Gå til innhold

Blir jeg utsatt for psykopati?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, her var det mange som har hatt tafatte og lite ansvarsfulle menn! Tenk at så mange får seg til å skrive som om dette handler om at TS må klippe navlesnoren. Beklager at dere alle har fått senka forventningene deres til menn så mye. Det finnes mange bedre eksemplar der ute. 

Her hadde jeg gått, tidligere jo bedre, slik at sjansen er høyere for at det blir enkelt å flytte dit du selv vil. Så kan dere se hvordan samarbeidet blir etter hvert. Sikkert ikke verre enn nå. Og at han truer med det er bare nok en massiv spiker i kisten, fy faen. Psykopati eller er ei er ikke så viktig. Redd deg selv og barnet. 

Anonymkode: 412f1...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykopati? Absolutt ikke. Egoistisk fyr som ikke bryr seg om deg? Kanskje. Manglende kommunikasjon? Mer sannsynlig.

jeg har tilfeldigvis vært offer for faktisk psykopati, hatt tre år med oppbygging av meg selv, blitt Alienert av familie som valgte å tro på han, og vant heldigvis alt i retten. 

psykopati er noe helt annet enn vanskelig samarbeid. 
 Folk skal virkelig stigmatiseres.

Høres ut som samarbeid problemer og ikke noe mer 

Anonymkode: 4396d...186

• Liker 2
Skrevet

Du kommer til å få det mye bedre alene. 

Barnet er så lite også så du kommer sannsynligvis til å ha barnet mest. Å slik det virker som her så kommer han ikke til å bry seg stort om barnet om du går heller. 

Eksen min sovna fra babyen i senga i pappa perm, så ungen datt i gulvet. Ikke at han lærte av det. 

Da jeg endelig gjorde det slutt så flyttet han avgårde å tok seg en jobb som gjorde det vanskelig å i det hele tatt være pappa. Nå har jeg barnet 100%. Har ikke hørt fra far på nesten 4år. 

Å til de som sier det er helt vanlig å sovne fra en 1åring, så vet ikke jeg hvilken verden de lever i som mener det er helt ok fra tid til annen.

Du og barnet vil få det bedre om du går. 

Skrevet

Denne mannen er ikke i stand til å våke over et lite barn.noen menn har bare ikke det instinktet

Anonymkode: 0a34c...ffa

Skrevet

Psykopati er det jo ikke. Men ja det er neglekt er jo farligt å ligge å sove så det må man ta på alvor.

Anonymkode: a8d85...2b9

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hvorfor du drar frem psykopat, ingenting i HI som tyder på det.

Men dere trenger en tur på FVK ja. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo litt psykopatisk da å velge å sove å gamble med livet til barnet på den måten bryr seg mer om å sove enn varnets trygghet. Helt utroligt hvor lite menn kan bry seg😂

Anonymkode: a8d85...2b9

Skrevet

Denne mannen og faren funker ikke for øyeblikket. Det høres ubehagelig ut. Jeg føler han neglisjerer både deg og barnet, men synes ikke det høres ut som vold. Håper jeg har rett.

Anonymkode: 61610...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...