Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle leseglade 🥰

Jeg har kommet i et skikkelig lesehumør igjen. Veldig deilig i og med at det er lenge siden sist, men jeg leser fort og leser ut bøkene mine på et par dager 😅 Eelsker spicy romance bøker akkurat nå, og ønsker tips til flere!

Lest: 
- Twisted Love
- Done & Dusted

TBR: 
- Twisted Games
- Twisted Lies
- Twisted Hate
- Resten av Rebel Blue Ranch serien
- Lights Out 
- Deep End 

Jeg vil gjerne ha tips til litt flere bøker så jeg kan ha de "på lur" og bestille de når jeg etter hvert blir ferdig med de jeg har på TBR-lista. Når jeg jobber kveld har jeg mindre og gjøre og leser gjerne i 3-4 timer + at jeg leser når jeg er hjemme, så en bok varer ikke mer enn 1-2 dager 🤠 

Anonymkode: 35352...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiktok har mange booktok folk som fokuserer på 🌶🌶🌶 bøker. Hvis dette er sjangeren du liker ville jeg faktisk vurdert tiktok. 

Innenfor romantasy sjangeren er det også mye 🌶🌶🌶 bøker. En innenfor denne sjangeren som har trendet er Morning Glory Milking Farm som vistnok har fått spice level 🌶🌶🌶🌶🌶.  Jeg har ikke lest den. 

Hvis vi dropper 🌶 fokuset så synes jeg The Hating Game av Sally Thorne var en lett underholdene romanse. 

Anonymkode: aa407...37d

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hvis du vil ha veldig heftig - The ritual, The sinner og The Saint  ♥️

sikkert litt for drøy for mange, men likte de veldig godt

Endret av Inochan
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Det meste av Meghan Quinn, både romantisk og morsomt. Vanskelig å legge fra seg 😅

Sadie Kincaid skriver også veldig bra, har også et par serier med 'why choose' som 'trope' (reverse harem)

Melody Joan - broken souls triology, nydelig og hot (mørk) romantasy

Ivy Asher - Hellgate Guardians, deilig, mørk romantasy (og reverse harem)

Raven Kennedy, romantasy, reverse harem

Anonymkode: b5a95...0cb

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...