Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg tenker å begynne å studere igjen. Gjennom internett denne gangen. I den forbinnelse lurte jeg på om noen av dere har vært borti TISIP? Er ganske skeptisk pga tidligere erfaringer med privatskoler. Så hadde vært veldig fint om å høre noe fra deg hvis du har erfaring. Jeg tenker å ta markedsførings fag
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Jeg har studert informatikk og har hatt enkelte lærebøker fra Tisip. Syntes de var seriøse (men tok ikke nettstudium). Mitt inntrykk er at Tisip er av de bedre og mer seriøse i markedet.
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 TISIP er et meget seriøst firma som har drevet på i 20 år, de er en stiftelse ved Høgskolen i Sør-Trøndelag, og det er høgskolefag de selger. Lærerne er de samme som de som går fysisk på skolen har. Fagene kan jo og gi studiepoeng, og det er ikke dumt. Har selv tatt fag der for 5 år siden og syntes det fungerte kjempebra, selvfølgelig litt pes å måtte motivere seg selv da:)
abelille Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Har ikke brukt TISIP selv (enda), men har inntrykk av at de er seriøse, særlig siden de har Høgskolen i Sør-Trøndelag i ryggen. De er faktisk så seriøse at jeg har planer om å kanskje ta et kurs der til høsten (it).
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 En kamerat av samboeren min og meg jobber der/på høyskolen. Veldig flink og seriøs kar. Utover det vet jeg ikke så mye om undervisningsopplegget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå