AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #1 Skrevet 15. desember 2025 Hei alle leseglade 🥰 Jeg har kommet i et skikkelig lesehumør igjen. Veldig deilig i og med at det er lenge siden sist, men jeg leser fort og leser ut bøkene mine på et par dager 😅 Eelsker spicy romance bøker akkurat nå, og ønsker tips til flere! Lest: - Twisted Love - Done & Dusted TBR: - Twisted Games - Twisted Lies - Twisted Hate - Resten av Rebel Blue Ranch serien - Lights Out - Deep End Jeg vil gjerne ha tips til litt flere bøker så jeg kan ha de "på lur" og bestille de når jeg etter hvert blir ferdig med de jeg har på TBR-lista. Når jeg jobber kveld har jeg mindre og gjøre og leser gjerne i 3-4 timer + at jeg leser når jeg er hjemme, så en bok varer ikke mer enn 1-2 dager 🤠 Anonymkode: 35352...d4a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #2 Skrevet 15. desember 2025 Tiktok har mange booktok folk som fokuserer på 🌶🌶🌶 bøker. Hvis dette er sjangeren du liker ville jeg faktisk vurdert tiktok. Innenfor romantasy sjangeren er det også mye 🌶🌶🌶 bøker. En innenfor denne sjangeren som har trendet er Morning Glory Milking Farm som vistnok har fått spice level 🌶🌶🌶🌶🌶. Jeg har ikke lest den. Hvis vi dropper 🌶 fokuset så synes jeg The Hating Game av Sally Thorne var en lett underholdene romanse. Anonymkode: aa407...37d
Inochan Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars (endret) Hvis du vil ha veldig heftig - The ritual, The sinner og The Saint ♥️ sikkert litt for drøy for mange, men likte de veldig godt Endret 9. mars av Inochan Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Det meste av Meghan Quinn, både romantisk og morsomt. Vanskelig å legge fra seg 😅 Sadie Kincaid skriver også veldig bra, har også et par serier med 'why choose' som 'trope' (reverse harem) Melody Joan - broken souls triology, nydelig og hot (mørk) romantasy Ivy Asher - Hellgate Guardians, deilig, mørk romantasy (og reverse harem) Raven Kennedy, romantasy, reverse harem Anonymkode: b5a95...0cb
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Denne! Riktignok ikke fiksjon. https://www.amazon.com/Butcher-Baker-Candlestick-Maker-Adventures/dp/0352347635
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå