Gå til innhold

Spisestue. Teppe eler ikke teppe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke små barn lenger som griser med mat.

Er det fint eller no no?

Anonymkode: 948a2...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint med teppe under spisestuen! 

Anonymkode: e318a...f8e

• Liker 2
Skrevet

Absolutt teppe! Gir et lunt og koselig inntrykk. Vi hadde teppe i mange år, selv med barn. Gikk helt fint. Nå prøver vi en periode uten, etter mannens innbitte ønske. Han mener det er enklere å vaske gulv når det ikke ligger et eneste teppe der. Har enda ikke sett ham vaske gulvet. Jeg tror han forestilte seg at det ville være lettere å vaske. 😉

Anonymkode: 19c64...911

• Liker 3
Skrevet

Teppe! Det ser så mye finere ut. Men først og fremst er det så mye mer behagelig for føttene - det er jo et sted man ofte sitter lenge med beina rett på bakken. 

Anonymkode: 3e7dd...8a7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er team ikke-teppe. Jeg synes det er upraktisk å flytte stolen på et teppe, henger alltid litt igjen når den skal inn og ut. 

Anonymkode: 33cac...aaf

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns teppe ofte er noe herk når man skal dra stoler inntil spisebordet.

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke teppe under spisebordet nå, men skal ha. Har alltid hatt det, men har gjort om litt i stua så skal kjøpe nytt teppe. 

Skrevet

Jeg stemmer for teppe! Finns kjempefine ulltepper som er lett å holde rene. Fant denne guiden som jeg brukte for å bestemme størrelsen på teppet i forhold til bord og stoler https://rustikunik.no/storleksguide-tepper

Anonymkode: 9a642...cb7

Skrevet

Teppe er så mye finere i spisestuen!

Anonymkode: 9bfbd...e15

Skrevet

Har ikke egen spisestue, men mer forlenget spiseplass fra kjøkkenet. Har teppe, for passet til spisebord og stoler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...