lillesnillelilla Skrevet 12. desember 2025 #1 Skrevet 12. desember 2025 Noen som driver med polefitness her? Har litt lyst å begynne men har ikke helt bestemt meg enda.
lillesnillelilla Skrevet 12. desember 2025 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2025 mommyaka skrev (9 minutter siden): Er det samme som pole dancing? Sånn jeg har skjønt det så fokuserer pole fitness mer mot styrketrening men at det er mye av det samme
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #4 Skrevet 12. desember 2025 Jeg tok et par prøvetimer, hva med å teste det for å se? De timene var veldig forskjellige da - hun ene ville omtrent drepe oss med pull ups og styrketrening og hun andre var det mer dans med. For min del så syntes jeg det var blytungt og jeg fikk blåmerker overalt. Jeg tror du får mest ut av det om du har sterk core muskulatur fra før. Anonymkode: e9f69...0ad
mommyaka Skrevet 12. desember 2025 #5 Skrevet 12. desember 2025 lillesnillelilla skrev (1 minutt siden): Sånn jeg har skjønt det så fokuserer pole fitness mer mot styrketrening men at det er mye av det samme Holdt på.med dette i 6 mnd... skikkelig trening:) dagen etter første trening kunne jeg neste ikke gå he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå