AnonymBruker Skrevet 17. januar #41 Skrevet 17. januar Bamseklemmer skrev (På 16.12.2025 den 4.43): Jeg har ei god forklaring på dette👍 Squirt og urin kommer fra nyrene, og inneholder ca 95+% sterilt vann.. de resterende % er andre stoffer som gjør urinen gulere og mere luktbar. Likevel: En liten slurk er ufarlig.. selv den inneholder små mengder nyttige bakterier og nedbrytningstoffer. Urinblæra fylles med urin etter normale tilstander. Squirten produseres i ei rekordfart, fordi skenes kjertler påvirker nyrene til å fylle opp urinblæra. Urin som ligger en stund i blæra blir gulere over tid.. Altså, det er tiden som gir den karrakteristiske fargen og lukten til urinen.. Tissebleier som et eks.: De lukter litt amoniakk, fordi urin i kontakt med luft gir den urinlukta. De fleste som har barn, har nok merket seg dette😄 Squirten derimot, ligger ikke i urinblæra lenge nok.. Modningstiden blir for knapp, derfor er squirten blank og luktefri.. Men hvis ikke kvinnen tisser før hun squirten, vil squirten blandes med "gammel" urin. Squirten vil da bli litt gulere og lukte litt mere.. Og squirt som er produsert, men ikke blir squirtet ut.. ender opp som urin etter en stund. Tissetrengt etter sex? Det kan være uforløst squirt, fordi kjertlene ikke er utviklet nok til at squirtingen skjer. Selve sprutingen er styrt av de samme musklene som ligger rundt urinrøret. Når squirtingen skjer.. bli disse musklene lammet og åpner opp for blæra. Var dette logisk og grei forklaring?🫡 Her er det noe grunnleggende feil med din forståelse av fysiologi. For dette henger ikke på greip. Anonymkode: 9b0bf...acd 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #43 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 2.48): Dette er skrevet av en mann Anonymkode: 36fe0...95a Ja, og du er fra mars! Anonymkode: e6365...317
AnonymBruker Skrevet 17. januar #44 Skrevet 17. januar Jeg liker det egentlig ikke noe særlig, følelsen av å også tisse på seg er veldig forstyrrende midt oppi orgasmen. Anonymkode: 9b411...bf9
AnonymBruker Skrevet 19. januar #45 Skrevet 19. januar De som sier det er som å tisse er ikke de som opplever squirting selv. Det er like relevante svar som "det er tiss". Anonymkode: fa6e4...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #46 Skrevet 21. januar Liker det ikk. Kjennes ut som jeg tisser på meg🙈 Anonymkode: f731a...92c
AnonymBruker Skrevet 21. januar #47 Skrevet 21. januar Mann her. Var på selveste nyttårsaften for noen år siden første gangen jeg fikk det til å gjøre det på henne. Hun sier hun får mye kraftigere orgasmer slik. Men ikke så ofte vi gjør det, blir jo mye væske av sånt. Anonymkode: c08b0...c0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå