del bøker gjennom Finn.no Men det aller meste blir aldri solgt, og jeg ender som regel bare opp med å donere til den lokale gjenbruksbutikken... Anonymkode: c2565...da0 Alminnelige bøker er ikke lettsolgte. Gjenbruksbutikken her vil ikke ha det, for de får nesten ikke solgt det Anonymkode: 78652...f12 1
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #20 Skrevet 33 minutter siden Jeg bruker både FINN og Tise. Mest første nevnte. Men på begge sidene bruker jeg kun fornavnet mitt. På FINN bruker jeg bare «XXX» (første forbokstav i fornavnet mitt, og to av de første bokstavene i etternavnet mitt. Eller fornavnet mitt slutter med samme bokstav som etternavnet mitt starter, så ja). Jeg søker ofte opp navnet mitt på Google, og det har ikke dukket opp noe verken fra FINN eller Tise. Anonymkode: 961c9...8c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå