Gå til innhold

Tips for å date jenter/damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann og adoptert fra Sør-Korea og for oss er datingapper sjanseløst. Hva er andre alternativet for å date? Får liksom aldri muligheten til å vise personligheten min.

Anonymkode: bc1fb...389

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en hobby? Der du kan briljere? 

Skrevet

Her en som sier noe om folk fra Korea.

Litt voldelig, men morsom film.

Skrevet

Altså vi er jo en drøss jenter og damer som elsker K-drama i Norge 🤩

Nå er kanskje den typiske sørkoreanske sjarmøren litt mer polert og feminin enn en gjengs nordmann.. Men jeg hadde ikke takket nei til en date på bakgrunn av ditt geografiske opphav, heller tvert imot! 

Anonymkode: 42ea5...3e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2025 den 12.23):

Jeg er mann og adoptert fra Sør-Korea og for oss er datingapper sjanseløst. Hva er andre alternativet for å date? Får liksom aldri muligheten til å vise personligheten min.

Hemmeligheten er at du må være på rett sted til rett tid, det er veien til dating. Altså uten en mobiltelefon i hånda. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som opplevde problematikken, og han har nå familie med en dame fra Thailand. Det finnes garantert norske kvinner som vil ha en normal og oppegående, adoptert mann, men hvor lenge skal man lete? 

Anonymkode: 6ce25...53b

Skrevet

Jeg har vært forelsket i en koreansk mann. Var faktisk han som ikke ville ha meg.

Og jeg er nok ikke den eneste.

Anonymkode: cd97b...a8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg kjenner en som opplevde problematikken, og han har nå familie med en dame fra Thailand. Det finnes garantert norske kvinner som vil ha en normal og oppegående, adoptert mann, men hvor lenge skal man lete? 

Anonymkode: 6ce25...53b

Det er jo kjekt å høre, men spørsmålet er hvor lenge man skal lete ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har vært forelsket i en koreansk mann. Var faktisk han som ikke ville ha meg.

Og jeg er nok ikke den eneste.

Anonymkode: cd97b...a8d

Han som tapte noe da… vanskelig å tro på basert på erfaringene mine til nå haha

Skrevet

Koreansk adoptert her. Har hatt to forhold, siste var for 13 år siden. De finnes uten tvil. 

AnonymBruker skrev (På 16.12.2025 den 21.56):

Altså vi er jo en drøss jenter og damer som elsker K-drama i Norge 🤩

Nå er kanskje den typiske sørkoreanske sjarmøren litt mer polert og feminin enn en gjengs nordmann.. Men jeg hadde ikke takket nei til en date på bakgrunn av ditt geografiske opphav, heller tvert imot! 

Anonymkode: 42ea5...3e8

Det er da vitterlig stor forskjell på K-drama og virkeligheten. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...