AnonymBruker Skrevet 13. desember #1 Skrevet 13. desember Aldri hatt dette problemet før. Nå er håret helt statisk. Har prøvd antistatiske produkter, hårkur etc. ingenting hjelper. Noen råd? Anonymkode: 91985...a65
AnonymBruker Skrevet 13. desember #2 Skrevet 13. desember Har du klær av polyester, akryl etc? Anonymkode: 84fe8...58e
AnonymBruker Skrevet 13. desember #3 Skrevet 13. desember Jeg bruker leave in produkter som gir fukt. Mitt hår har bølger så jeg bruker små mengder av det i vått hår. I tillegg bytter jeg balsam til en som gir mer fukt om vinteren. I tillegg dropper jeg skjerf og luer med syntet materiale. Anonymkode: 8822d...06b
AnonymBruker Skrevet 13. desember #4 Skrevet 13. desember Vask det mindre så forsvinner problemet. Anonymkode: 66eea...d25
AnonymBruker Skrevet 13. desember #5 Skrevet 13. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vask det mindre så forsvinner problemet. Anonymkode: 66eea...d25 Vasker håret 2 til 3 ganger i uka Anonymkode: 91985...a65
AnonymBruker Skrevet 13. desember #6 Skrevet 13. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du klær av polyester, akryl etc? Anonymkode: 84fe8...58e Ja sikkert Anonymkode: 91985...a65
AnonymBruker Skrevet 13. desember #7 Skrevet 13. desember Min løsning er å ha en nøkkel i lomma og bruke den på å lade ut den statiske elektrisiteten, feks jeg tar nøkkelen og tar den borti andre ting med metall, så lader det ut. Anonymkode: 06f17...4d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå