AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #1 Skrevet 13. desember 2025 Jeg mangler en julegave - til min far og svigermor. De har alt og ønsker seg egenlig ikke så mye. Til bursdagen fikk de gavekort på café, men tenkte å gi de noe annet nå. Tenkte egentlig gavekort på dansetime eller lignende, men finner ikke noe av interesse her på Østlandet (ikke Oslo). De liker å farte rundt, er ikke så glade i dyr (alpakkavandring er utelatt), og er egentlig med på det meste. Noen gode ideér til andre opplevelser. Max 5-600kr. Anonymkode: 66aa5...1d1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #2 Skrevet 13. desember 2025 Er det noen konsert eller stand-up show som kan være interessant? Anonymkode: 10c84...0cc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #3 Skrevet 13. desember 2025 Konsert, teater/ show, museum/ kunstutstilling, kinogavekort, ballett, opera. Anonymkode: 8c26f...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #4 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg mangler en julegave - til min far og svigermor. De har alt og ønsker seg egenlig ikke så mye. Anonymkode: 66aa5...1d1 Interessant familiesituasjon hvis din far er gift med din svigermor. Foreslår forøvrig å kutte ut gaver til folk som har alt. Anonymkode: c4893...c59 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå