Snuppiluppi84 Skrevet i går, 20:08 #1 Skrevet i går, 20:08 Har tenkt å kjøpe en julegave til de ansatte på sykehjemmet til foreldrene mine. En felles gave. Hva tror dere vil bli satt mest pris på? En blomst eller noe snop? 2
AnonymBruker Skrevet i går, 20:31 #2 Skrevet i går, 20:31 Å, så snilt av deg! Jeg kan bare snakke på vegne av avdelingen jeg jobber på, og vi setter iallefall veldig stor pris på å få snop av alle slag ❤️ Anonymkode: bb02d...63d 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:35 #4 Skrevet i går, 20:35 Frukt, bær, mini gulrøtter, kjeks, snop. Alt du kan grabbe i farta på vaktrommet når det ikke er tid til å spise er gull. Anonymkode: 898e5...c6a 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 20:38 #5 Skrevet i går, 20:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Frukt, bær, mini gulrøtter, kjeks, snop. Alt du kan grabbe i farta på vaktrommet når det ikke er tid til å spise er gull. Anonymkode: 898e5...c6a Enig med dette, og spesielt ting som er inviduelt pakket, for eksempel disse små pakkene med nøtter til ti kroner som både Rema og Kiwi har. Små sjokolader som Kinder Maxi. Twist er ikke så moro hehe. Anonymkode: f827c...079 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:41 #6 Skrevet i går, 20:41 Sjokolade er gull ♥️ Anonymkode: a1d6f...f8a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Så snilt! Jeg jobber på sykehus, og vi setter stor pris på et kort, sjokolade, konfekt, men syntes også at minigulerøtter var et godt forslag😊 Anonymkode: 71c33...f3c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden En kurv med nøtteblanding, konfekt/godteri, kjeks, klemmentiner, mini gulrøtter, blåbær. Og kanskje et par store julebrus. Hos oss bestiller noen pizza en dag før jul. Men det koster jo selvsagt, og er ikke noe vi forventer, men selvsagt hyggelig. Anonymkode: 0d1e8...0e6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): En kurv med nøtteblanding, konfekt/godteri, kjeks, klemmentiner, mini gulrøtter, blåbær. Og kanskje et par store julebrus. Hos oss bestiller noen pizza en dag før jul. Men det koster jo selvsagt, og er ikke noe vi forventer, men selvsagt hyggelig. Anonymkode: 0d1e8...0e6 Kunne man for eksempel gitt et gavekort på Peppes eller noe sånt? Eller er det lov å gi penger, øremerket julebord eller noe sånt? De fleste jeg kjenner i helsevesenet må betale alt sånt selv. Anonymkode: f827c...079
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå