AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #1 Skrevet 12. desember 2025 Noen som bor på Grünerløkka og kan fortelle hvordan postombringelsen er der? Jeg sendte ei lita pakke som brev, men går muligens ikke i postkassa. Blir den omdirigert til Post i butikk da, og mottaker får beskjed? Jeg prøvde å sende ei pakke for en god stund siden, og den fikk jeg i retur. Er litt redd for at det samme skjer nå 🤔 Fungerer posten dårlig der? Anonymkode: 421ef...2f8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #2 Skrevet 12. desember 2025 Ting blir levert i postkassa hvis det er plass, hvis ikke blir den sendt videre til et hentested. Posten fungerer helt fint her, om den kom i retur må det være at adressa var feil eller at mottaker aldri hentet den på hentested. Ikke alle følger med på hentemeldinger kanskje? Anonymkode: fa2a4...275
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #3 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ting blir levert i postkassa hvis det er plass, hvis ikke blir den sendt videre til et hentested. Posten fungerer helt fint her, om den kom i retur må det være at adressa var feil eller at mottaker aldri hentet den på hentested. Ikke alle følger med på kanskje? Anonymkode: fa2a4...275 Flott, - godt å vite! 👌Da får jeg satse på at det går bra denne gangen. Anonymkode: 421ef...2f8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #4 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som bor på Grünerløkka og kan fortelle hvordan postombringelsen er der? Jeg sendte ei lita pakke som brev, men går muligens ikke i postkassa. Blir den omdirigert til Post i butikk da, og mottaker får beskjed? Jeg prøvde å sende ei pakke for en god stund siden, og den fikk jeg i retur. Er litt redd for at det samme skjer nå 🤔 Fungerer posten dårlig der? Anonymkode: 421ef...2f8 Jeg bodde i Seilduksgata 1. Da var vårt poststed på Rema 1000 Rodeløkka. 17 minutter å gå - som er rimelig spesielt når det er så mange andre butikker som er MYE nærmere. Var jo postkontor i Markveien tidligere, men det ble nedlagt. Anonymkode: 14f95...797 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #5 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg bodde i Seilduksgata 1. Da var vårt poststed på Rema 1000 Rodeløkka. 17 minutter å gå - som er rimelig spesielt når det er så mange andre butikker som er MYE nærmere. Var jo postkontor i Markveien tidligere, men det ble nedlagt. Anonymkode: 14f95...797 Det nærmeste er muligens Bunnpris Millskvartalet, Schæffers gate 10 Anonymkode: 421ef...2f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå