AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #21 Skrevet 16. desember 2025 Ved store mengder, alltid mest urin. Ved små mengder, mest fra disse kjertlene. Dette er omtrent det eneste det er forsket på om dette. Noen menn liker wetsex. Sikkert litt overlapp mht hvorfor disse liker dette, og de kvinnene som liker å squirte. Prøv å tisse i dusjen og se om det er noen likhetstrekk. Kanskje noen får en aha-opplevelse da. Personlig elsker jeg at kvinner får orgasme. Om det kommer ørlite ekstra væske da, spiller ingen rolle. Men de som skvetter i hytt og gevær blir ONS for meg. Anonymkode: ad176...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #22 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel. Uten nytelse? Leser mange som skriver "gir meg ingen ting" men det må da være flere enn meg som får ut-av-kroppen nytelse av nettopp dette. Det spruter fordi det skjer noe mer, og det er helt fantastisk. Kan ikke forklares. Prøvd å kalle det orgasme-aktig bare over hele kroppen. Men det forklarer egentlig dårlig. Jeg får ekstremt mye ut av det! Blitt rutine for oss å gjøre dette fordi jeg elsker det. Anonymkode: fa6e4...ba4 Det jeg kan si at det evt gir meg, er en form for forløsning, fordi det bygger seg opp et «press» i forkant. Kan best sammenligne det med å bæsje når man må bæsje eller tisse når man må tisse. Men det gir ikke noen seksuell nytelse i seg selv. Jeg vet at noen forbinder det med nytelse også fordi de opplever å squirte i nær tilknytning til orgasme når klitoris stimuleres samtidig. Jeg også squirtet som oftest rett før/under eller rett etter en orgasme. Da fordi klitoris stimuleres samtidig. Samtidig kan jeg squirte like lett helt uten stimuli av klitoris men kun litt intens stimuli på «riktig område». Da er det null følelser og nytelse involvert og kun forløsning fra det presset. Så for min del så har squirtingen null forbindelse med orgasme isolert sett, men som sagt så har det jo oftest skjedd mens klitoris stimuleres samtidig. Etter at fascinasjonen for dette hos min mann gikk over, så har jeg ikke squirtet. Da det ikke har noen seksuell funksjon for meg, så er det kun upraktisk. Anonymkode: 40e67...89e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #23 Skrevet 16. desember 2025 Grisete. Anonymkode: dd1d9...70c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #24 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 2.04): Var nylig med en mann som på sekunder fikk meg til å sprute squirt som en fontene, to ganger bare ved å fingre. Fikk helt sjokk, har aldri squirtet sånn før. Hele sengen ble gjennomvåt, det kom mye. Dette var ikke urin, ikke noe lukt og en annen konsistens. Merket at han ble sykt tent av det og han virket ekstremt erfaren. Samtidig gjorde det han enda keenere. Hvor vanlig er denne type squirt der det spruter nærmest i taket og det kommer mye? Anonymkode: d296b...910 Syns du selv det var veldig deilig? Anonymkode: ca310...a63
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #25 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg kan si at det evt gir meg, er en form for forløsning, fordi det bygger seg opp et «press» i forkant. Kan best sammenligne det med å bæsje når man må bæsje eller tisse når man må tisse. Men det gir ikke noen seksuell nytelse i seg selv. Jeg vet at noen forbinder det med nytelse også fordi de opplever å squirte i nær tilknytning til orgasme når klitoris stimuleres samtidig. Jeg også squirtet som oftest rett før/under eller rett etter en orgasme. Da fordi klitoris stimuleres samtidig. Samtidig kan jeg squirte like lett helt uten stimuli av klitoris men kun litt intens stimuli på «riktig område». Da er det null følelser og nytelse involvert og kun forløsning fra det presset. Så for min del så har squirtingen null forbindelse med orgasme isolert sett, men som sagt så har det jo oftest skjedd mens klitoris stimuleres samtidig. Etter at fascinasjonen for dette hos min mann gikk over, så har jeg ikke squirtet. Da det ikke har noen seksuell funksjon for meg, så er det kun upraktisk. Anonymkode: 40e67...89e Nei for meg er det definitivt svært givende. Ikke noe bæsj/tiss-følelse. Det er som en fullkroppsorgasme. Sliter med klitorisorgasme så det er fantastisk for meg med et alternativ. Begge deler på likt er som å dø fullstendig en stund, på en veldig bra måte. Anonymkode: fa6e4...ba4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #26 Skrevet 16. desember 2025 Kjenner ingen nytelse av det, det bare skjer og det er ekstremt irriterende at det blir så ekstremt vått. Vile mye heller kommet lett og fått en vanlig orgasme av noe istedet for at en spesiell vinkel bare utløser en foss jeg har 0 kontroll over Anonymkode: 18334...2ee 1
Tennplugg Skrevet 16. desember 2025 #27 Skrevet 16. desember 2025 (endret) Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Det som er litt problematisk med squirtingen, er at det ikke fungerer som en av/på bryter. Når en kvinne først har utviklet kjertlene til å squirte, squirter hun nesten hver bidige gang. Det tar måneder og for enkelte år, før de slutter å squirte igjen. ... Dette er jo, med all respekt, bare tull og tøys, fra ende til annen. Påstått fysiologisk vrøvl. For meg er squrting veldig avhengig av form, stilling, lyst og ikke minst tilfeldigheter. Det kan ikke ikke planlegges og som oftest skjer det med omtrent ingen forvarsel i det hele tatt. Det kjennes om et slags press i brøkdelen av sekund før det blir en (ganske kraftig) følelse av "relief/release" (i mangel av bedre norsk ord i farta). I tillegg hender at det kommer støtvis, da av "seg selv", altså at han ikke stimulerer med noe (fingre eller pikk). Orgasme er det så til de grader men det kan kjennes ut som selve orgasmen kommer umiddelbart etter at selve spruten setter i gang men det er litt vanskelig å være presis her for situasjonen er som regel forbundet med endorfiner, lykke, begjær og kåthet så jeg er ikke spesielt analytisk da😂Men ja, de gangene det liksom "aldri stopper" så er det en kombinasjon av flauhet og litt stress. Det blir tross alt mye søl og litt pes med tanke på (som regel ubegrunnet frykt for) eventuell lukt. Det hender saftene preges av hva som er spist/drukket i forkant. Heldigvis er partner(e) udelt begeistret for denne "egenskapen". 😉 Endret 16. desember 2025 av Tennplugg 4 1
Bamseklemmer Skrevet 17. desember 2025 #28 Skrevet 17. desember 2025 Tennplugg skrev (11 timer siden): Dette er jo, med all respekt, bare tull og tøys, fra ende til annen. Påstått fysiologisk vrøvl. Jeg skriver jo ikke tull og tøys fra ende til annen.. Leser du ikke seksualitet?🫡 Enkelte kvinner IRL og på nettet, synes sprutorgasmer er både pinlig og plagsomt. Og de sliter med å få den funskjonen til å stoppe, for de ville heller ha vært foruten den squirtingen.. Men vi kan se på hvorfor kvinner begynner squirte? Det kommer som en den naturligste ting i verden.. det kommer av masse stimuli som utvikler disse Skenes kjertlene. Klask mot fitta.. banking av penis mot fitta.. vibrasjoner og sjokkbølger som treffer kjertlene.. Massering av G-punktet... Så intens bruk av squirt-metoder, gjør at de fleste begynner å squirte.. Så for enkelte ble onareringen en bjørnetjeneste, som gikk over til kliss.. De angrer på at de ikke skjønte dette, og varierte ofte nok.. Men sliter å komme på et normalt nivå, uten sprut🫡 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #29 Skrevet 17. desember 2025 Bamseklemmer skrev (59 minutter siden): Jeg skriver jo ikke tull og tøys fra ende til annen.. Leser du ikke seksualitet?🫡 Enkelte kvinner IRL og på nettet, synes sprutorgasmer er både pinlig og plagsomt. Og de sliter med å få den funskjonen til å stoppe, for de ville heller ha vært foruten den squirtingen.. Men vi kan se på hvorfor kvinner begynner squirte? Det kommer som en den naturligste ting i verden.. det kommer av masse stimuli som utvikler disse Skenes kjertlene. Klask mot fitta.. banking av penis mot fitta.. vibrasjoner og sjokkbølger som treffer kjertlene.. Massering av G-punktet... Så intens bruk av squirt-metoder, gjør at de fleste begynner å squirte.. Så for enkelte ble onareringen en bjørnetjeneste, som gikk over til kliss.. De angrer på at de ikke skjønte dette, og varierte ofte nok.. Men sliter å komme på et normalt nivå, uten sprut🫡 Fortsatt er det bare tull og vås du kommer med. Takk og for en kvinne som kjenner sin egen kropp, bedre enn deg, hvordan det kjennes og føles. Anonymkode: 19a00...a5f 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #30 Skrevet 17. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 16.12.2025 den 7.55): Vel. Uten nytelse? Leser mange som skriver "gir meg ingen ting" men det må da være flere enn meg som får ut-av-kroppen nytelse av nettopp dette. Det spruter fordi det skjer noe mer, og det er helt fantastisk. Kan ikke forklares. Prøvd å kalle det orgasme-aktig bare over hele kroppen. Men det forklarer egentlig dårlig. Jeg får ekstremt mye ut av det! Blitt rutine for oss å gjøre dette fordi jeg elsker det. Anonymkode: fa6e4...ba4 Jeg får det slik dersom jegb både mentalt og kroppslig er skikkelig tent. Jeg kan squirte uten å komme, og jeg kan komme uten å squirte. Kombinasjonen av de to er himmelsk, men teknikken må ikke begynnes på for tidlig - da får jeg kun følelsen av press, og ubehag. Jeg tror det ofte er problemet, at mange menn begynner på teknikken for tidlig i forhold til hvor tent kvinnen hae rukket å bli, og da føles det fullstendig annerledes. Anonymkode: 3991d...87d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #31 Skrevet 17. desember 2025 Bamseklemmer skrev (På 16.12.2025 den 4.43): Jeg har ei god forklaring på dette👍 Squirt og urin kommer fra nyrene, og inneholder ca 95+% sterilt vann.. de resterende % er andre stoffer som gjør urinen gulere og mere luktbar. Likevel: En liten slurk er ufarlig.. selv den inneholder små mengder nyttige bakterier og nedbrytningstoffer. Urinblæra fylles med urin etter normale tilstander. Squirten produseres i ei rekordfart, fordi skenes kjertler påvirker nyrene til å fylle opp urinblæra. Urin som ligger en stund i blæra blir gulere over tid.. Altså, det er tiden som gir den karrakteristiske fargen og lukten til urinen.. Tissebleier som et eks.: De lukter litt amoniakk, fordi urin i kontakt med luft gir den urinlukta. De fleste som har barn, har nok merket seg dette😄 Squirten derimot, ligger ikke i urinblæra lenge nok.. Modningstiden blir for knapp, derfor er squirten blank og luktefri.. Men hvis ikke kvinnen tisser før hun squirten, vil squirten blandes med "gammel" urin. Squirten vil da bli litt gulere og lukte litt mere.. Og squirt som er produsert, men ikke blir squirtet ut.. ender opp som urin etter en stund. Tissetrengt etter sex? Det kan være uforløst squirt, fordi kjertlene ikke er utviklet nok til at squirtingen skjer. Selve sprutingen er styrt av de samme musklene som ligger rundt urinrøret. Når squirtingen skjer.. bli disse musklene lammet og åpner opp for blæra. Var dette logisk og grei forklaring?🫡 Synd du ikke er forsker. Anonymkode: 6ee9e...cc5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #32 Skrevet 25. desember 2025 Opplever det noen ganger når samboeren får orgasme først med tunge eller fingre på klitoris og vi går rett over på penetrering med små raske bevegelser i området rundt g-punktet. Utrolig tilfredstillende for begge når det skjer Anonymkode: 3ce3c...71b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #33 Skrevet 5. januar Kvinnelig sprut er etter min erfaring noe ikke er like vanlig som menn som spruter. Jeg har "samme" teknikk for de kvinnene jeg har hatt og de har alle vært personer med relasjoner slik at det ikke er noen tilfelding partner. De begge liker "måten" det gjøres på og hun ene som har kommet og gjør det 8 av 10 ganger slik at sengen blir godt fuktig 🙂 Hun andre blir fuktig og kommer kraftig hun også, blir søkkende våt, men spruter ikke på samme måte. De andre har jeg ikke vært så lenge med over tid, men de har kommet kraftig men ikke spruter. De spruter ikke ved penetrasjon, men kommer da 🙂 Mann Anonymkode: deae0...e6a
Vesterhavet Skrevet 5. januar #34 Skrevet 5. januar Det høres fantastisk ut! Mannen min får meg til å sprute, men aldri i fontene🤣 Det er riktignok drømmen hans, og han blir veldig, veldig tent når jeg spruter. Jeg liker også følelsen godt, og blir også veldig tent av at mannen blir så tent.
Vesterhavet Skrevet 5. januar #35 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 17.12.2025 den 8.39): Jeg får det slik dersom jegb både mentalt og kroppslig er skikkelig tent. Jeg kan squirte uten å komme, og jeg kan komme uten å squirte. Kombinasjonen av de to er himmelsk, men teknikken må ikke begynnes på for tidlig - da får jeg kun følelsen av press, og ubehag. Jeg tror det ofte er problemet, at mange menn begynner på teknikken for tidlig i forhold til hvor tent kvinnen hae rukket å bli, og da føles det fullstendig annerledes. Anonymkode: 3991d...87d Det du sier der! Det må ikke skje for tidlig, da blir det bare pressfølelse, og det stenger for orgasmene.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #36 Skrevet 6. januar Mottar gjerne og ofte fontener fra kjæresten, men så liker jeg wet også. Anonymkode: fd12a...c37
AnonymBruker Skrevet 6. januar #37 Skrevet 6. januar Mannen min knekte koden på hvordan han kan få meg til å squirte. Jeg syns det er deilig, det er veldig intenst og både han og jeg blir ekstra kåte av det - men for meg skjer det ikke i sammenheng med orgasme. Og så blir det veldig vått i senga, så jeg syns det er styrete å gjøre det for ofte. Det er deilig som en variasjon i blant, men skulle ønske jeg kom av det også. Anonymkode: 72510...800
AnonymBruker Skrevet 7. januar #38 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 7.26): Jeg opplever det ikke som beskrevet i tråden her. Det spruter ikke «som en fontene» og det er på ingen måte noen intens følelse i det hele tatt. Først er det bare som et press, så en veldig følelse av å måtte tisse. Sikkert på grunn av det harde presset mot blæra når stimuleringen blir såpass hard opp mot det området. Når jeg så squirter, så blir det bare veldig vått. Det er ikke en orgasme under hele tatt. Det er null problem å squirte helt uten noen slags orgasme, men som oftest har jeg squirtet rett før, under eller rett etter en orgasme. Eneste som trengs er intens nok stimulering på «riktig» området et par cm inn og opp. Det var min kjæreste som på død og liv ville «få til» at jeg squirtet. Han hadde noen tanker om at det liksom skulle være den ultimate orgasmen. Når han skjønte at det ikke hadde noe med orgasme eller nytelse å gjøre for min del, så mistet det hele magien for han sin del 💁🏼♀️ Anonymkode: 40e67...89e Ja som jeg skulle sagt det selv. Ingenting med orgasme å gjøre. Det skjer når man overstimulert. Ingen orgasme. Men kanskje litt pirrende for mannen når det skjer. Anonymkode: d9936...b1c
Abraham Skrevet 8. januar #39 Skrevet 8. januar Hos oss er det ikke sprut, men skikkelig flom 3-6 sekunder før orgasmen kommer. Siden det er i opptakten til en orgasme så er det veldig pirrende for meg som mann også. Det skjer alltid ved vanlig samleie, vi bruker ikke langfinger eller annet for å få det til som en greie i seg selv. Og vi hiver gjerne et håndkle under så vi ikke bruker hyrdestunden til å gruble over klesvask og husarbeid osv mens vi holder på.
AnonymBruker Skrevet 17. januar #40 Skrevet 17. januar Som mann tenner jeg på dette, de fleste kvinner kan squirte med rett man bak fingrene. Det er min erfaring. Anonymkode: ec593...c00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå