Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Jada....flere ganger....kjempefin gresk øy! Det er en fin strand og inne ved Skiathos By, men på sørspissen av øya, en snau halvtimes busstur fra byen, ligger den stranda som er kåret til Hellas' fineste, nemlig Koukanaris-stranden. Regner med at du kommer til å bo i byen? Om kvelden kan man spise på en av de uttalige restaurantene nede i den idylliske havnen. Besøk også den lille "halvøya" ved havnen. Lei bil, og kjør innover øya, i bratt terreng og på smale veier, det er en opplevelse! Flott utsikt! Litt bortgjemt kan du besøke gamle klostre som er i full "drift", og du kan besøke den gamle borgen "Castro" nord på øya. Skiathos anbefales. Hvis du skal reise to uker, så anbefaler jeg en uke på naboøya Skopelos, og en uke på Skiathos. To ganske forskjellige øyer, forskjellig kultur...Skopelos er en stille øy med små bortgjemte viker og rolig kveldsliv, Skiathos har mer "trøkk" om kvelden...
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Takk for svar Tenker å bo i byen, vi ønsker en ferie med "liv" dvs. bra uteliv. Men også gode bademuligheter, med fiiine strender. Vurderte 1 uke på hver plass, men syntes skopelos virket veldig stille og rolig. Ikke det at vi bare skal feste da..
Gjest Maddy Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Skopelos er ganske rolig da, vi var der Juni 2000 og det var jo før sesongen virkelig hadde startet. Vi hadde det helt topp - ei flott Gresk øy og ikke minst turen i båt rundt var jo helt super da. Kan anbefale Skopelos også i en uke. Er jo bare 50 min me en Flying Dolphin båt. Forlova meg på Skopelos da
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Vi var på Skiathos sommeren 2001, og det er den kjipeste ferien jeg noensinne har hatt! Standarden på "hotellet" var grumt, stedet ikke noe særlig pent og maten var heller ikke akkurat så mye å skryte av... Anbefaler INGEN å reise dit!!!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Jeg anbefaler virkelig å dra til Skiathos:) Gjest over her må ha vært ekstremt uheldig, for jeg har ikke hørt om noen som ikke har hatt en fin ferie der. Vi har vært der flere år, og kjenner mange andre som også drar år etter år. Fantastiske strender, masse bra mat og restauranter, og et veldig bra uteliv for de som ønsker det. Anbefaler virkelig å dra til denne øya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå